quote:Op maandag 4 januari 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar komen de mensen nog bij elkaar op het dorpsplein om naar de enige kleurentelevisie in het durp te kijken
het eerste jaar <3quote:Op maandag 4 januari 2021 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pff Utopia vond ik vanaf het begin 10x boeiender!!!
Jawel hoor. BB1 is als promo de hele wereld rondgegaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:48 schreef Benny het volgende:
Hoe zou deze uitzending zijn in Belgie? Die weten natuurlijk niet wie Sabine is
ze zijn amper in beeldquote:Op maandag 4 januari 2021 21:49 schreef Eleine het volgende:
Theo is de enige waarvan in kan onthouden wie het is, of dat een goed of slecht teken is weet ik niet.
Vooral de dames beetje onzichtbaar nog.
Mja, tot ze zichzelf nog net niet prostitueerden voor geld. Dat vrij geld kunnen verdienen is waar ik toen direct ben afgehaakt. Zonde van een verder heel interessant concept.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pff Utopia vond ik vanaf het begin 10x boeiender!!!
iIG VROLIJK : )quote:Op maandag 4 januari 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze is nu 44... en een keurig nette madameke... ofzo....
Had er graag een keer op geslapen, maar Bientje valt niet op vrouwen.quote:
Wel weer veelzeggend dat de friemelende man stoer is en de friemelende vrouw een slet.quote:
Ik vind 'm een schatjequote:
Je zal gemist wordenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Oké, ik ga wat anders doen. Dit programma is niks.
In d'r linkerwangquote:
Ik lig er liever mee onder de wol dan met corona.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Geraldine wat een trut sorry voor haar fans maar vind haar drie keer niks
Deze 'live' gesprekken staan al op Videoland.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:53 schreef JACM het volgende:
Live ondertitelingsowieso een vertraging dus
Ik vind 'm wel leukquote:
Is gewoon allemaal opgenomenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:53 schreef JACM het volgende:
Live ondertitelingsowieso een vertraging dus
Iedereen die door Theo wordt genomineerd wordt direct buiten de poort geliquideerdquote:Op maandag 4 januari 2021 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moeten Theo niet onderschatten.
Die was geweldig.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
We worden beflikkerd..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
We worden beflikkerd..
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 4 januari 2021 21:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tegenvaller deze uitzending
Ik heb niet eens goed gekeken om te weten waar ik op zou moeten stemmenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/bb-voting.html
BB / Big Brother 2021 Updates
Huis is om hem heen gebouwd.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:56 schreef fetX het volgende:
Zolang Thomas er maar in blijft.
Maar ja, krijg hem maar eens het huis uit.
Is tot nu toe mijn favo,lekker een grote bek maar denk dat ie gauw gewipt wordt die belgen dekken elkaarquote:
En deze dan:quote:Op maandag 4 januari 2021 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
We worden beflikkerd..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |