Lees zelf maar...quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wow, zo relevant. Alsjeblieft, vertel meer!
En vervolgens met martial law dreigen, stumper.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lees zelf maar...
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Flynn#Military_career
Denk wel dat hij wat meer inzichten heeft dan jou.
Dat ik in 2015 in Nepal, minuten na de aardbeving, iemand onder het puin vandaan heb gehaald zegt ook niks over mijn functioneren op mijn huidige werk natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lees zelf maar...
Zijn werkverleden gaat iets verder dan dat...quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat ik in 2015 in Nepal, minuten na de aardbeving, iemand onder het puin vandaan heb gehaald zegt ook niks over mijn functioneren op mijn huidige werk natuurlijk.
Joh, in 1983 zat ik nog in de luiers. Dus ja, in 37 jaar kan iemand veel veranderen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zijn werkverleden gaat iets verder dan dat...
True, maar hij heeft ook wel wat krediet opgebouwd om op zijn minst aan te horen wat de beste man te vertellen heeft. Zijn niet veel mensen met zo'n kennis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Joh, in 1983 zat ik nog in de luiers. Dus ja, in 37 jaar kan iemand veel veranderen.
ook hier geldt weer eens:quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zijn werkverleden gaat iets verder dan dat...
Zo maar wat andere quotes (van zijn wikipediapagina) die je net misschien voor de zekerheid maar even niet vermeld hebt:quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
True, maar hij heeft ook wel wat krediet opgebouwd om op zijn minst aan te horen wat de beste man te vertellen heeft. Zijn niet veel mensen met zo'n kennis.
quote:Flynn was reprimanded for sharing classified U.S. intelligence information on the Haqqani network to Pakistani officials in 2009 or 2010. The network, which had been accused of attacking American troops, was a proxy ally of Pakistan.[52]
quote:Colleagues were concerned with Flynn's chaotic management style and increasingly hard-edged views about counterterrorism, and his superiors viewed him as insubordinate, according to Pentagon officials. In mid-2014, his two-year term at the DIA was not extended
quote:On April 30, 2014, Flynn announced his retirement effective later that year, about a year earlier than he had been scheduled to leave his position. He was reportedly effectively forced out of the DIA after clashing with superiors over his allegedly chaotic management style and vision for the agency.[65][66][67][68] In a private e-mail that was leaked online, Colin Powell said he had heard in the DIA (apparently from later DIA director Vincent R. Stewart) that Flynn was fired because he was "abusive with staff, didn't listen, worked against policy, bad management, etc."[67] According to The New York Times, Flynn exhibited a loose relationship with the truth, leading his subordinates to refer to Flynn's repeated dubious assertions as "Flynn facts".[69]
Just sayin'.quote:Flynn sat in on classified national security briefings with then-candidate Trump at the same time that Flynn was working for foreign clients, which raises ethical concerns and conflicts of interest.[89][90] Flynn was paid at least $5,000 to serve as a consultant to a U.S.-Russian project to build 40 nuclear reactors across the Middle East, which Flynn's failure to disclose was flagged by Representatives Elijah Cummings and Eliot Engel as a possible violation of federal law.[91][92]
Zo zie je maar weer, in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Lees zelf maar...
Nee, zo ben ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.
Jij bent er zeker ook zo één die denkt dat we Amerika tot in de eeuwigheid dankbaar moeten zijn voor onze bevrijding (waar ze feitelijk verdomd weinig aan hebben bijgedragen. De Russen dienen we nog veel dankbaarder te zijn, maar goed, dat is 'de vijand'), & geen kritiek mogen hebben op wat ze nu doen, want 75 jaar geleden waren het de 'good guys'.
Ook een held kan tot wappie vervallen, of er door Trump voor uitgemaakt worden (& dan horen we je niet!)
Beste man? Weet je dat je geen pardon krijgt als je onschuldig bent?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
True, maar hij heeft ook wel wat krediet opgebouwd om op zijn minst aan te horen wat de beste man te vertellen heeft. Zijn niet veel mensen met zo'n kennis.
Oww ik dacht dat je een pardon kunt krijgen zelfs nog voordat er een rechtzaak gespannen wordt, maar kan het mis hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Beste man? Weet je dat je geen pardon krijgt als je onschuldig bent?
Maar daarmee geef je aan schuldig te zijn, want bij een pre emptive pardon zul je toch echt moeten aangeven waarvoor. Met een pardon geef je aan schuldig te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Oww ik dacht dat je een pardon kunt krijgen zelfs nog voordat er een rechtzaak gespannen wordt, maar kan het mis hebben.
Ging dit niet over de russian collusion waar niks uit is gekomen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar daarmee geef je aan schuldig te zijn, want bij een pre emptive pardon zul je toch echt moeten aangeven waarvoor. Met een pardon geef je aan schuldig te zijn.
Maar deze man was dus gewoon veroordeelt, en niet voor iets kleins. Beste man, my ass.
Veroordeeld worden maakt je krediet totaal kapot, natuurlijk.
quote:
Wat vind je van zijn raid in Frankfurt verhaal dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Oww ik dacht dat je een pardon kunt krijgen zelfs nog voordat er een rechtzaak gespannen wordt, maar kan het mis hebben.
Is hij nu wel of niet veroordeeld?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ging dit niet over de russian collusion waar niks uit is gekomen?
Niks?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
Waarom zou ik Trump erop wijzen. Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik niks met de beste man heb. Ik sta niet achter hem nadat hij geen acties heeft uitgevoerd vwb Jullian Assange.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]Dat scheelt.
...maar heb je Trump er op gewezen dat McCain een oorlogsheld was, die meer verstand van zaken in z'n pink had, dan Trump in z'n hele lijf? (& het dus niet correct is die man zo door het slijk te halen, omdat ie je mening niet deelt?)
& dan te bedenken dat ik zelf NIETS heb (of had) met McCain & z'n verachterlijke 'bomb, bomb, bomb Iran'.
Niks uit is gekomen zegt 'ie doodleuk...quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar door het aanvaarden van dat pardon, beken je dus ook schuld en vervalt je recht je te beroepen op het 5th amendment. Je kunt immers alleen een pardon krijgen voor zaken waar je daadwerkelijk schuldig aan bent.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:59 schreef Sponsje88 het volgende:
Als Trump wel in bed zou zijn met rusland, wat hebben ze de afgelopen 4 jaar bereikt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks uit is gekomen zegt 'ie doodleuk...
quote:
Die vragen mag je aan Trump en de republikeinen stellen. Je weet wel, die republikeinen die ervoor gezorgd hebben dat het tellen van de poststemmen in sommige staten pas toegestaan was aan het eind van de verkiezingsdag waardoor je eerst de red mirage en daarna de blue shift kreeg ZODAT het heel makkelijk is om alvast je overwinning uit te roepen om het daarna over fraude te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Sponsje88 het volgende:
Leg me nou is uit hoe het kan anno 2020 (nu 2021) dat het niet mogelijk is voor een land als USA om in 1 dag uitslag te krijgen. Daar zou je al je vragen bij moeten stellen.
De uitslag was na 1 dag bekend, Biden won met een ruime meerderheid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Waarom zou ik Trump erop wijzen. Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik niks met de beste man heb. Ik sta niet achter hem nadat hij geen acties heeft uitgevoerd vwb Jullian Assange.
Dat gezegt hebbende wil ik wel een democratisch gekozen president hebben en hoe deze verkiezingen zijn gegaan heb ik daar teveel vragen over. Ik kijk dan ook uit naar de komende dagen.
Leg me nou is uit hoe het kan anno 2020 (nu 2021) dat het niet mogelijk is voor een land als USA om in 1 dag uitslag te krijgen. Daar zou je al je vragen bij moeten stellen.
Het is alleen jammer dat ze evengoed een plekje in een ziekenhuisbed bezet houden, voor zover die nog beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Het is begonnen! Superspreader event!
![]()
Ik weet dat het alweer een tijdje geleden is en dus wellicht snel vergeten, maar ze stopte op een gegeven moment met tellen en duurde een week voor sommige staten om te tellen. Een staat zoals nevada zou als eerste klaar moeten zijn, maar duurde dus een week.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
De uitslag was na 1 dag bekend, Biden won met een ruime meerderheid.
De reden waarom ze er nu nog mee bezig zijn heet Trump, u vraagt het antwoord is heel simpel!
Om de schijn van 'meten met twee maten' tegen te gaan.quote:
Had je dat serieus verwacht dan?quote:Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik niks met de beste man heb. Ik sta niet achter hem nadat hij geen acties heeft uitgevoerd vwb Jullian Assange.
Dan luister je teveel naar het geblaat van Trump. Luister eens wat de waarnemers, toezichthouders & andere, bij de verkiezingen betrokken, partijen te melden hebben. Het waren (mede dankzij het 6 maanden van te voren al roepen dat er fraude gepleegd gaat worden, als ie verliest) de veiligste en minst corrupte verkiezingen ooit (in de VS)quote:Dat gezegt hebbende wil ik wel een democratisch gekozen president hebben en hoe deze verkiezingen zijn gegaan heb ik daar teveel vragen over. Ik kijk dan ook uit naar de komende dagen.
Iets met het (zo zorgvuldig mogelijk) tellen van ruim 160 miljoen stembiljetten, misschien???quote:Leg me nou is uit hoe het kan anno 2020 (nu 2021) dat het niet mogelijk is voor een land als USA om in 1 dag uitslag te krijgen. Daar zou je al je vragen bij moeten stellen.
Ja, bijvoorbeeld omdat team trump bij de rechter een zaak had aangespannen die ze moesten afwachten voordat ze verder konden gaan met tellen. Grapjasquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet dat het alweer een tijdje geleden is en dus wellicht snel vergeten, maar ze stopte op een gegeven moment met tellen
https://www.theguardian.c(...)ong-us-election-2020quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld omdat team trump bij de rechter een zaak had aangespannen die ze moesten afwachten voordat ze verder konden gaan met tellen. Grapjas.
Het ondermijnen van de democratie in de VS.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef Sponsje88 het volgende:
Als Trump wel in bed zou zijn met rusland, wat hebben ze de afgelopen 4 jaar bereikt?
Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het ondermijnen van de democratie in de VS.
Het onderuit halen van de reputatie, van de VS in de rest van de wereld.
'Losweken' van landen die aan de VS 'hangen'.
Verminderde invloed in de wereld.
Het 'brengen van democratie' als leugen reden om andere landen om zeep te helpen, gaat niet meer op,
Het einde van de VS als democratisch gidsland.
Wil je nog meer?
Welke leaks precies?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.
Geen kwestie van geloven. Dit is wat Rusland nu "heeft bereikt" (& ten alle tijden op uit is). Met of zonder de doelbewuste medewerking van Trump. (Wat ik sowieso betwijfel. Trump is gek, maar ook weer niet zo gek, vermoed ik (maar kan 't mis hebben))quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:
Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.
Zo kan je alle problematiek in de wereld verwijten aan rusland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geen kwestie van geloven. Dit is wat Rusland nu "heeft bereikt" (& ten alle tijden op uit is). Met of zonder de doelbewuste medewerking van Trump. (Wat ik sowieso betwijfel. Trump is gek, maar ook weer niet zo gek, vermoed ik (maar kan 't mis hebben))
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:
Zo kan je alle problematiek in de wereld verwijten aan rusland.
Nou, dat verhaal wil ik wel horen. Vertel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Russische inmenging in de verkiezingen van 2016 is echt al lang en breed aangetoond, dat is totaal geen discussiepunt meer, maar jouw vraag was wat ze daarmee wilden bereiken. Daarop krijg je nu antwoord, en dan reageer je door dit te zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zo kan je alle problematiek in de wereld verwijten aan rusland.
En ik? Ik ben een ex-beroeps militair met een aantal onderscheidingen. Heb ik dan meer inzichten dan jou of een andere user?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lees zelf maar...
Ik heb geen zin in een oneindige discussie. Laat mij ook even genieten van Trump bijeenkomst. Als je serieus het één en ander wilt weten, dan kijk je zelf maar op https://wikileaks.org/podesta-emailsquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, dat verhaal wil ik wel horen. Vertel.
* Aansluit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, dat verhaal wil ik wel horen. Vertel.
Hij heeft niet alleen in het leger gezeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ik? Ik ben een ex-beroeps militair met een aantal onderscheidingen. Heb ik dan meer inzichten dan jou of een andere user?
En ik heb nooit gelogen tegen de autoriteiten bij een ondervraging en dat voor de rechter toegegeven. Dan is mijn woord toch wel wat meer waard, zeker?
Ok, 'that 'whataboutism' shit again' Laat maar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:20 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik heb geen zin in een oneindige discussie. Laat mij ook even genieten van Trump bijeenkomst. Als je serieus het één en ander wilt weten, dan kijk je zelf maar op https://wikileaks.org/podesta-emails
De uranium one deal vind ik op zich al een vage deal, maar het staat nog veeeel meer poep over Hillary. Dan hebben we het niet eens over het feit dat het een national security risk is om een private email server te gebruiken voor dit soort data.
Na zijn militaire carriere is hij crimineel geworden, ja. Interessante ontwikkeling wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:21 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen in het leger gezeten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ok, 'that 'whataboutism' shit again' Laat maar.
Dat Hillary een onbetrouwbare heks is, heeft al ruim 4 jaar geen BAL meer met de verkeizingen te maken.
Ze was geen kandidaat in 2020!
Dat de Amerikaanse politiek vol zit met huigelaars en leugenaars die er alleen zitten voor zichzelf, pleit Trump op dit moment op geen enkele manier vrij.
Ik geef alleen maar mijn mening. Je hoeft er niks mee te doen.quote:Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.
...maar wel onder ede gelogen !quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:21 schreef Sponsje88 het volgende:
Hij heeft niet alleen in het leger gezeten.
Jaloers?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Na zijn militaire carriere is hij crimineel geworden, ja. Interessante ontwikkeling wel.
Niet echt? Waarom jaloers zijn op iemand die een pardon nodig had om uit de gevangenis te blijven? Ik ben op mijn 50e met pensioen gegaan na een tweede carriere in de IT, nooit veroordeeld, nooit gratie nodig gehad en ik ben redelijk welvarend.quote:
Niks bijzonders.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
Na zijn militaire carriere is hij crimineel geworden, ja. Interessante ontwikkeling wel.
Wat niet is kan nog komen...quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt? Waarom jaloers zijn op iemand die een pardon nodig had om uit de gevangenis te blijven? Ik ben op mijn 50e met pensioen gegaan na een tweede carriere in de IT, nooit veroordeeld, nooit gratie nodig gehad en ik ben redelijk welvarend.
Maar bedankt voor je belangstelling
Wel flinke opkomst... Allemaal criminelen zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, ik laat mij niet in met mensen als Trump.
Ik weet niet waar jij het over hebt maar ik maak geen generalisaties van dien aard. Als jij denkt dat de mensen die jij ziet criminelen zijn dan is dat voor jouw rekening.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wel flinke opkomst... Allemaal criminelen zeker.
Yep. Nog jong genoeg voor een politieke carriere.quote:
Niet crimineel (althans, niet allemaal) maar wel behoorlijk 'deplorable'.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:37 schreef Sponsje88 het volgende:
Maakt niet uit wat ik vind. 't is history in the making. Als blijkt dat er gefraudeert zou zijn geweest, dan vind ik het wel goed. Los van wat ik vind over wapens bij een demo... Tis en blijft 'merica.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet crimineel (althans, niet allemaal) maar wel behoorlijk 'deplorable'.
Vindt jij het OK dat een zittend president zijn aanhang opzweept en aanspoort om de verkiezing van zijn opvolger (& dus het democratische proces!) maximaal te verstoren?
Vindt jij het OK dat er mensen zwaar bewapend met munitie en aanvalsgeweren naar een "demonstratie" gaan?
Jup veel volk op de been daar en weinig mondvodjes te zien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal dat Cultus45 flink uitdunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup veel volk op de been daar en weinig mondvodjes te zien.
Neuh, maar de vorige keer zaten er een groot aantal mensen van rascistische groeperingen tussen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:37 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En dan gek vinden waarom er meer dan 300.000 doden al zijn gevallen en er een zooitje is in de VS als het gaat om corona bestrijding.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup veel volk op de been daar en weinig mondvodjes te zien.
Blijf jij maar veilig in je (verzuurde) bubbel daar zit je goed. Doeiquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal dat Cultus45 flink uitdunnen.
Dat is grappig, het Mueller rapport had toch juist het tegendeel bewezen, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Russische inmenging in de verkiezingen van 2016 is echt al lang en breed aangetoond, dat is totaal geen discussiepunt meer, maar jouw vraag was wat ze daarmee wilden bereiken. Daarop krijg je nu antwoord, en dan reageer je door dit te zeggen.
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is grappig, het Mueller rapport had toch juist het tegendeel bewezen, of heb ik iets gemist?Ik blijft het fascinerend vinden hoe mensen hier omgaan met complottheorieën. Het ene mag niet eens over worden gesproken in POL omdat een bepaald kliekje users dan op tilt slaat. Terwijl andere complottheorieën worden omarmd.
Ongekend met wat een confirmation bias bepaalde users de Amerikaanse politiek volgen, en maar stug blijven volhouden dat men het bij het juiste eind heeft en anderen min of meer dwingen diezelfde visie te delen. Anders worden je posts verwijderd, wordt je naar BNW verwezen, krijg je waarschuwingen of zelfs een ban.
Lees nou eens goed wat ik zeg, wat jij zegt, en wat er in dat Mueller-rapport staat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is grappig, het Mueller rapport had toch juist het tegendeel bewezen, of heb ik iets gemist?Ik blijft het fascinerend vinden hoe mensen hier omgaan met complottheorieën. Het ene mag niet eens over worden gesproken in POL omdat een bepaald kliekje users dan op tilt slaat. Terwijl andere complottheorieën worden omarmd.
Als je iets over mij wil zeggen dan mag je dat wel expliciet doen hoor.quote:Ongekend met wat een confirmation bias bepaalde users de Amerikaanse politiek volgen, en maar stug blijven volhouden dat men het bij het juiste eind heeft en anderen min of meer dwingen diezelfde visie te delen. Anders worden je posts verwijderd, wordt je naar BNW verwezen, krijg je waarschuwingen of zelfs een ban.
Blijkbaar heb je het hele Meuller rapport gemist. Russische inmenging is juist WEL aangetoond. Wat het rapport niet heeft aangetoond is de doelbewuste 'collusion' (samenwerking) van Trump in dit geheel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:07 schreef Dejannn het volgende:
Dat is grappig, het Mueller rapport had toch juist het tegendeel bewezen, of heb ik iets gemist?![]()
Exact de rede dat ik hier zit. Fascinerend, inderdaad.quote:Ik blijft het fascinerend vinden hoe mensen hier omgaan met complottheorieën. Het ene mag niet eens over worden gesproken in POL omdat een bepaald kliekje users dan op tilt slaat. Terwijl andere complottheorieën worden omarmd.
Op de laatste zin na: Spiegeltje, spiegeltje.quote:Ongekend met wat een confirmation bias bepaalde users de Amerikaanse politiek volgen, en maar stug blijven volhouden dat men het bij het juiste eind heeft en anderen min of meer dwingen diezelfde visie te delen. Anders worden je posts verwijderd, wordt je naar BNW verwezen, krijg je waarschuwingen of zelfs een ban.
Al ruim 350.000, voor een 'griepje' (= gemiddeld 42.000 doden per jaar, voor Covid-19 is het jaar nog niet om in de VS maar dus wel al 8x zoveel doden!!!, maar het is echt alleen maar een zwak gripeje hoor, echt waar. Staat op social media, dus moet wel waar zijn.)quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:07 schreef theguyver het volgende:
En dan gek vinden waarom er meer dan 300.000 doden al zijn gevallen en er een zooitje is in de VS als het gaat om corona bestrijding.
Tja als je daar door een verkeersongeluk komt te overlijden en je hebt covid..., dan telt dat als covid. Hoe krom wil je het hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Al ruim 350.000, voor een 'griepje' (= gemiddeld 42.000 doden per jaar, voor Covid-19 is het jaar nog niet om in de VS maar dus wel al 8x zoveel doden!!!, maar het is echt alleen maar een zwak gripeje hoor, echt waar. Staat op social media, dus moet wel waar zijn.)
Tja, dat schedelmeters nu eenmaal geneigd zijn rechts te stemmen is helaas een 'constatering' die er toe doet. En antisemieten ook, maar goed, daar ga je hier in BNW nog wel een en ander van meekrijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zodat je weer lekker even met gestrekt been in kunt komen op het conservatisme, dan wel de rechtse politiek. Onderbouwen kun je het allemaal niet, maar je wil gewoon even je gal spuwen. Nou, dat mag hoor.
Veel krommer dan deze leugen wordt het niet. Maar eh, die ziekenhuizen, liggen die dan ook vol met verkeersslachtoffers of hoe zit dat?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tja als je daar door een verkeersongeluk komt te overlijden en je hebt covid..., dan telt dat als covid. Hoe krom wil je het hebben.
die ziekenhuizen liggen niet vol.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Veel krommer dan deze leugen wordt het niet. Maar eh, die ziekenhuizen, liggen die dan ook vol met verkeersslachtoffers of hoe zit dat?
[ afbeelding ]
https://healthdata.gov/
Nee, niet? De cijfers zeggen wat anders hè. Allemaal leugens?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:49 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
die ziekenhuizen liggen niet vol.
Misschien wel doordat ze meer geld krijgen als ze iemand als covid patient noteren?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Veel krommer dan deze leugen wordt het niet. Maar eh, die ziekenhuizen, liggen die dan ook vol met verkeersslachtoffers of hoe zit dat?
[ afbeelding ]
https://healthdata.gov/
Precies, allemaal verzinsels dus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Misschien wel doordat ze meer geld krijgen als ze iemand als covid patient noteren?
https://eu.usatoday.com/s(...)onavirus/3000638001/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |