quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Dirkjan een religie zou zijn, dan zou ik me meteen laten dopen.
Vaccineren in de kroeg en als je dapper bent en niet huilt krijg je een biertje na afloopquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je zegt dat ze dan weer naar de kroeg kunnen heb je al die jongeren zo binnen
Hahaha ja ditquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je zegt dat ze dan weer naar de kroeg kunnen heb je al die jongeren zo binnen
quote:
Staat ze er al een tijdje? Zo ja, dan heb ik een vermoedenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Wie is die vrouw die hier nu staat?Die ken ik helemaal niet volgens mij.
Oké die ga ik opslaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:17 schreef H_T het volgende:
Du pain, du vin, du vaccin. Maakt het meteen een stuk gezelliger
Goedemiddag TV!quote:
lol, inderdaad, zo waarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Deze tweet slaat wel de spijker op de kop
[ twitter ]
Nee dit lijkt me niet de beste manier om een meisje te vinden. Kan je niet gewoon je telefoon wegleggen en het aan haar zelf vragen, op een niet al te aanvallende wijze?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Wie is die vrouw die hier nu staat?Die ken ik helemaal niet volgens mij.
Ik heb er hier eentje liggen van 2001, geloof ik. Nog steeds niet opengemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef Meke het volgende:
Hoezo vinden jullie scheurkalenders niet leuk?Ik ben fan
Heb er zelfs twee nu
![]()
Is de grap niet in een scheur kunnen liggen om een scheurkalender al gemaakt? Zo niet, bij dezequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef Meke het volgende:
Heb er zelfs twee nu
![]()
Jaren terug hadden Van Kooten en De Bie wel hun Bescheurkalendersquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is de grap niet in een scheur kunnen liggen om een scheurkalender al gemaakt? Zo niet, bij deze
Dit is echt helemaal één brok waarheid jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Deze tweet slaat wel de spijker op de kop
[ twitter ]
Positief denken: het is een keer iemand anders dan Hugo die loopt te klooien!quote:
Niet leuk is een groot woord, wel een beetje achterhaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef Meke het volgende:
Heb er zelfs twee nu
![]()
Ik vind ze heel leuk hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef Meke het volgende:
Heb er zelfs twee nu
![]()
Probeer je nu mijn verloofde aan een ander te koppelen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit lijkt me niet de beste manier om een meisje te vinden. Kan je niet gewoon je telefoon wegleggen en het aan haar zelf vragen, op een niet al te aanvallende wijze?
Als ik er zelf niet op stond was dat meteen een goede reden om er mijn kont mee af te vegenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet leuk is een groot woord, wel een beetje achterhaald.
Net als een verjaardagskalender op de wc.
En dan toch geïrriteerd zijn als je er zelf niet op stond![]()
Je schreef jezelf er dan niet alsnog op?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet leuk is een groot woord, wel een beetje achterhaald.
Net als een verjaardagskalender op de wc.
En dan toch geïrriteerd zijn als je er zelf niet op stond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |