Zal ik voortaan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Done. Zet de volgende keer even een TR aub
Het trollen proberen we er uit te filterenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ok dan.Het verwarrende aan BNW is wel dat ik nooit helemaal zeker weet wie er aan het trollen zijn, een act opvoeren of écht menen wat ze posten.
Maar non-MSM bronnen mogen wel toch? Valt dit ook onder.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Het trollen proberen we er uit te filteren
de mensen die gaan demonstreren/rellen zijn niet bang voor elkaar en houdt zich toch niet echt aan de regels.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:22 schreef ludovico het volgende:
Maareh, weinig kans op rellen als men bang is voor elkaar en 1.5 meter afstand houdt ten alle tijden. Wel handig als je vergaande maatregelen doorvoert.
Zeker. Dat schaar ik ook niet onder trollen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar non-MSM bronnen mogen wel toch? Valt dit ook onder.
Je exit de complete deugmens demonstranten als je ze kunt overtuigen dat demonstreren niet deugt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de mensen die gaan demonstreren/rellen zijn niet bang voor elkaar en houdt zich toch niet echt aan de regels.
Niet dat het mij verder uitmaakt, maar er is natuurlijk wel een verschil te maken tussen daadwerkelijk serieus bedoeld non-msm "nieuws" (afgezien dat dat vaak feitenvrij is) of satire op The Onion, De Speld, Nieuwspaal of Der Postillon, dat louter als entertainment is bedoeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zeker. Dat schaar ik ook niet onder trollen.
Is ook zo. Heb er voor de zekerheid maar even een disclaimer bij gezetquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet dat het mij verder uitmaakt, maar er is natuurlijk wel een verschil te maken tussen daadwerkelijk serieus bedoeld non-msm "nieuws" (afgezien dat dat vaak feitenvrij is) of satire op The Onion, De Speld, Nieuwspaal of Der Postillon, die louter als entertainment zijn bedoeld.
Maar goed, zelf de besten trappen daar nog wel eens in.
[ twitter ]
JIJ BENT IETS OP HET SPOOR!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
LIVE (een week geleden opgenomen).
En hoeveel is 2% van 17 miljoen ook alweer?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Opnieuw de arrogantie van deze man die burgers wegzet als frikandelleneters.
98% van mensen hebben helemaal geen 'corona' klachten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Wat dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
98% van mensen hebben helemaal geen 'corona' klachten.
Die gast kun je toch ook niet serieus nemen, hij ziet eruit alsof hij elke avond een halve fles whisky soldaat maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:33 schreef weetjewel5 het volgende:
In Engeland zijn ze tijdelijk gestopt met het publiceren van statistieken zoals bezettingsgraad in ziekenhuizen. Dat zie ik hier ook nog wel gebeuren.
Dit meen je echt serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
LIVE (een week geleden opgenomen).
Dit is inderdaad wel een heel arrogante reactie. Hij neemt een serieuze vraag van een serieus iemand totaal niet serieus. Ik heb denk ik nog het meeste moeite met hoe hij reageert op die jongen, alsof het een of andere halve gare is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Als je het niet hebt .. dan heb je ook nergens last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
98% van mensen hebben helemaal geen 'corona' klachten.
Laatste ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gast kun je toch ook niet serieus nemen, hij ziet eruit alsof hij elke avond een halve fles whisky soldaat maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |