For me it is:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Al is eerder gepost, maar dit zijn mijn redenen waarom ik mij niet laat vaccineren:
1. Ik ben gezond
2. Lange termijn effecten zijn niet bekend
3. Negatieve feedback wordt van het internet verwijderd
4. Ik geloof in mijn eigen immuun systeem
5. Ik vertrouw big pharma niet
6. mRNA is een nieuwe technologie dat niet volledig getest is
7. Event 201
8. Ik geloof verhaal niet
9. Elke dode wordt opgeteld alszijnde covid, maar een dode na het innemen van een vaccin komt vooral niet door het vaccin
10. Ik wil wellicht op een gegeven moment kinderen krijgen
11. Veel geld op het spel
12. Een normale vaccine kost 8 jaar om te fabriceren
13. Fase 3 duurde 2 maanden
14. Je bent misschien gewoon nog besmettelijk
15. Vaccin werkt alleen tegen symptomen van het virus
16. Je moet het waarschijnlijk jaarlijks gaan innemen.
Ah, natuurlijk. Bill Gates heeft nog geen vaccin uitgebracht, dus om je batshit crazy Bill-bashing actueel te houden ga je nu verzinnen dat hij voor de 2e ronde gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als dat het 2e virus is waar Bill Gates het over heeft zal t idd voor veel problemen gaan zorgen. Bill en zn vrouw (trans?) vinden t wel grappig daarentegen.
[ twitter ]
prachtig ook weer..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als er inhoud was om op te reageren dan deed ik dat met liefde. Helaas is dat nou net waar het hier vaak aan ontbreekt. De discussie "positief of besmettelijk" is hier ook al lang en breed de revue gepasseerd, maar als jij een zinnige bijdrage denkt te kunnen leveren dan hoor ik dat graag.
Pot verwijt de ketel. Doe jij wel eens iets anders als dit soort dingen aan de kaak stellen op quasi-grappige manier, zoals bovenstaande reactie? Een inhoudelijke discussie heb ik je nog niet op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:12 schreef Orwell het volgende:
[..]
jij kan ook zo de kamer in..
iets met boodschapper en boodschap.
op punten willen winnen..
vooral niet inhoudelijk reageren.
echt fokking boring man.
Beter gaan we vast hamsterenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:49 schreef PSVCL het volgende:
Hij loopt nog steeds accuraat.. het "Engelse virus" zal wel voor veel problemen gaan zorgen in feb
[ afbeelding ]
Allemaal toeval mensen
Goh, niet gedacht het ooit nog eens met jou eens te zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
For me it is:
1. Omdat ik niet nodig heeft
Ben ik met je eens....maar....
Als er geen gevaarlijke, maar dan wel gewone waardeloze chemische stoffen (tegen Het Virus) in de vaccin (kleine flesje water) zitten, dan (wegens de placebo effect) de vaccin kan wel voor sommige mensen heel positieve resultaten hebben.
In het begin van deze topic reeks was je ook met me eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Goh, niet gedacht het ooit nog eens met jou eens te zijn.
wellesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Doe jij wel eens iets anders als dit soort dingen aan de kaak stellen op quasi-grappige manier, zoals bovenstaande reactie? Een inhoudelijke discussie heb ik je nog niet op kunnen betrappen.
Hence "nog eens".quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
In het begin van deze topic reeks was je ook met me eens.
I don't know whether I should be concerned about this or not.quote:
Zelf bier brouwen ook.quote:
Gates-lover gespotquote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. Bill Gates heeft nog geen vaccin uitgebracht, dus om je batshit crazy Bill-bashing actueel te houden ga je nu verzinnen dat hij voor de 2e ronde gaat.
Tering, wat kansloos.
Ik denk dat Bill Gates (celeb billionaire do-gooder) maar 'n divisive like/hate CoronaHysteria TV/media karakter/rolspeler is.quote:
Zoveel heeft hij er ook weer niet mee te maken. Hij komt alleen in de spotlight omdat er wappies zijn die er hele rare theorien aan hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat Bill Gates (celeb billionaire do-gooder) maar 'n divisive like/hate CoronaHysteria TV/media karakter/rolspeler is.
A wheel in the whole Corona Circus merry-go-round theatre show.
Iemand die het een groot deel van zijn vermogen aanwendt en praktisch zijn (hele) halve leven bezig is om iets goeds te betekenen voor de wereld verdient zeker wat lovende woorden. Je zou het maar doen en dan zo'n drek over je heen krijgenquote:
En dat allemaal puur en alleen omdat een paar mensen te achterlijk waren zijn Ted talk niet begrepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iemand die het een groot deel van zijn vermogen aanwendt en praktisch zijn (hele) halve leven bezig is om iets goeds te betekenen voor de wereld verdient zeker wat lovende woorden. Je zou het maar doen en dan zo'n drek over je heen krijgen.
Je krijgt een brief van de overheid wanneer jij het vaccin mag nemen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb Nee gestemd.
Maar, opgeroepen? Gaat dat gebeuren dan, en in welke zin?
Als in 'uitgenodigd'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb Nee gestemd.
Maar, opgeroepen? Gaat dat gebeuren dan, en in welke zin?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je krijgt een brief van de overheid wanneer jij het vaccin mag nemen.
Aha, dat dacht ik al. Ik heb er niet echt behoefte aan - zie ook heel weinig mensen, dus ik vind hetwel best voorlopig.quote:
Voorlopig? Dus misschien later wel? Belachelijk, neem zo snel als mogelijk dat vaccin man, je brengt met jouw gedrag anderen in gevaar, met je k vind hetwel best' houding.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:14 schreef illusions het volgende:
[..]
[..]
Aha, dat dacht ik al. Ik heb er niet echt behoefte aan - zie ook heel weinig mensen, dus ik vind hetwel best voorlopig.
Wanneer gaan we.quote:
Extra wc papier is altijd handigquote:Op woensdag 6 januari 2021 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zo'n non-argument aangezien het normaliter zo lang duurt vanwege allerlei trage administratieve processen. En daarbij gaat de ontwikkeling tegenwoordig een stuk sneller dankzij de technologische vooruitgang.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
12. Een normale vaccine kost 8 jaar om te fabriceren
Dat is sowieso een transseksueel jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:55 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als dat het 2e virus is waar Bill Gates het over heeft zal t idd voor veel problemen gaan zorgen. Bill en zn vrouw (trans?) vinden t wel grappig daarentegen.
[ twitter ]
Bovendien heeft men wegens SARS en MERS al heel veel onderzoek uitgevoerd dat niet ng een keer volledig moet worden gedaan. Scheelt zo een paar jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zo'n non-argument aangezien het normaliter zo lang duurt vanwege allerlei trage administratieve processen. En daarbij gaat de ontwikkeling tegenwoordig een stuk sneller dankzij de technologische vooruitgang.
Done. Zet de volgende keer even een TR aubquote:Op woensdag 6 januari 2021 04:55 schreef Ulx het volgende:
Kan deze in de OP? De CDC heeft een lijst met twitteraccounts openbaar gemaakt van mensen die wel wat van het vaccin af schijnen te weten.
https://www.theonion.com/(...)tter_impression=true
de lange termijn effecten zijn niet belangrijk om te testen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zo'n non-argument aangezien het normaliter zo lang duurt vanwege allerlei trage administratieve processen. En daarbij gaat de ontwikkeling tegenwoordig een stuk sneller dankzij de technologische vooruitgang.
Fase 3 duurde 2 maanden. Dat duurt normaal gesproken jaren. Geeft mij in ieder geval weinig vertrouwen. Ontwikkeling zal best sneller gaan. Scheelt misschien een paar jaar. Maar het feit dat verschillende groepen mensen zich niet mag laten vaccineren komt doordat dit niet getest is. Daarnaast vind ik het bizar dat er juist niet getest is of je besmettelijk bent en dus nog gewoon het virus kunt verspreiden. Ga je lekker al je zorg personeel als eerste vaccineren en zijn ze straks gewoon besmettelijk...quote:Op woensdag 6 januari 2021 01:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, maar je vergeet wel dat het een volledig onbekende ziekte is, maar een variant op al een bestaand virus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Fase 3 duurde 2 maanden. Dat duurt normaal gesproken jaren. Geeft mij in ieder geval weinig vertrouwen. Ontwikkeling zal best sneller gaan. Scheelt misschien een paar jaar. Maar het feit dat verschillende groepen mensen zich niet mag laten vaccineren komt doordat dit niet getest is. Daarnaast vind ik het bizar dat er juist niet getest is of je besmettelijk bent en dus nog gewoon het virus kunt verspreiden. Ga je lekker al je zorg personeel als eerste vaccineren en zijn ze straks gewoon besmettelijk...
En zoals weetjewel5 aangeeft... De lange termijn effecten zijn onvoldoende getest.
Grote verschil is dat er ruim voldoende testgroepen aanwezig waren wereldwijd. De meeste ziektes zijn alweer verdwenen tegen de tijd dat een vaccin getest kan worden zodat je weer moet wachten op de volgende uitbraak, of zijn voor zo'n kleine groep dat er geen representatieve test gedaan kan worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Fase 3 duurde 2 maanden. Dat duurt normaal gesproken jaren. Geeft mij in ieder geval weinig vertrouwen. Ontwikkeling zal best sneller gaan. Scheelt misschien een paar jaar. Maar het feit dat verschillende groepen mensen zich niet mag laten vaccineren komt doordat dit niet getest is. Daarnaast vind ik het bizar dat er juist niet getest is of je besmettelijk bent en dus nog gewoon het virus kunt verspreiden. Ga je lekker al je zorg personeel als eerste vaccineren en zijn ze straks gewoon besmettelijk...
En zoals weetjewel5 aangeeft... De lange termijn effecten zijn onvoldoende getest.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ken iemand die vandaag al mag voor het vaccin. Als die spontaan een 5G antenne uit het oor groeit zal ik het hier laten weten
Jawel, zo belangrijk dat we dat gelijk op 10 miljoen mensen moeten doen om betrouwbare onderzoeksresultaten te verkrijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de lange termijn effecten zijn niet belangrijk om te testen?
het liefst heel NL, als er dan complicaties komen kunnen we zeggen dat t door corona komt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jawel, zo belangrijk dat we dat gelijk op 10 miljoen mensen moeten doen om betrouwbare onderzoeksresultaten te verkrijgen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Done. Zet de volgende keer even een TR aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Ja. Maar dat is binnen BNW toegestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ok dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:07 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is binnen BNW toegestaan.
Die krijg je wellicht als genoeg mensen het vaccin hebben genomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zal het er anders in de OP er even bij zettenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ok dan.Het verwarrende aan BNW is wel dat ik nooit helemaal zeker weet wie er aan het trollen zijn, een act opvoeren of cht menen wat ze posten.
Zal ik voortaan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Done. Zet de volgende keer even een TR aub
Het trollen proberen we er uit te filterenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ok dan.Het verwarrende aan BNW is wel dat ik nooit helemaal zeker weet wie er aan het trollen zijn, een act opvoeren of cht menen wat ze posten.
Maar non-MSM bronnen mogen wel toch? Valt dit ook onder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het trollen proberen we er uit te filteren
de mensen die gaan demonstreren/rellen zijn niet bang voor elkaar en houdt zich toch niet echt aan de regels.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef ludovico het volgende:
Maareh, weinig kans op rellen als men bang is voor elkaar en 1.5 meter afstand houdt ten alle tijden. Wel handig als je vergaande maatregelen doorvoert.
Zeker. Dat schaar ik ook niet onder trollen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar non-MSM bronnen mogen wel toch? Valt dit ook onder.
Je exit de complete deugmens demonstranten als je ze kunt overtuigen dat demonstreren niet deugt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de mensen die gaan demonstreren/rellen zijn niet bang voor elkaar en houdt zich toch niet echt aan de regels.
Niet dat het mij verder uitmaakt, maar er is natuurlijk wel een verschil te maken tussen daadwerkelijk serieus bedoeld non-msm "nieuws" (afgezien dat dat vaak feitenvrij is) of satire op The Onion, De Speld, Nieuwspaal of Der Postillon, dat louter als entertainment is bedoeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zeker. Dat schaar ik ook niet onder trollen.
Is ook zo. Heb er voor de zekerheid maar even een disclaimer bij gezetquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet dat het mij verder uitmaakt, maar er is natuurlijk wel een verschil te maken tussen daadwerkelijk serieus bedoeld non-msm "nieuws" (afgezien dat dat vaak feitenvrij is) of satire op The Onion, De Speld, Nieuwspaal of Der Postillon, die louter als entertainment zijn bedoeld.
Maar goed, zelf de besten trappen daar nog wel eens in.
[ twitter ]
JIJ BENT IETS OP HET SPOOR!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
LIVE (een week geleden opgenomen).
En hoeveel is 2% van 17 miljoen ook alweer?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Opnieuw de arrogantie van deze man die burgers wegzet als frikandelleneters.
98% van mensen hebben helemaal geen 'corona' klachten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Wat dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
98% van mensen hebben helemaal geen 'corona' klachten.
Die gast kun je toch ook niet serieus nemen, hij ziet eruit alsof hij elke avond een halve fles whisky soldaat maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:33 schreef weetjewel5 het volgende:
In Engeland zijn ze tijdelijk gestopt met het publiceren van statistieken zoals bezettingsgraad in ziekenhuizen. Dat zie ik hier ook nog wel gebeuren.
Dit meen je echt serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
LIVE (een week geleden opgenomen).
Dit is inderdaad wel een heel arrogante reactie. Hij neemt een serieuze vraag van een serieus iemand totaal niet serieus. Ik heb denk ik nog het meeste moeite met hoe hij reageert op die jongen, alsof het een of andere halve gare is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Als je het niet hebt .. dan heb je ook nergens last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
98% van mensen hebben helemaal geen 'corona' klachten.
Laatste ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gast kun je toch ook niet serieus nemen, hij ziet eruit alsof hij elke avond een halve fles whisky soldaat maakt.
Wij zijn frikadellenvolk voor hem. Dit zegt wel genoeg over de man.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een heel arrogante reactie. Hij neemt een serieuze vraag van een serieus iemand totaal niet serieus. Ik heb denk ik nog het meeste moeite met hoe hij reageert op die jongen, alsof het een of andere halve gare is.
Misschien maakt 't wat makkelijker om half-truths te vertellen. Of lie by omission.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gast kun je toch ook niet serieus nemen, hij ziet eruit alsof hij elke avond een halve fles whisky soldaat maakt.
Gelijk heeft ie, en niemand is weggezet als frikandelleneter.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
En daarna gewoon verder gaan met mondkapjes en 1,5m, want t werkt zo goed tegen de griepquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even een rekensommetje gedaan: het vaccin beschermd je in elk geval voor 3 maanden tegen het virus en een vaccinatie bestaat uit 2 injecties met het vaccin die weken na elkaar genomen dienen te worden. Kort gezegd komt het er op neer dat je gemiddeld 6-8 injecties en afspraken per jaar moet krijgen om je een jaar lang te beschermen tegen Het Virus. Dat betekent dus om de maand een nieuwe dosis en Nederland heeft jaarlijks ongeveer 100 miljoen vaccins nodig om dat deel van de bevolking dat zich wil vaccineren ook te kunnen voorzien van genoeg vaccins.
Dat is nog een hele logistieke operatie![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijgen-van-het-vaccin
Niks nieuws dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu op het 8-uur journaal: na iedere vaccinatie moet de gevaccineerde een kwartier lang onder medische observatie gezet worden om te kijken of er complicaties optreden. En versoepelingen van maatregelen kunnen pas als er genoeg mensen gevaccineerd zijn en dat moment wordt pas in de zomer verwacht.
Vaers als bron gebruiken als "bewijs"quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:49 schreef weetjewel5 het volgende:
https://hpv-vaccine-side-(...)e-effects-world-map/
Nee, maar een paar dagen geleden waren er hier mensen verbaasd dat je 2 vaccinaties moet nemen om beschermd te worden. En er zijn ook nog steeds mensen die verwachten dat de horeca weer in januari of februari open gaat.quote:
Dan hebben ze niet opgeletquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, maar een paar dagen geleden waren er hier mensen verbaasd dat je 2 vaccinaties moet nemen om beschermd te worden. En er zijn ook nog steeds mensen die verwachten dat de horeca weer in januari of februari open gaat.
Je neemt bepaalde woorden veel te letterlijk. Geen bewijs / wel bewijs, gaat veel meer over de methode waarop onderzocht is dan over of het wel of niet werkt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even een rekensommetje gedaan: het vaccin beschermd je in elk geval voor 3 maanden tegen het virus en een vaccinatie bestaat uit 2 injecties met het vaccin die weken na elkaar genomen dienen te worden. Kort gezegd komt het er op neer dat je gemiddeld 6-8 injecties en afspraken per jaar moet krijgen om je een jaar lang te beschermen tegen Het Virus. Dat betekent dus om de maand een nieuwe dosis en Nederland heeft jaarlijks ongeveer 100 miljoen vaccins nodig om dat deel van de bevolking dat zich wil vaccineren ook te kunnen voorzien van genoeg vaccins.
Dat is nog een hele logistieke operatie![]()
Keb nu meerdere viroloogwappies zoals Koopmans toch wel behoorlijk zien hinten op "niet terug naar oude normaal" dat ik dat toch heel verontrustend vind. De politiek zou er zich goed aan doen de premier concreet te laten uitspreken onder welke voorwaarden we stoppen met alle maatregelen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijgen-van-het-vaccin
Lol, dan zijn het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames van nature al super laag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu op het 8-uur journaal: na iedere vaccinatie moet de gevaccineerde een kwartier lang onder medische observatie gezet worden om te kijken of er complicaties optreden. En versoepelingen van maatregelen kunnen pas als er genoeg mensen gevaccineerd zijn en dat moment wordt pas in de zomer verwacht.
De cijfers die dat gastje noemt komen verdomme van de rijksoverheid zelf manquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, en niemand is weggezet als frikandelleneter.
98% wordt niet besmet??? oh waar vind jij dat getal dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De cijfers die dat gastje noemt komen verdomme van de rijksoverheid zelf man
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:28 schreef weetjewel5 het volgende:
28:32 zelfs na vaccin is t niet zeker of de lockdowns gaan stoppen.
Nee alleen vaccin verkopers worden uitgenodigd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:02 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Is Schetters al uitgenodigd bij Jinek of Beau om z'n verhaal te doen?
98% heeft milde klachten. Loopneus, verhoging, hoesten. Een groot gedeelte daarvan zal niet eens weten of hij/zij corona heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
98% wordt niet besmet??? oh waar vind jij dat getal dan?
https://www.dailymail.co.(...)ovid-19-vaccine.htmlquote:Wife of 'perfectly healthy' Miami doctor, 56, who died of a blood disorder 16 days after getting Pfizer Covid-19 vaccine is certain it was triggered by the jab, as drug giant investigates first death with a suspected link to shot
dus die zijn wel besmet...quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
98% heeft milde klachten. Loopneus, verhoging, hoesten. Een groot gedeelte daarvan zal niet eens weten of hij/zij corona heeft.
Hugo de Jonge: Het is echt een naar virus
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:33 schreef weetjewel5 het volgende:
Dr. Wakefield: ”This is not a vaccine, it is irreversible genetic modification”
https://www.sgtreport.com(...)enetic-modification/
Fearpornquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)ovid-19-vaccine.html
De media hype rondom overledenen aan covid met onderliggende problemen niet zien als fear porn, maar een gezonde man die sterft aan het vaccin wel. Hoe moet ik dat wegen?quote:
logica is iets van pre-cojona..quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De media hype rondom overledenen aan covid met onderliggende problemen niet zien als fear porn, maar een gezonde man die sterft aan het vaccin wel. Hoe moet ik dat wegen?
• Toon eerst maar aan dat het door het vaccin komt. De corona doden hadden allemaal corona, of je nu gelooft of het de oorzaak of de medeoorzaak was. Dat is dus geen fear porn maar keiharde feiten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De media hype rondom overledenen aan covid met onderliggende problemen niet zien als fear porn, maar een gezonde man die sterft aan het vaccin wel. Hoe moet ik dat wegen?
positieve PCR test is niet per se corona, maar dat is nog niet bekend bij je blijkbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
• Toon eerst maar aan dat het door het vaccin komt. De corona doden hadden allemaal corona, of je nu gelooft of het de oorzaak of de medeoorzaak was
• Als het door het vaccin komt. Er zijn nu miljoenen mensen gevaccineerd, dan weegt het nog niet op tegen het percentage doden door corona. Verder, als het al door het vaccin komt, dan is er een reden waarom deze persoon daar zo op reageerde, dan moet dat onderzocht worden om de kans dat het nogmaals gebeurt zo klein mogelijk te houden. Stoppen met vaccineren betekent nog veel meer corona doden en is dus niet een logische reactie
Jawel en zeker een positieve PCR + symptomen zoals een slang in je keel omdat je niet meer kunt ademen en op de IC liggen is gewoon corona.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
positieve PCR test is niet per se corona, maar dat is nog niet bekend bij je blijkbaar.
Dus ik moet aantonen dat het door het vaccin komt maar zij hoeven niet aan te tonen dat het door covid komt. Lekker makkelijk zo. Dat er een hoeveelheid % ernstige bijwerkingen zullen krijgen zal wel ingecalculeerd zijn, maar dat neemt niet weg dat deze gezonde man uit het niets is komen te overlijden 16 dagen na de vaccinatie. Alle negatieve berichtgeving wordt gebagatelliseerd echt triest. Zo kan je geen discussie voeren. Zie MSM alleen maar positieve berichtgeving lekker evenwichtig zo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
• Toon eerst maar aan dat het door het vaccin komt. De corona doden hadden allemaal corona, of je nu gelooft of het de oorzaak of de medeoorzaak was. Dat is dus geen fear porn maar keiharde feiten.
• Als het door het vaccin komt. Er zijn nu miljoenen mensen gevaccineerd, dan weegt het nog niet op tegen het percentage doden door corona. Verder, als het al door het vaccin komt, dan is er een reden waarom deze persoon daar zo op reageerde, dan moet dat onderzocht worden om de kans dat het nogmaals gebeurt zo klein mogelijk te houden. Stoppen met vaccineren betekent nog veel meer corona doden en is dus niet een logische reactie
Dat is wel heel lang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus ik moet aantonen dat het door het vaccin komt maar zij hoeven niet aan te tonen dat het door covid komt. Lekker makkelijk zo. Dat er een hoeveelheid % ernstige bijwerkingen zullen krijgen zal wel ingecalculeerd zijn, maar dat neemt niet weg dat deze gezonde man uit het niets is komen te overlijden 16 dagen na de vaccinatie. Alle negatieve berichtgeving wordt gebagatelliseerd echt triest. Zo kan je geen discussie voeren. Zie MSM alleen maar positieve berichtgeving lekker evenwichtig zo.
jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus ik moet aantonen dat het door het vaccin komt
Jawel, daarom worden die mensen getest. Je moet namelijk zeker weten dat het corona is om de juiste behandeling op te starten.quote:maar zij hoeven niet aan te tonen dat het door covid komt.
Alleen als je verkeerd denktquote:Lekker makkelijk zo.
Eerst maar even afwachten wat de autopsie zegt. Dat zijn vrouw zegt dat ie gezond was wil niks zeggenquote:Dat er een hoeveelheid % ernstige bijwerkingen zullen krijgen zal wel ingecalculeerd zijn, maar dat neemt niet weg dat deze gezonde man uit het niets is komen te overlijden 16 dagen na de vaccinatie.
Nee er wordt niks gebagatelliseerd, maar als je miljoenen mensen inent dan is statistisch de kans erg groot dat er mensen overlijden. Nogmaals, er moet een autopsie uitgevoerd worden daarna kun je weer lekker losgaan (of niet)quote:Alle negatieve berichtgeving wordt gebagatelliseerd echt triest. Zo kan je geen discussie voeren. Zie MSM alleen maar positieve berichtgeving lekker evenwichtig zo.
Hence de vraag "wanneer ben je besmet"quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
dus die zijn wel besmet...
Die jongen zegt dat 98% niet besmet raakt. Dus Hugo's reactie is geheel correct.
Het is niet Hugo's fout dat ie niet uit zijn woorden komt. die man slaapt ~3uur per nacht de laatste 10 maanden. Die heeft geen tijd om persoonlijk iedereen te woord te gaan staan, zeker niet als het over dit soort onzin gaatquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hence de vraag "wanneer ben je besmet"
Daarnaast komt die knul amper uit zijn woorden.
Bij elke dode zeggen dat het waarschijnlijk niet door het vaccin komt zonder grondige onderzoek te doen noem ik bagatelliseren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja
[..]
Jawel, daarom worden die mensen getest. Je moet namelijk zeker weten dat het corona is om de juiste behandeling op te starten.
[..]
Alleen als je verkeerd denkt
[..]
Eerst maar even afwachten wat de autopsie zegt. Dat zijn vrouw zegt dat ie gezond was wil niks zeggen
[..]
Nee er wordt niks gebagatelliseerd, maar als je miljoenen mensen inent dan is statistisch de kans erg groot dat er mensen overlijden. Nogmaals, er moet een autopsie uitgevoerd worden daarna kun je weer lekker losgaan (of niet)
en voor wat betreft MSM... je haalt dit bericht uit de MSM, en ook bijvoorbeeld de telegraaf doet lekker mee met angst zaaien. Hoezo alleen maar positief?
volgens deze arts hoort 2/3 van de corona patinten op de corona afdeling er niet thuis. klopt niks van die test. veel vals positieven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is niet Hugo's fout dat ie niet uit zijn woorden komt. die man slaapt ~3uur per nacht de laatste 10 maanden. Die heeft geen tijd om persoonlijk iedereen te woord te gaan staan, zeker niet als het over dit soort onzin gaat
Besmet ben je bij positieve PCR uitslag. en voordat je begint... ja die is zeer betrouwbaar
Nee dan zit je boven een zelfbedachte drempelwaarde. En je begint zelf al over de betrouwbaarheid..quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is niet Hugo's fout dat ie niet uit zijn woorden komt. die man slaapt ~3uur per nacht de laatste 10 maanden. Die heeft geen tijd om persoonlijk iedereen te woord te gaan staan, zeker niet als het over dit soort onzin gaat
Besmet ben je bij positieve PCR uitslag. en voordat je begint... ja die is zeer betrouwbaar
Valt niet mee te discussiren. Alles deugt, ons belang staat voorop, het vernietigende virus heeft alles platgelegd. Maar gelukkig is onze vloeibare verlossing van Pfizer uit de hemel komen vallen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
volgens deze arts hoort 2/3 van de corona patinten op de corona afdeling er niet thuis. klopt niks van die test. veel vals positieven.
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Bij elke dode zeggen dat het waarschijnlijk niet door het vaccin komt zonder grondige onderzoek te doen noem ik bagatelliseren.
Als jij doodziek in het ziekenhuis ligt en je test positief op corona.. dan is die drempelwaarde niet eens van belang.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dan zit je boven een zelfbedachte drempelwaarde. En je begint zelf al over de betrouwbaarheid..
Nee de ziekte heeft de gezondheidszorg platgelegd. Dat is waarom we problemen hebben en alles is stil gelegd. Als we geen problemen hadden in de ziekenhuizen, dan zou er niks aan de hand zijn geweest. Het aantal doden is niet/nauwelijks van belangquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt niet mee te discussiren. Alles deugt, ons belang staat voorop, het vernietigende virus heeft alles platgelegd. Maar gelukkig is onze vloeibare verlossing van Pfizer uit de hemel komen vallen.
Net als 2 jaar geleden, toen er geen haan naar kraaide.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee de ziekte heeft de gezondheidszorg platgelegd. Dat is waarom we problemen hebben en alles is stil gelegd. Als we geen problemen hadden in de ziekenhuizen, dan zou er niks aan de hand zijn geweest. Het aantal doden is niet/nauwelijks van belang
Het is je pas 2 miljoen keer uitgelegd
Nee, niet zoals 2 jaar geleden toen over een zeer korte periode we een paar ziekenhuizen hadden die het niet aankonden zonder dat er beperkende maatregelen waren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Net als 2 jaar geleden, toen er geen haan naar kraaide.
Perfect voorbeeld.. .Ziekenhuizen in Duitsland met meer bedden per inwoners lopen ook vast. Meer bedden voorkomt dus niet dat je een lockdown nodig hebtquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen in DL
[ twitter ]
dit is wel een verschil met de griep epidemie, geen domme dansende schaapjes.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen in DL
[ twitter ]
Ondertussen een Corona ontkenner in de USquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:16 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dit is wel een verschil met de griep epidemie, geen domme dansende schaapjes.
ja dus? reden om de wereld hierom stil te leggen? lijkt me niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ondertussen een Corona ontkenner in de US
[ twitter ]
De wereld ligt niet stil dramaqueen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja dus? reden om de wereld hierom stil te leggen? lijkt me niet.
Mooi verhaal. ze mogen eerst met bewijs mogen komen dat de nevenschade van de lockdowns niet veel erger zijn. dan kan je een afweging maken, eerder niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De wereld ligt niet stil dramaqueen.
En nog een keer voor het geval je het nog steeds niet door hebt.
De lockdown is er omdat anders mensen met acute blindedarmontsteking, ongelukken, hartinfarcten, hersenbloedingen etc etc ook niet meer geholpen kunnen worden. Nergens anders om
Wow ja nee echt dit is PRECIES wat devlinmr zegt. Wat een ontzettend scherpe analyse!quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja dus? reden om de wereld hierom stil te leggen? lijkt me niet.
En hoe wil je dat ze dat bewijzen.. Alle maatregelen opheffen, ziekenhuizen laten volstromen, weet ik hoeveel mensen ziek thuis, stijgend aantal voorkombare doden aan eerder genoemde ziektes? En als dat allemaal gebeurd, dan mag er van jou een lockdown zijn? Of hoe moet ik dat zienquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Mooi verhaal. ze mogen eerst met bewijs mogen komen dat de nevenschade van de lockdowns niet veel erger zijn. dan kan je een afweging maken, eerder niet.
dus het is een soort experiment? past wel goed in de rest vd corona maatregelen, er is niks wetenschappelijks aan. mondkapjes,1,5m en lockdowns werken niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe wil je dat ze dat bewijzen.. Alle maatregelen opheffen, ziekenhuizen laten volstromen, weet ik hoeveel mensen ziek thuis, stijgend aantal voorkombare doden aan eerder genoemde ziektes? En als dat allemaal gebeurd, dan mag er van jou een lockdown zijn? Of hoe moet ik dat zien
kijk anders even naar t filmpje van Prof Theo Schetters wat gepost is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wow ja nee echt dit is PRECIES wat devlinmr zegt. Wat een ontzettend scherpe analyse!
Nee, dit is een reden om:
1) De maatregelen en adviezen serieus te nemen.
2) Je niet als een egostische zak te gedragen.
Nee het is een vraag aan jou.. hoe wil jij dat het bewezen wordt. Wat is genoeg bewijs voor jou?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dus het is een soort experiment?
Linkje? En waarom?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:41 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
kijk anders even naar t filmpje van Prof Theo Schetters wat gepost is.
er moet een analyse gemaakt worden van de gevolgen van de lockdown en of dat niet disproportioneel is. dat is niet eens gedaan en daar willen ze ook niet aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee het is een vraag aan jou.. hoe wil jij dat het bewezen wordt. Wat is genoeg bewijs voor jou?
Waarom ontwijken jullie altijd vragen?
En hoe stel je voor dat dat gedaan gaat worden en wat vind jij disproportioneelquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
er moet een analyse gemaakt worden van de gevolgen van de lockdown en of dat niet disproportioneel is. dat is niet eens gedaan en daar willen ze ook niet aan.
Hoeveel een mensenleven mag kosten bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
er moet een analyse gemaakt worden van de gevolgen van de lockdown en of dat niet disproportioneel is. dat is niet eens gedaan en daar willen ze ook niet aan.
Wellicht kun je het zelf niet meer krijgen, maar je kunt het wel doorgeven. Als ik het al gehad heb, en ik geef iemand die nu ziek is een hand en daarna jou, waarna jij met je hand aan je mond gaat zitten dan ben je via mij besmet geraakt zonder dat ik (weer) ziek word.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
er zijn al 850 000 mensen positief getest in NL en de werkelijke aantal ligt al veel hoger. Volgens van Dissel zijn deze mensen immuun en komt het zelden voor dat iemand voor de tweede keer besmet raakt. Wereldwijd waren dat verwaarloosbare hoeveelheden.
Waarom moeten deze personen zich aan de maatregelen houden? Ze zijn immuun en kunnen dus niet besmet raken en hiermee dus anderen niet besmetten?
Als je 100 mensen hebt die gevaccineerd zijn en 100 mensen die dat niet zijn en ze komen allemaal in aanraking met corona, dan kun je er dus van uit gaan dat in de groep gevaccineerde 95 mensen niet ziek worden en 5 wel en in de andere groep 100 mensen ziek wordenquote:Wat was de kans dat iemand komt te overlijden als deze persoon besmet raakte met het virus? Rond de 1%. Iets meer/minder dan 99% kans dat hij/zij/het(ja, ook het, dan heb ik het niet over mijn kamerplant) gaat leven.
Voor hoeveel procent bieden de vaccins bescherming? Iets van 90 a 95% was het toch o.i.d.
Dus als iemand komt te overlijden na gevaccineerd te zijn, zeggen we gewoon dat deze persoon tot de 5 a 10% behoorde.Dit kan makkelijk, want sterftepercentage zonder vaccin ligt rond de 1%.
Ben ik nou zo slim(waarschijnlijk niet, mavo diploma alleen) of lul ik gewoon uit mijn nek zoals altijd, 11 van de 12 keer.
zeg me nu ff: die bijna 1 miljoen mensen die positief getest zijn, gaan we deze ook vaccineren?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wellicht kun je het zelf niet meer krijgen, maar je kunt het wel doorgeven. Als ik het al gehad heb, en ik geef iemand die nu ziek is een hand en daarna jou, waarna jij met je hand aan je mond gaat zitten dan ben je via mij besmet geraakt zonder dat ik (weer) ziek word.
[..]
Als je 100 mensen hebt die gevaccineerd zijn en 100 mensen die dat niet zijn en ze komen allemaal in aanraking met corona, dan kun je er dus van uit gaan dat in de groep gevaccineerde 95 mensen niet ziek worden en 5 wel en in de andere groep 100 mensen ziek worden
Ja, want er is nog veel onzekerheid over hoe lang je immuun bent. Mijn broer bijvoorbeeld heeft het in 6 maanden 2x gehad, 1x heel erg en 1x mild.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
zeg me nu ff: die bijna 1 miljoen mensen die positief getest zijn, gaan we deze ook vaccineren?
https://www.nu.nl/coronav(...)g-coronacijfers.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja, want er is nog veel onzekerheid over hoe lang je immuun bent. Mijn broer bijvoorbeeld heeft het in 6 maanden 2x gehad, 1x heel erg en 1x mild.
Maar alles is vrijwillig dus je moet niks.
en de rest van de tekstquote:Longarts Frits Franssen van het Maastricht UMC+ valt met de deur in huis. Volgens hem zijn er wereldwijd zo'n 150 casussen beschreven van personen die tweemaal aan COVID-19 leden. "Dat is een te negeren aantal op een schaal van 75 miljoen besmettingen."
Maar "zijn broer had het"quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)g-coronacijfers.html
[..]
en de rest van de tekst
en volgens Van Dissel is het ook zeldzaam dat een persoon tweede keer positief getest wordt, de kans is lager dan het winnen van hoofdprijs van staatsloterij zeg maar
Tja anekdotisch bewijs ik weet het. De rest van zijn gezin had het trouwens maar 1xquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar "zijn broer had het"
adviesquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja anekdotisch bewijs ik weet het. De rest van zijn gezin had het trouwens maar 1x
Desalniettemin is het advies je gewoon te laten vaccineren ook als je het al gehad hebt
ik denk dat het beste is om niet meer naar die ongefundeerde bangmakerij te luisteren en je eigen plan te trekken. er is niks bekend over deze variant en gelijk weer in lockdown, klopt geen zak van.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Enkeltje hel voor deze heks
We moeten erg oppassen wat hiermee gebeurt", zegt Koopmans. Zij waarschuwt voor een nieuwe golf bij een versoepeling van de maatregelen, omdat de Britse variant zich sneller verspreidt. Koopmans: "We zitten nog in een lockdown en dat helpt, maar we moeten serieus nadenken hoe snel we gaan versoepelen en hoe we dat doen."
Ze hoeven maar Engelse variant te roepen, zonder onderbouwing niks.. en alles kan weer op slot
We worden van alle kanten genaaid joh
En dan zijn er nog debiele die heel de dag, elke dag ..op cijfertjes zitten te geilenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik denk dat het beste is om niet meer naar die ongefundeerde bangmakerij te luisteren en je eigen plan te trekken. er is niks bekend over deze variant en gelijk weer in lockdown, klopt geen zak van.
Waarom noem je haar nou weer heks. Mogen we jou dan Wappie noemen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Enkeltje hel voor deze heks
We moeten erg oppassen wat hiermee gebeurt", zegt Koopmans. Zij waarschuwt voor een nieuwe golf bij een versoepeling van de maatregelen, omdat de Britse variant zich sneller verspreidt. Koopmans: "We zitten nog in een lockdown en dat helpt, maar we moeten serieus nadenken hoe snel we gaan versoepelen en hoe we dat doen."
Ze hoeven maar Engelse variant te roepen, zonder onderbouwing niks.. en alles kan weer op slot
We worden van alle kanten genaaid joh
Je argumenten worden niet bepaald beter door ze rare bijnamen te geven hoor Wappiequote:Op donderdag 7 januari 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
Waarom krijgen we eigenlijk altijd dezelfde kutkoppen te zien in de media
Gommers,Ab whiskeyhouse,die heks en voldermord
Dagelijks lachen en gezellig doen bij op1 en Jinek, geen kritische vragen worden er gesteld .Het enige wat zo doen is dreigen met nog meer maatregelen omdat wij, het volk.. ons niet aan de regeltjes houden.
Vervolgens nog wat schrik aanjagen over het nieuwe killervirus uit the UK!! Zonder onderbouwing of wat dan ook
Wat een stelletje engnekken man
Vervolgens komt Hugo 1 keer per langs zodat de altijd vrolijke presentatoren hem veren in z’n reet kunnen steken ,, staat ook altijd aardig strak btw
Wanneer je inhoudelijk niks in te brengen hebt qua kritiek dan kan je altijd nog demoniserenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom noem je haar nou weer heks. Mogen we jou dan Wappie noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |