Maar zelfs dan heeft het nog geen zin, aangezien we volgens mij nog niet exact weten wanneer we de vaccins van moderna geleverd zullen krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
De officiële startdatum voor de groep waar je vrouw in valt is toch afhankelijk van goedkeuring van Moderna? Zou in elk geval daarop wachten, aangezien je dan weet wanneer Moderna beschikbaar is.
Het zou wel fijn zijn inderdaad als er al een indicatie van een lijst is welke 60-'ers de 'juiste' medische achtergrond hebben om in de voorrangsgroep te zitten. Ik ga er wel vanuit dat de gezondheidsraad hier wel enig inzicht over heeft, dus er zal wel iets liggen ergens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
komen die niet ook al in aanmerking voor de normale griepprik?
Dat is inderdaad de insteek, dat die mensen uitgenodigd worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
komen die niet ook al in aanmerking voor de normale griepprik?
Kan goed dezelfde lijst zijn als degenen die opgeroepen worden voor de griepprik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zouden ze geen lijstje bijhouden met longpatiënten?
Eens, ik bedoelde de goedkeuring door CBG ermee, met bijsluiter enzo. Dat lijkt me het moment dat ze weten wanneer ze gaan starten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar zelfs dan heeft het nog geen zin, aangezien we volgens mij nog niet exact weten wanneer we de vaccins van moderna geleverd zullen krijgen.
de insteek was ook dat we er klaar voor warenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de insteek, dat die mensen uitgenodigd worden.
Jij denkt dat blijven bellen helpt? Bang dat ze je overslaan of vergeten?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de insteek was ook dat we er klaar voor waren
ik ben enigzins sceptisch en blijkbaar terecht aangezien niemand nog iets weet.
maar ik moet gewoon wachten totdat ik uitnodiging krijg, als ik die in mei nog steeds niet heb maar eens ff bellen
I see what you did there.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de insteek, dat die mensen uitgenodigd worden.
dat is wel een grote kans ja aangezien ik nogal een uitzondering ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Jij denkt dat blijven bellen helpt? Bang dat ze je overslaan of vergeten?
Dat 2e en 3e kwartaal wordt wel druk trouwens, meer 13+ miljoen geplande vaccinatiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
De NOS heeft een schema gemaakt over wie wanneer aan de beurt zal zijn met welk vaccin:
[ afbeelding ]
Misschien ook wel wat voor de openingspost!
Goed dat je dat nu weet, toch? Snap wel dat je van die onduidelijkheid genoeg hebt, en je weet nu iets meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de insteek was ook dat we er klaar voor waren
ik ben enigzins sceptisch en blijkbaar terecht aangezien niemand nog iets weet.
maar ik moet gewoon wachten totdat ik een uitnodiging krijg, als ik die in mei nog steeds niet heb maar eens ff bellen en dan te horen krijgen dat er wat mis is gegaan en dat ik achteraan kan aansluiten![]()
Ach, wat kan er mis gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat 2e en 3e kwartaal wordt wel druk trouwens, meer 13+ miljoen geplande vaccinaties
ze zullen het vast wel aan het voorbereiden zijn hoorquote:
Wat maakt jou meer bijzonder dan een ander?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat is wel een grote kans ja aangezien ik nogal een uitzondering ben.
Unieke sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat is wel een grote kans ja aangezien ik nogal een uitzondering ben.
Ik vind die andere kaart overzichtelijker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
De NOS heeft een schema gemaakt over wie wanneer aan de beurt zal zijn met welk vaccin:
[ afbeelding ]
Dat is ongeveer 1000 per ggd per dag (als het aantal mensen per ggd gelijk verdeeld is). dat zou toch moeten lukken, dunkt mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat 2e en 3e kwartaal wordt wel druk trouwens, meer 13+ miljoen geplande vaccinaties
Dan doet je werkgever het.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Zorgmedewerkers van verpleeghuizen
gehandicaptenzorg
wijkverpleging
wmo-ondersteuning
Is er al iets meer bekend over de goedkeuring van de andere vaccins uit de blauwe groep?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Die is gisteren al gedeeld vanuit het RIVMquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wordt gewoon per post verstuurd. Doe-het-zelf vaccinatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar AZ heeft wel de grootste hoeveelheid vaccins klaar liggen als ze eenmaal goedgekeurd zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef MichaelScott het volgende:
Is er al iets meer bekend over de goedkeuring van de andere vaccins uit de blauwe groep?
AZ heeft voorlopig nog niets aangeleverd dus kan me bijna niet voorstellen dat halverwege Q1 al met die groep ingeënt kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |