quote:Op maandag 4 januari 2021 20:33 schreef Benny het volgende:
'Voor de bewoners is het spel niet vandaag begonnen, maar op de dag dat ze geboren zijn'
Nul tetten dat kleed niet af.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Gerrie hep alweer vreselijke kleren aan.
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de eerste aflevering op RTL 4? Logisch wel. Dat is de grote zender. Als je daar de mensen warm weet te krijgen voor BB schakelen ze morgen vanzelf over naar RTL 5.
"Overdag is hij stratenmaker maar 's nachts is hij travestiet."quote:
Ben benieuwd hoe hij de seksscènes gaat omschrijvenquote:
quote:
Niet heel veel verschil denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij de seksscènes gaat omschrijven
Is BB ook een warm bad?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
Aanwezig. Groetjes van het altijd warme DRT bad en het gezellige VBL.
@:zipportal
@:wereldgozer
@de_boswachter ze hebben je doorquote:Op maandag 4 januari 2021 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
"Overdag is hij stratenmaker maar 's nacht is hij travestiet."
Gezelligquote:Op maandag 4 januari 2021 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is BB ook een warm bad?
Present.
Opnames waren de 31ste alquote:Op maandag 4 januari 2021 20:35 schreef StephanL het volgende:
Maar het regent helemaal niet in Amsterdam
Gaat vast goedkomenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:35 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb zin om even vreselijk te ergeren.
Zijn één huishouding.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Knuffel mag toch niet in NL, want 1,5 meter afstand
Het is gewoon op RTL 4 en 5 Hansiequote:Op maandag 4 januari 2021 20:35 schreef Gellarboy het volgende:
Videoland heeft een storing. Kill meeeeeee.
Meteen door naar de slaapkamerquote:
Dan vond ik vroegah altijd al verschrikkelijk voor 2 dagjes op kamp ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:37 schreef fetX het volgende:
Oja zo’n slaapzaal. Verschrikkelijk lijkt me dat.
Ik heb geen tv abonnement. Sjaak.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is gewoon op RTL 4 en 5 Hansie
Walgelijk. Slaap echt voor geen meter dan.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan vond ik vroegah altijd al verschrikkelijk voor 2 dagjes op kamp ofzo.
Voor de kijkcijfers is het beter als hij ze gaat witten.quote:
Altijd een paar die snurken, anti genot.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Walgelijk. Slaap echt voor geen meter dan.
Doei.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:39 schreef Pap89 het volgende:
Door die vlaamse voice-over zal het waarschijnlijk bij 1 aflevering blijven voor mij. Niet te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |