De uitslag was na 1 dag bekend, Biden won met een ruime meerderheid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Waarom zou ik Trump erop wijzen. Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik niks met de beste man heb. Ik sta niet achter hem nadat hij geen acties heeft uitgevoerd vwb Jullian Assange.
Dat gezegt hebbende wil ik wel een democratisch gekozen president hebben en hoe deze verkiezingen zijn gegaan heb ik daar teveel vragen over. Ik kijk dan ook uit naar de komende dagen.
Leg me nou is uit hoe het kan anno 2020 (nu 2021) dat het niet mogelijk is voor een land als USA om in 1 dag uitslag te krijgen. Daar zou je al je vragen bij moeten stellen.
Het is alleen jammer dat ze evengoed een plekje in een ziekenhuisbed bezet houden, voor zover die nog beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Het is begonnen! Superspreader event!
![]()
Ik weet dat het alweer een tijdje geleden is en dus wellicht snel vergeten, maar ze stopte op een gegeven moment met tellen en duurde een week voor sommige staten om te tellen. Een staat zoals nevada zou als eerste klaar moeten zijn, maar duurde dus een week.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
De uitslag was na 1 dag bekend, Biden won met een ruime meerderheid.
De reden waarom ze er nu nog mee bezig zijn heet Trump, u vraagt het antwoord is heel simpel!
Om de schijn van 'meten met twee maten' tegen te gaan.quote:
Had je dat serieus verwacht dan?quote:Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik niks met de beste man heb. Ik sta niet achter hem nadat hij geen acties heeft uitgevoerd vwb Jullian Assange.
Dan luister je teveel naar het geblaat van Trump. Luister eens wat de waarnemers, toezichthouders & andere, bij de verkiezingen betrokken, partijen te melden hebben. Het waren (mede dankzij het 6 maanden van te voren al roepen dat er fraude gepleegd gaat worden, als ie verliest) de veiligste en minst corrupte verkiezingen ooit (in de VS)quote:Dat gezegt hebbende wil ik wel een democratisch gekozen president hebben en hoe deze verkiezingen zijn gegaan heb ik daar teveel vragen over. Ik kijk dan ook uit naar de komende dagen.
Iets met het (zo zorgvuldig mogelijk) tellen van ruim 160 miljoen stembiljetten, misschien???quote:Leg me nou is uit hoe het kan anno 2020 (nu 2021) dat het niet mogelijk is voor een land als USA om in 1 dag uitslag te krijgen. Daar zou je al je vragen bij moeten stellen.
Ja, bijvoorbeeld omdat team trump bij de rechter een zaak had aangespannen die ze moesten afwachten voordat ze verder konden gaan met tellen. Grapjasquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:35 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet dat het alweer een tijdje geleden is en dus wellicht snel vergeten, maar ze stopte op een gegeven moment met tellen
https://www.theguardian.c(...)ong-us-election-2020quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld omdat team trump bij de rechter een zaak had aangespannen die ze moesten afwachten voordat ze verder konden gaan met tellen. Grapjas.
Het ondermijnen van de democratie in de VS.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef Sponsje88 het volgende:
Als Trump wel in bed zou zijn met rusland, wat hebben ze de afgelopen 4 jaar bereikt?
Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het ondermijnen van de democratie in de VS.
Het onderuit halen van de reputatie, van de VS in de rest van de wereld.
'Losweken' van landen die aan de VS 'hangen'.
Verminderde invloed in de wereld.
Het 'brengen van democratie' als leugen reden om andere landen om zeep te helpen, gaat niet meer op,
Het einde van de VS als democratisch gidsland.
Wil je nog meer?
Welke leaks precies?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.
Geen kwestie van geloven. Dit is wat Rusland nu "heeft bereikt" (& ten alle tijden op uit is). Met of zonder de doelbewuste medewerking van Trump. (Wat ik sowieso betwijfel. Trump is gek, maar ook weer niet zo gek, vermoed ik (maar kan 't mis hebben))quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:
Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.
Zo kan je alle problematiek in de wereld verwijten aan rusland.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geen kwestie van geloven. Dit is wat Rusland nu "heeft bereikt" (& ten alle tijden op uit is). Met of zonder de doelbewuste medewerking van Trump. (Wat ik sowieso betwijfel. Trump is gek, maar ook weer niet zo gek, vermoed ik (maar kan 't mis hebben))
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:
Zo kan je alle problematiek in de wereld verwijten aan rusland.
Nou, dat verhaal wil ik wel horen. Vertel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Russische inmenging in de verkiezingen van 2016 is echt al lang en breed aangetoond, dat is totaal geen discussiepunt meer, maar jouw vraag was wat ze daarmee wilden bereiken. Daarop krijg je nu antwoord, en dan reageer je door dit te zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zo kan je alle problematiek in de wereld verwijten aan rusland.
En ik? Ik ben een ex-beroeps militair met een aantal onderscheidingen. Heb ik dan meer inzichten dan jou of een andere user?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Lees zelf maar...
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Flynn#Military_career
Denk wel dat hij wat meer inzichten heeft dan jou.
Ik heb geen zin in een oneindige discussie. Laat mij ook even genieten van Trump bijeenkomst. Als je serieus het één en ander wilt weten, dan kijk je zelf maar op https://wikileaks.org/podesta-emailsquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, dat verhaal wil ik wel horen. Vertel.
* Aansluit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, dat verhaal wil ik wel horen. Vertel.
Hij heeft niet alleen in het leger gezeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ik? Ik ben een ex-beroeps militair met een aantal onderscheidingen. Heb ik dan meer inzichten dan jou of een andere user?
En ik heb nooit gelogen tegen de autoriteiten bij een ondervraging en dat voor de rechter toegegeven. Dan is mijn woord toch wel wat meer waard, zeker?
Ok, 'that 'whataboutism' shit again' Laat maar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:20 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik heb geen zin in een oneindige discussie. Laat mij ook even genieten van Trump bijeenkomst. Als je serieus het één en ander wilt weten, dan kijk je zelf maar op https://wikileaks.org/podesta-emails
De uranium one deal vind ik op zich al een vage deal, maar het staat nog veeeel meer poep over Hillary. Dan hebben we het niet eens over het feit dat het een national security risk is om een private email server te gebruiken voor dit soort data.
Na zijn militaire carriere is hij crimineel geworden, ja. Interessante ontwikkeling wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:21 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen in het leger gezeten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ok, 'that 'whataboutism' shit again' Laat maar.
Dat Hillary een onbetrouwbare heks is, heeft al ruim 4 jaar geen BAL meer met de verkeizingen te maken.
Ze was geen kandidaat in 2020!
Dat de Amerikaanse politiek vol zit met huigelaars en leugenaars die er alleen zitten voor zichzelf, pleit Trump op dit moment op geen enkele manier vrij.
Ik geef alleen maar mijn mening. Je hoeft er niks mee te doen.quote:Als ik de leaks van wikileaks niet zou hebben gezien, dan had ik dit waarschijnljk geloofd.
...maar wel onder ede gelogen !quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:21 schreef Sponsje88 het volgende:
Hij heeft niet alleen in het leger gezeten.
Jaloers?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Na zijn militaire carriere is hij crimineel geworden, ja. Interessante ontwikkeling wel.
Niet echt? Waarom jaloers zijn op iemand die een pardon nodig had om uit de gevangenis te blijven? Ik ben op mijn 50e met pensioen gegaan na een tweede carriere in de IT, nooit veroordeeld, nooit gratie nodig gehad en ik ben redelijk welvarend.quote:
Niks bijzonders.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
Na zijn militaire carriere is hij crimineel geworden, ja. Interessante ontwikkeling wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |