Conditioner.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou het is stro. Het hoort niet zo te pieken
wat is een wasbolquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je bed verschoont en twee wasbollen en ondergoed tegenkomt in de hoes.
appelazijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou het is stro. Het hoort niet zo te pieken
Heb ik AL TIJD. Mijn dekbedovertrek is één grote schepzak. Aan het eind van de wasbeurt zit ALLES in dat ding. Haal je het helemaal uit elkaar voordat het de droger in gaat: Aan het eind van de droger zit ALLES weer in de schepzak. Matig matig matig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je bed verschoont en twee wasbollen en ondergoed tegenkomt in de hoes.
Zo'n unit met drukknopjes nemen. En de drukkers dichtdoen voordat je gaat wassen, nergens last vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik AL TIJD. Mijn dekbedovertrek is één grote schepzak. Aan het eind van de wasbeurt zit ALLES in dat ding. Haal je het helemaal uit elkaar voordat het de droger in gaat: Aan het eind van de droger zit ALLES weer in de schepzak. Matig matig matig.
Ja maar niet al m'n units hebben knoopjes en ik kies die dingen op uiterlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n unit met drukknopjes nemen. En de drukkers dichtdoen voordat je gaat wassen, nergens last van
Ik gok dat fles ze eerder op functionaliteit kiestquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet al m'n units hebben knoopjes en ik kies die dingen op uiterlijk
Daar doe ik vloeibaar wasmiddel in. Schijnt dan beter verdeeld te worden ofzo. Ze slingeren vooral overal rond.quote:
Lichte conditioner, alleen op de eindjes. En af en toe een wasbeurt met sls of appelazijnspoeling doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt het weer heel slap. Dat heb ik na het masker ook.
Ik heb een hele verzamelingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gok dat fles ze eerder op functionaliteit kiest
Oh zo'n ding wat in de trommel gaat. Wist niet dat dat zo heetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doe ik vloeibaar wasmiddel in. Schijnt dan beter verdeeld te worden ofzo. Ze slingeren vooral overal rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appelazijn heb ik nog wel in de keuken staanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichte conditioner, alleen op de eindjes. En af en toe een wasbeurt met sls of appelazijnspoeling doen.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzamelingomdat ik ze allemaal zo leuk vind.
Drie keer per weekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ookOmdat ik ze vaak verschoon (zeker 3x per week) en meerdere tegelijk was.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doe ik vloeibaar wasmiddel in. Schijnt dan beter verdeeld te worden ofzo. Ze slingeren vooral overal rond.
omdat schoon beddengoed genot.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer per weekwaarom. Ik heb geen droger dus dat is sowieso niet te doen.
Ja ik flikker die wasverzachter ook maar ergens inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Puur omdat ik nooit heb uitgezocht hoe dat met die lade werkt
Het staat er bij mij gewoon op wat waar moet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Puur omdat ik nooit heb uitgezocht hoe dat met die lade werkt
Ik koop gewoon wasmiddel waar dat al in zitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik flikker die wasverzachter ook maar ergens in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |