abonnement Unibet Coolblue
pi_197229991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
https://video.wakkeren.nl(...)e0-b35d-8f1bfd78f0f4
Why people will start dying a few months after the first mRNA "vaccinations".

Mooi voor uitzicht.
je kunt nog zoveel bewijs hebben
als ze gaan beweren dat je alleen met een vaccinatiebewijs een evenement en/of horeca mag bezoeken, gaan mensen zoals een stier een rood lapje bestormt de vaccincentra bestormen om gevaccineerd te worden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197230001
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
We kunnen het inderdaad wel weer gaan hebben over of zo'n PCR-test besmettelijkheid al dan niet met een onzekerheidsmarge kleiner dan 300 cijfers achter de komma aantoont, maar in de praktijk:
Mwoah die kans op besmetting is dermate laag na x cycly van die test... Dat contact tracing al geen zin meer heeft.

En dan moeten de huisgenoten nog 10 dagen in quarantaine want niet ziek geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:10:04 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_197230020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het gebruik van de test alsof die 100% betrouwbaar klinisch ende huidig besmettelijk corona besmetting test. Terwijl hij positief test op brokstukken viraal RNA.

Keb verder niks tegen PCR, klinkt handig en goed die test. :+

Zelfs Koopmans zegt dat de conclussies die verbonden wordt aan de test niet klopt.
Dat de politiek vervolgens een positieve test besmettelijk noemt is misdadig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 18:13:15 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:10:58 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197230040
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah die kans op besmetting is dermate laag na x cycly van die test... Dat contact tracing al geen zin meer heeft.

En dan moeten de huisgenoten nog 10 dagen in quarantaine want niet ziek geweest.
Jajajaja maar lieve Ludo, willen we dit nog een keertje dunnetjes overdoen? Ik denk dat we allebei redelijk begrijpen hoe de vork in de steel zit en we het, wat dit betreft, ook niet heel erg oneens zijn.
Huilen dan.
pi_197230067
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jajajaja maar lieve Ludo, willen we dit nog een keertje dunnetjes overdoen? Ik denk dat we allebei redelijk begrijpen hoe de vork in de steel zit en we het, wat dit betreft, ook niet heel erg oneens zijn.
:(

Gooi dan een ander bot. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197230109
Hele hoop off topic weg. Blijf de bal spelen a.u.b.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:14:36 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_197230138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

je kunt nog zoveel bewijs hebben
als ze gaan beweren dat je alleen met een vaccinatiebewijs een evenement en/of horeca mag bezoeken, gaan mensen zoals een stier een rood lapje bestormt de vaccincentra bestormen om gevaccineerd te worden.
die ene horeca tent is toch failliet.

Een popconcert (lowlands), volle tribune van een sportevenement zal ABSOLUUT nooit meer plaatsen vinden.

dus het is dubbel zo dom om te laten inenten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_197230146
pi_197230237
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

die ene horeca tent is toch failliet.

Een popconcert (lowlands), volle tribune van een sportevenement zal ABSOLUUT nooit meer plaatsen vinden.

dus het is dubbel zo dom om te laten inenten.
Nouja, men kan stom lullen natuurlijk, maar dat jij deze emoties hebt... Er is ook niemand met een beetje autoriteit die laat merken dat we kappen met deze maatregelen, Koopmans vindt dat we ook never nooit meer terug gaan naar oude normaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197230238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]


Zelfs Koopmans zegt dat de conclussies die verbonden wordt aan de test niet klopt.
Dat de politiek vervolgens een positieve test besmettelijk noemt is misdadig.

Dat zegt niemand.
Wat ze zeggen is:
Positieve test = besmet
Positieve test + symptomen en/of in contact geweest met een ander positieve persoon >5 dagen geleden = besmet en waarschijnlijk besmettelijk en dus thuis blijven in quarantaine.

Die eerste komt nooit voor want je mag alleen testen als je aan de randvoorwaarden van de 2e voldoet

Het is Flavio die de boel aan het verdraaien is in dit filmpje. Eigenlijk wat hij altijd doet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197230295
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Selecteer bovenstaande tekst.
Mondkapjes zijn vies als je ze gebruikt zoals ik, en vergroot de kans op besmetting. :9
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197230932
Diegene die op een antwoord van Lambiekje wacht, dat gaat niet komen. Lambiekje is weg.

Dit omdat ik een aantal quotes zie staan...

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 18:56:53 ]
pi_197231044
Ik zoek m'n toevlucht nu ook maar hier in BNW. Ik kan het vertoeven in de gelovige massa echt niet meer aan.
Eens kijken
pi_197231082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:03 schreef Maharski het volgende:
Ik zoek m'n toevlucht nu ook maar hier in BNW. Ik kan het vertoeven in de gelovige massa echt niet meer aan.
BNW begint veel op COR te lijken af en toe.
pi_197231089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

BNW begint veel op COR te lijken af en toe.
Voor deze feedback is het FB topic ;)
pi_197231299
Laten we hier maar niet praten over het COR forum ;)
pi_197231875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:08 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

je kunt nog zoveel bewijs hebben
als ze gaan beweren dat je alleen met een vaccinatiebewijs een evenement en/of horeca mag bezoeken, gaan mensen zoals een stier een rood lapje bestormt de vaccincentra bestormen om gevaccineerd te worden.
Twinkle20 niet hoor .. :N
pi_197232017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:46 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Twinkle20 niet hoor .. :N
Jij misschien niet, maar vrijwel iedereen zal doen wat van hen gevraagd wordt als dat betekent dat ze er weer een normaal leven voor terug krijgen.
pi_197232181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:46 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Twinkle20 niet hoor .. :N
ik ook niet O+
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197232658
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij misschien niet, maar vrijwel iedereen zal doen wat van hen gevraagd wordt als dat betekent dat ze er weer een normaal leven voor terug krijgen.
Nah .. ik neem dat 'vrijwel iedereen' maar aan als mening, niet als waarheid. We gaan het de komende maanden mee maken.

Ik vraag me eigenlijk af of er ergens gepubliceerd wordt wat de vacconatiegraad per vaccin is? Iedereen moet het voor zich weten overigens. Verder geen oordeel over.

Maar de ene dag hoor je dat een heel groot deel van de bevolking gemotiveerd is om het vaccin te gaan halen. Een dag later lees je weer dat de pleures uitbreekt omdat blijkt dat er veel te weinig van plan zijn. Dus als er een objectieve, eerlijke, betrouwbare site is die iemand weet waar dat transparant wordt bijgehouden, dan hoor ik het graag. Dan kan ik zelf zien wat er nu werkelijk waar is van die stemmingmakerij in de media, welke kant deze ook op gaat.

De meningen in mijn omgeving zijn overigens verdeeld. Merendeel gaat hem wel halen denk ik, om tal van redenen. Als ik dan zeg die intentie niet te hebben, dan fronsen ze een keer met de wenkbrauwen. En soms tref ik dus iemand die er ongeveer hetzelfde over denkt als ik. Maar ben benieuwd wat het dus uiteindelijk gaat worden.
pi_197232668
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

ik ook niet O+
Trouwen? O+
pi_197232775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij misschien niet, maar vrijwel iedereen zal doen wat van hen gevraagd wordt als dat betekent dat ze er weer een normaal leven voor terug krijgen.
- zwangere vrouwen,
- kinderen onder 16,
- mensen met een zwak immuunsysteem,
- FvD stemmers,
- wakkere mensen.

Vind trouwens wel bizar hoe het kabinet steeds weer alles goed weet te praten over alle falende acties die men heeft uitgevoerd omtrent covid en dat er nog steeds mensen zijn die op de VVD zullen stemmen.
pi_197232901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nah .. ik neem dat 'vrijwel iedereen' maar aan als mening, niet als waarheid. We gaan het de komende maanden mee maken.
Tuurlijk is het opinie, het is immers nog niet gebeurd. Reken er maar op dat iedereen staat te springen om weer terug te gaan naar het "oude normaal", en wanneer er gehint wordt dat dit met een vaccin mogelijk is, zullen mensen hier niet lang over nadenken.

quote:
Ik vraag me eigenlijk af of er ergens gepubliceerd wordt wat de vacconatiegraad per vaccin is? Iedereen moet het voor zich weten overigens. Verder geen oordeel over.
De RIVM zal waarschijnlijk de vaccinatiegraad delen ja, dat doen ze voor andere vaccins ook dus ik zie niet in waarom hier niet voor.

quote:
Maar de ene dag hoor je dat een heel groot deel van de bevolking gemotiveerd is om het vaccin te gaan halen. Een dag later lees je weer dat de pleures uitbreekt omdat blijkt dat er veel te weinig van plan zijn. Dus als er een objectieve, eerlijke, betrouwbare site is die iemand weet waar dat transparant wordt bijgehouden, dan hoor ik het graag. Dan kan ik zelf zien wat er nu werkelijk waar is van die stemmingmakerij in de media, welke kant deze ook op gaat.

De meningen in mijn omgeving zijn overigens verdeeld. Merendeel gaat hem wel halen denk ik, om tal van redenen. Als ik dan zeg die intentie niet te hebben, dan fronsen ze een keer met de wenkbrauwen. En soms tref ik dus iemand die er ongeveer hetzelfde over denkt als ik. Maar ben benieuwd wat het dus uiteindelijk gaat worden.
Uiteraard lees je verschillende berichtgeving, een kritisch kanaal zal anders berichten als de NOS.
pi_197232922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

- zwangere vrouwen,
- kinderen onder 16,
- mensen met een zwak immuunsysteem,
- FvD stemmers,
- wakkere mensen.

Vind trouwens wel bizar hoe het kabinet steeds weer alles goed weet te praten over alle falende acties die men heeft uitgevoerd omtrent covid en dat er nog steeds mensen zijn die op de VVD zullen stemmen.
Als je jouw lijstje van de 17 miljoen weghaalt, hou je inderdaad "vrijwel iedereen" over.
pi_197232952
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij misschien niet, maar vrijwel iedereen zal doen wat van hen gevraagd wordt als dat betekent dat ze er weer een normaal leven voor terug krijgen.
Dat wordt continu gezegd dat we weer terug naar normaal gaan, elke keer gebeurt het niet. Ik zou er niet zo zeker van zijn dat we na een vaccin ineens weer terug naar t oude gaan.
  Beste debater 2022 dinsdag 5 januari 2021 @ 20:24:07 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197232957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

- zwangere vrouwen,
- kinderen onder 16,
- mensen met een zwak immuunsysteem,
- FvD stemmers,
- wakkere mensen.

Vind trouwens wel bizar hoe het kabinet steeds weer alles goed weet te praten over alle falende acties die men heeft uitgevoerd omtrent covid en dat er nog steeds mensen zijn die op de VVD zullen stemmen.
Wakkere mensen, ja?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197232998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Dat wordt continu gezegd dat we weer terug naar normaal gaan, elke keer gebeurt het niet. Ik zou er niet zo zeker van zijn dat we na een vaccin ineens weer terug naar t oude gaan.
Dat bedoel ik ook niet te zeggen, lees mijn post erna eens.

Als het "oude normaal" dus wel beloofd wordt, is dat genoeg om het merendeel zich vrijwillig te laten vaccineren.
pi_197233044
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wakkere mensen, ja?
Ja
pi_197233124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja
Het lijkt me dat iedereen die een vaccin wil, dat krijgt juist wanneer ze wakker zijn.
pi_197233159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Het lijkt me dat iedereen die een vaccin wil, dat krijgt juist wanneer ze wakker zijn.
Slaap lekker met je 17 miljoen mensen... Je mag blij zijn als er 10 miljoen komen opdagen.
pi_197233190
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Slaap lekker met je 17 miljoen mensen... Je mag blij zijn als er 10 miljoen komen opdagen.
Jij bent dus echt helemaal wakker hè?

Even voor mijn beeldvorming.

:D
pi_197233231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij bent dus echt helemaal wakker hè?

Even voor mijn beeldvorming.

:D
Vwb het vaccin, ja.
pi_197233262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vwb het vaccin, ja.
Waarom denk je dat het vaccin slecht is dan? Wat is het doel daar precies van?
pi_197233287
Ik ga hem ook niet nemen hoor, maar ben gewoon benieuwd wat je beweegredenen zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2021 @ 20:35:59 #135
88815 The_Emotion
98.3
pi_197233305
Dus er komt een zuster in de holst van de nacht de slaapkamer binnen geslopen om een spuitje te zetten?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_197233333
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef The_Emotion het volgende:
Dus er komt een zuster in de holst van de nacht de slaapkamer binnen geslopen om een spuitje te zetten?
Jep,wakkere mensen nemen 'm niet hoor ik net. :D
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:43:46 #137
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197233535
Het blijkt maar weer, slaaptekort leidt tot de meest vreemde waanbeelden.

Een goede nachtrust is belangrijk voor het lichamelijk herstel, maar ook voor het geestelijk herstel.

Gevolgen van chronisch slaaptekort (ook wel "chronisch wakker zijn"):
Geheugen- en concentratieproblemen
Gebrek aan energie
Slechter humeur, stemmingswisselingen
Aantasting van het spraakvermogen
Lagere reactiesnelheid
Hoofdpijn
Verminderd immuun- of afweersysteem
Hoge bloeddruk
Depressie
Huidveroudering
Meer kans op hartproblemen
Verhoogd risico op het ontwikkelen van diabetes
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197233576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het vaccin slecht is dan? Wat is het doel daar precies van?
Al is eerder gepost, maar dit zijn mijn redenen waarom ik mij niet laat vaccineren:

1. Ik ben gezond
2. Lange termijn effecten zijn niet bekend
3. Negatieve feedback wordt van het internet verwijderd
4. Ik geloof in mijn eigen immuun systeem
5. Ik vertrouw big pharma niet
6. mRNA is een nieuwe technologie dat niet volledig getest is
7. Event 201
8. Ik geloof verhaal niet
9. Elke dode wordt opgeteld alszijnde covid, maar een dode na het innemen van een vaccin komt vooral niet door het vaccin
10. Ik wil wellicht op een gegeven moment kinderen krijgen
11. Veel geld op het spel
12. Een normale vaccine kost 8 jaar om te fabriceren
13. Fase 3 duurde 2 maanden
14. Je bent misschien gewoon nog besmettelijk
15. Vaccin werkt alleen tegen symptomen van het virus
16. Je moet het waarschijnlijk jaarlijks gaan innemen.
pi_197233626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Trouwen? O+
alleen als je Baudet stemt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197233796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Al is eerder gepost, maar dit zijn mijn redenen waarom ik mij niet laat vaccineren:

1. Ik ben gezond
2. Lange termijn effecten zijn niet bekend
3. Negatieve feedback wordt van het internet verwijderd
4. Ik geloof in mijn eigen immuun systeem
5. Ik vertrouw big pharma niet
6. mRNA is een nieuwe technologie dat niet volledig getest is
7. Event 201
8. Ik geloof verhaal niet
9. Elke dode wordt opgeteld alszijnde covid, maar een dode na het innemen van een vaccin komt vooral niet door het vaccin
10. Ik wil wellicht op een gegeven moment kinderen krijgen
11. Veel geld op het spel
12. Een normale vaccine kost 8 jaar om te fabriceren
13. Fase 3 duurde 2 maanden
14. Je bent misschien gewoon nog besmettelijk
15. Vaccin werkt alleen tegen symptomen van het virus
16. Je moet het waarschijnlijk jaarlijks gaan innemen.
Maar dat vroeg ik niet. ;) Ik vroeg waarom je denkt dat het vaccin slecht is, niet waarom jij het niet neemt - en waarom ze het dan zouden invoeren? Puur voor financieel gewin?
pi_197234023
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dat vroeg ik niet. ;) Ik vroeg waarom je denkt dat het vaccin slecht is, niet waarom jij het niet neemt - en waarom ze het dan zouden invoeren? Puur voor financieel gewin?
Mijn reactie geeft volgens mij voldoende aan wat ik ervan vind. Geld is één punt.
pi_197234913
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-naderbij~a190de0e/

Mijn propaganda alarm gaat weer af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197235224
Hij loopt nog steeds accuraat ;( .. het "Engelse virus" zal wel voor veel problemen gaan zorgen in feb



Allemaal toeval mensen :)
pi_197235377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:49 schreef PSVCL het volgende:
Hij loopt nog steeds accuraat ;( .. het "Engelse virus" zal wel voor veel problemen gaan zorgen in feb

Als dat het 2e virus is waar Bill Gates het over heeft zal t idd voor veel problemen gaan zorgen. Bill en zn vrouw (trans?) vinden t wel grappig daarentegen.
twitter
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:01:38 #145
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197235549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]


Zelfs Koopmans zegt dat de conclussies die verbonden wordt aan de test niet klopt.
Dat de politiek vervolgens een positieve test besmettelijk noemt is misdadig.

eens.
het is kwaadaardig.


kijk die huigelzak zich direct compleet afsluiten voor elke vorm van rede bij het punt van "het verschil tussen besmet vs positief getest"
Huig
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:04:58 #146
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197235629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dat vroeg ik niet. ;) Ik vroeg waarom je denkt dat het vaccin slecht is, niet waarom jij het niet neemt - en waarom ze het dan zouden invoeren? Puur voor financieel gewin?
Waarom zou je idd geen gigantische Menhir in je tuin zetten..?
de buren hebben er per slot van rekening ook al één staan..
Huig
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:09:36 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197235757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:01 schreef Orwell het volgende:

[..]

eens.
het is kwaadaardig.


kijk die huigelzak zich direct compleet afsluiten voor elke vorm van rede bij het punt van "het verschil tussen besmet vs positief getest"
De grootste huichelzak is van Haga: als de VVD hem niet buiten had gewerkt had na al z'n misdragingen dan was vlaggetje van Haga gewoon met de VVD-wind meegewaaid hoor. En laten we wel wezen: buitengetrapt worden door de VVD (je weet wel, de facto de grootste criminele organisatie van Nederland) is een beste prestatie.
Huilen dan.
pi_197235785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:49 schreef PSVCL het volgende:
Hij loopt nog steeds accuraat ;( .. het "Engelse virus" zal wel voor veel problemen gaan zorgen in feb

[ afbeelding ]

Allemaal toeval mensen :)
Die spoedwet / coronawet vermeldt slechts covid-19. Als ze deze variant covid-20 / 21 gaan noemen, klopt dat dus niet meer. Ben benieuwd hoe ze daarmee zullen omgaan. Volgens mij moet er dan opnieuw worden gestemd.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:12:13 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197235835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:10 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Die spoedwet / coronawet vermeldt slechts covid-19. Als ze deze variant covid-20 / 21 gaan noemen, klopt dat dus niet meer. Ben benieuwd hoe ze daarmee zullen omgaan. Volgens mij moet er dan opnieuw worden gestemd.
Wat zou dat voor verschil maken? De Kamer moet verlenging hoe dan ook bekrachtigen, of ze er nou wel of geen ander naampje aan hangen. Dat geldt ook voor uitbreiding van de wet.
Huilen dan.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 22:12:19 #150
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197235839
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De grootste huichelzak is van Haga: als de VVD hem niet buiten had gewerkt had na al z'n misdragingen dan was vlaggetje van Haga gewoon met de VVD-wind meegewaaid hoor. En laten we wel wezen: buitengetrapt worden door de VVD (je weet wel, de facto de grootste criminele organisatie van Nederland) is een beste prestatie.
jij kan ook zo de kamer in..
iets met boodschapper en boodschap.
op punten willen winnen..
vooral niet inhoudelijk reageren.
echt fokking boring man.
Huig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')