... omdat dat sinds 1964 dus grondwettelijk is verboden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Biden zal zover ik weet de eerste zijn, door zijn ingeloste belofte om expliciet te kiezen voor een vrouw als Vice President en zijn volgende belofte een zwarte vrouw als opperrechter. Maar fijn dat ook jij niet kan aantonen dat Trump een voorstander is van segregatie en dat hij politiek bedrijft op ras en geslacht.
Two girls, one Trump.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Zijn we weer bij trumps pissende hoeren aanbeland?
Go team trump! Laat je nog maar een keer flink onderzeiken
Aandoenlijk hoor, dergelijke gaslightingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog niet zo emotioneel instabiel dat ze overal het grote links-progressieve spook menen te zien.
En wat triggers betreft: er hoeft maar iemand een daadwerkelijk genuanceerde post te plaatsen, of een gewoon gebaseerd op de feiten, en Dejannn meent zich op te moeten werpen als de echte neutrale arbiter die even orde op zaken komt stellen en komt melden dat de overgrote meerderheid hier, in POL, in het land, op de wereld en in het melkwegstelsel, 'linksgeoriënteerd' is.
Snowflake.
Welke "standaard racistische meuk" heb je het nu precies over?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat schattig naïef.
Voor velen, ook hier in Nederland, is Trump vooral de Oppertietenbierman zoals men het graag ziet: ruw, onbehouwen, beetje dommig, grote bek en pakken wat je pakken kan (ook poesjes). Vandaar dat Hollandse Trumpisten ook steevast wegglibberen bij Thierry 'vrouwen willen gedomineerd worden' Baudet. Reken maar dat dat te maken heeft met geslacht, en in de VS ook zeker met ras, waar sinds Bill Clinton allerlei conservatief spul het al presteert om onder de term 'politieke incorrectheid' (ja, ook dat is uit de VS overgewaaid) gewoon de standaard racistische meuk op te dienen, zij het thans in een vloeipapiertje met een mooi strikje.
En "ziekelijke haat"... misschien de tweets van je Messias nog eens onder de loep nemen.
O.a. die zogenaamde 'keiharde ijzeren natuurwetten' waar 'realistische conservatieven' zoals jijzelf nogal graag mee schemeren. Dat en overige pseudo-wetenschappelijke nonsens al dan niet gerelateerd aan de biologische dan wel psychologische disciplines.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoor, dergelijke gaslighting. Tevens probeer ik mij nergens als arbiter op te gooien, dus je slaat de plank weer eens helemaal mis.
[..]
Welke "standaard racistische meuk" heb je het nu precies over?
Welke "keiharde ijzeren natuurwetten" heb je het precies over? Je was net al niet concreet, en dat ben je nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
O.a. die zogenaamde 'keiharde ijzeren natuurwetten' waar 'realistische conservatieven' zoals jijzelf nogal graag mee schemeren. Dat en overige pseudo-wetenschappelijke nonsens al dan niet gerelateerd aan de biologische dan wel psychologische disciplines.
Dat wist je natuurlijk al, maar dat komt nu niet zo handig uit. "En ik weet denk ik wel waarom".
Die wetten die jij wel nuttig vindt wanneer het bijvoorbeeld over opleiding, inkomen en ambitie gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Welke "keiharde ijzeren natuurwetten" heb je het precies over? Je was net al niet concreet, en dat ben je nu nog steeds niet.
En wat is hier precies de link met racisme?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die wetten die jij wel nuttig vindt wanneer het bijvoorbeeld over opleiding, inkomen en ambitie gaat.
Bijvoorbeeld.
Ik vermoed dat Melania ook niet veel anders is als een gold Digger, veel liefde spat er niet vanaf als die 2 bij elkaar zijn. En zal me echt niet veel verbazen als die 2 binnen een jaar gescheiden zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
in deze specifieke gevallen is er gewoon 2x sprake van een waardeloze man.
De eerste bedriegt zijn vrouw met een ander, voor zijn eigen plezier, de tweede omdat ie z'n macht misbruikt en een vrouw (alleen?) een carriere boost geeft, voor zijn eigen plezier.
Bovendien zijn die 2 prima te combineren. Hoewel ik me zo kan voorstellen dat er voor Stormy weinig sprake van plezier was, met trumpiedumpie.
Oh dat kunnen de realisten op rechts wel onderbouwen met een Bell Curve hier, een Google-plaatje met IQ-statistiek daar...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
En wat is hier precies de link met racisme?
Het was inderdaad een schandalige en kansloze vertoning.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
En jawel hoor, die conservatieve Farizeeërs kunnen het weer niet laten met Jezus Christus te dwepen tijdens hun batshit insane pro-Trump rally.
[ afbeelding ]
Je blijft heerlijk vaag. En nu weet ik ook wel waarom, maar dat even geheel terzijde. Wat bedoel je hier nu precies? Iets met IQ dus, en aangezien je eerder over racisme bezig was, neem ik aan dat je het punt probeert te maken dat de rechtse politiek IQ linkt aan huidskleur? Dat is me nogal een claim om te maken. Ik ben erg benieuwd hoe je dat verder wil gaan onderbouwen ..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dat kunnen de realisten op rechts wel onderbouwen met een Bell Curve hier, een Google-plaatje met IQ-statistiek daar...
Met 98% binnen lijkt het alsnog een nipte zege voor de democraten te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 03:35 schreef Shivo het volgende:
Nou nou nou, het ligt dicht bij elkaar. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat de Democraten dit over de lijn gaan trekken in de republikeinse state of Georgia.
De nog te tellen stemmen zijn in overwegend democratische regio’s. Dat verschil wordt nog een stuk groterquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met 98% binnen lijkt het alsnog een nipte zege voor de democraten te zijn.
Warnock valt niet meer in te halen, al scheelt het niet veel.
De andere gaat er nog om spannen en zit heel dicht op elkaar, maar Ossoff staat voor.
Meneer denkt weer te weten waarom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:26 schreef Dejannn het volgende:
Ik denk dat ze het wel gaan redden.
[..]
Je blijft heerlijk vaag. En nu weet ik ook wel waarom, maar dat even geheel terzijde. Wat bedoel je hier nu precies? Iets met IQ dus, en aangezien je eerder over racisme bezig was, neem ik aan dat je het punt probeert te maken dat de rechtse politiek IQ linkt aan huidskleur? Dat is me nogal een claim om te maken. Ik ben erg benieuwd hoe je dat verder wil gaan onderbouwen ..
Zou goed kunnen maar Perdue KAN nog winnen, het verschil is heel wat minder groot dan tussen Warnock en Loeffler.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De nog te tellen stemmen zijn in overwegend democratische regio’s. Dat verschil wordt nog een stuk groter
Ik ziet niet hoe zijn staat van dienst als politicus van belang is voor de nog te tellen stemmenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar Perdue KAN nog winnen, het verschil is heel wat minder groot dan tussen Warnock en Loeffler.
Ik zou m nog niet zo 123 afschrijven hij is al veel langer politicus dan zijn tegenstander en is dus ook wat bekender.
Maar de vooruitzichten zijn heel erg gunstig voor de democraten.
Dat klopt, maar die laatste 2% KAN nog zijn kant op gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ziet niet hoe zijn staat van dienst als politicus van belang is voor de nog te tellen stemmen
volgens het model van Nate Cohn niet...quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar Perdue KAN nog winnen, het verschil is heel wat minder groot dan tussen Warnock en Loeffler.
Zodat je weer lekker even met gestrekt been in kunt komen op het conservatisme, dan wel de rechtse politiek. Onderbouwen kun je het allemaal niet, maar je wil gewoon even je gal spuwen. Nou, dat mag hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meneer denkt weer te weten waarom.
Vertel eens, dejannn, waarom?
nja .. als alles compleet is dan pas juichen, je weet maar nooit johquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens het model van Nate Cohn niet...
die berekent wat de te verwachte score zal zijn van de nog uitstaande en te tellen stemmen zijn:
Dit betreft vooral batches in DeKalb en Colb County, direkt om Atlanta en nog een aantal stemmen in Savanah, de stad waar bv Warnock zelf vandaan komt;
Dat zijn alemaal gebieden waar de verwachting is dat 70% tot 80% van de stemmers op de democraten stemmen.
Het lijkt onmogelijk voor republikeinen te zijn om daarmee nog een achterstand in te gaan halen...
eerder is de verwachting dat de democraten daarmee hun voorsprong verder uitbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |