Sterker nog, die is nog niet eens aangemeld voor goedkeuring bij de EMA.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is er al iets meer bekend over de goedkeuring van de andere vaccins uit de blauwe groep?
AZ heeft voorlopig nog niets aangeleverd dus kan me bijna niet voorstellen dat halverwege Q1 al met die groep ingeënt kan worden?
Het zal ook wel via de softwareleverancier van de huisartsen lopen. Die software is blijkbaar in staat om op basis van diagnoses in het patiëntdossier de selectie voor de griepprik te maken. Dat lijkt me om te katten voor de covidprik, en dat zal ook wel gebeurd zijn omdat de vaccinatie door huisartsen al maanden in de lucht hangt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn inderdaad als er al een indicatie van een lijst is welke 60-'ers de 'juiste' medische achtergrond hebben om in de voorrangsgroep te zitten. Ik ga er wel vanuit dat de gezondheidsraad hier wel enig inzicht over heeft, dus er zal wel iets liggen ergens.
lang verhaal, en vaak weet de overheid het zelf niet eens en wijzen allemaal naar elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Wat maakt jou meer bijzonder dan een ander?
de vraag is wie mijn werkgever isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dan doet je werkgever het.
Bij ons zijn ze vandaag de deur uitgegaan. Vaccinatie brief is het bewijs dat je ook recht op een vaccinatie hebt.
Zo heeft een ieder zijn eigen verhaal. Maar met voortdurend bellen en er steeds maar achteraan zitten gaan het echt niet sneller. Sterker nog, het werkt zich misschien wel tegen je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lang verhaal, en vaak weet de overheid het zelf niet eens en wijzen allemaal naar elkaar.
UWV?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de vraag is wie mijn werkgever is
Zoals het er nu naar uitziet, krijgt 18- niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef aartstyle het volgende:
Heb niet alles gelezen, maar hoe staat het met de groep <18? Krijgen die helemaal geen vaccin? Of ligt dat nog open en kijkt men ook daarvoor naar de britse mutatie? Krijg je als je nu 16 bent dan pas een vaccin als je 18 bent etc?
ik ben niet van: ik wacht alles maar af en het komt vanzelf wel...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zo heeft een ieder zijn eigen verhaal. Maar met voortdurend bellen en er steeds maar achteraan zitten gaan het echt niet sneller. Sterker nog, het werkt zich misschien wel tegen je.
haha, ik zal het morgen nog eens vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet, krijgt 18- niks.
Maar het is gelukkig niet zo dat men nogal eens van strategie en aanpak wisselt of zo
ik krijg mijn salaris van het SVBquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
UWV?
Maar je bent ZZP'er? Mijn organisatie regelt het ook voor zelfstandigen en uitzendkrachten.
Het zou heel vreemd zijn als het tegen hem zou werken, want als iemand recht heeft op een vaccinatie op grond van zijn plaats in het schema, verandert dat niet ineens omdat hij te vaak zou vragen wanneer hij aan de beurt is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Zo heeft een ieder zijn eigen verhaal. Maar met voortdurend bellen en er steeds maar achteraan zitten gaan het echt niet sneller. Sterker nog, het werkt zich misschien wel tegen je.
Alsof die kinderen een vaccin nodig hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar het is gelukkig niet zo dat men nogal eens van strategie en aanpak wisselt of zo
Nou die kinderen (zeker in de groep vanaf 16 tot 18) zullen maar wat graag weer naar de kroeg gaan (ja mag officieel niet) of andere lichamelijke contacten uitvoeren.......quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alsof die kinderen een vaccin nodig hebbenEn mochten ze dat nodig hebben dan is ergens aan het eind van het jaar vroeg zat.
Je kunt je inderdaad beter bezig houden met het belasten van mensen die je vraag niet kunnen en zullen beantwoorden dan dat deze mensen zich op een andere wijze, wellicht in jouw voordeel, productief zouden kunnen inzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben niet van: ik wacht alles maar af en het komt vanzelf wel...
Er werd tot nu toe gezegd dat onder de 18 en zwangere vrouwen op dit moment niet gevaccineerd werden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef aartstyle het volgende:
Heb niet alles gelezen, maar hoe staat het met de groep <18? Krijgen die helemaal geen vaccin? Of ligt dat nog open en kijkt men ook daarvoor naar de britse mutatie? Krijg je als je nu 16 bent dan pas een vaccin als je 18 bent etc?
Kan toch ook prima? 3x kuchen als ze ziek zijn en het is voorbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nou die kinderen (zeker in de groep vanaf 16 tot 18) zullen maar wat graag weer naar de kroeg gaan (ja mag officieel niet) of andere lichamelijke contacten uitvoeren.......
De vaccins zijn ook niet goedgekeurd voor 18-.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn er livebeelden uit het toilet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
Hugo staat zichzelf nu op te peppen.
Volgens mij hebben ze bij AZ wel testen gedaan bij kinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De vaccins zijn ook niet goedgekeurd voor 18-.
Moet ook gewoon kunnen als risicogroepen gevaccineerd zijn. Wat verwachten mensen dan, dat 16-jarigen nog het hele jaar thuisblijven omdat er nog 20% van de volwassenen niet gevaccineerd zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nou die kinderen (zeker in de groep vanaf 16 tot 18) zullen maar wat graag weer naar de kroeg gaan (ja mag officieel niet) of andere lichamelijke contacten uitvoeren.......
Nee maar je kunt het zo wel zien aan zijn ogenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn er livebeelden uit het toilet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |