Er is blijkbaar ook nog best veel contact onderling, want ik sprak een oud-user waarvan ik zeker wist dat hij static ook nog heeft gekend en die zei direct dat hij het al van weer een andere user had gehoordquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:43 schreef Celestien het volgende:
En wat fijn dat users en vroegere crew hun weg naar dit topic vinden om herinneringen op te halen
Iedereen is geschrokken. Het brengt mensen samen. Ik zie hier echt namen die ik jaren niet gezien heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is blijkbaar ook nog best veel contact onderling, want ik sprak een oud-user waarvan ik zeker wist dat hij static ook nog heeft gekend en die zei direct dat hij het al van weer een andere user had gehoord
En die mensen kwamen ook niet heel toevallig even langs; die hebben het ook weer van andere mensen van FOK! gehoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:48 schreef Celestien het volgende:
Iedereen is geschrokken. Het brengt mensen samen. Ik zie hier echt namen die ik jaren niet gezien heb.
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Iedereen is geschrokken. Het brengt mensen samen. Ik zie hier echt namen die ik jaren niet gezien heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |