Zullen we een pubquiz met de CulSc doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Mensen, aangezien we nog een poosje in de lockdown zitten. Heeft iemand misschien nog toffe tips om thuis te doen? Leuke pubquiz, online workshop of weet ik het.
Ik vond het met Kerstmis zo tof. En met O&N waren er ook veel activiteiten, beetje spijt dat ik toen niets heb gedaan. Maar hoop dus dat er komende weken ook nog iets te doen is.
Die bloemenkrans workshop misschien?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Mensen, aangezien we nog een poosje in de lockdown zitten. Heeft iemand misschien nog toffe tips om thuis te doen? Leuke pubquiz, online workshop of weet ik het.
Ik vond het met Kerstmis zo tof. En met O&N waren er ook veel activiteiten, beetje spijt dat ik toen niets heb gedaan. Maar hoop dus dat er komende weken ook nog iets te doen is.
Wij doen al sinds maart elke week 2 a 3x de quiz van Upbeatles. Misschien ook iets voor jouquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ja, die lijkt mij wel tof. Maar nog liever iets wat ik samen met m'n vriend kan doen.quote:
De volksuniversiteit geeft hier ook online cursussen en workshops samen met de bieb. Kan je natuurlijk ook aan meedoen. https://www.rozet.nl/?gcl(...)R31mAxAaAiWQEALw_wcBquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel iets om in de gaten te houden. Die ga ik woensdag eens proberen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Wij doen al sinds maart elke week 2 a 3x de quiz van Upbeatles. Misschien ook iets voor jou
Sorry, ik was even film aan het kijken. Gravity, met Clooney. Ik vind z'n Midnight Sky beter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, het lijkt me heerlijk zorgeloos als je zonder zit maar vind het bereikbaar zijn toch fijner
Je pa nu weer ok? Thuis of herstellende?
Ja, fijn van je vader.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, ik was even film aan het kijken. Gravity, met Clooney. Ik vind z'n Midnight Sky beter.
Vader kwam oudjaarsdag weer thuis. Hij is erg veel/snel moe, waarschijnlijk door de narcoses. Verder alles piekfijn in orde.
Ik denk dat ik volgend jaar naar Tsjechië op vakantie ga...mooi daarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef AnneX het volgende:
Terwijl jullie door de suggesties scrollen en één voor één verwerpen, eten wij de laatste appelflap.
Idd mooiquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar naar Tsjechië op vakantie ga...mooi daar
Dat moet ik ook nog doen, 2019 en 2020quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Achterstallig album-fotowerk gedaan. Mooi album besteld van de rondreis uit 2018Op 30x45. Ben heel benieuwd of dat fraaier is dan 20x30 wat ik normaal bestel. Was bij afrekenen wel ff slikken ondanks de 20% korting
Plus dat ik keuzestress had
100 pagina's maar nog veel meer materiaal
Wij deden 1 x een roadtrip voor 3 weken en hebben Praag nog een keer apart bezocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
We zouden vanavond Midnight Sky kijken maar zitten nu naar productie van Cadbury's chocolade te kijken in aard daarvanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, ik was even film aan het kijken. Gravity, met Clooney. Ik vind z'n Midnight Sky beter.
Vader kwam oudjaarsdag weer thuis. Hij is erg veel/snel moe, waarschijnlijk door de narcoses. Verder alles piekfijn in orde.
Ik kijk dat ook en wil nu weer crème eggsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
We zouden vanavond Midnight Sky kijken maar zitten nu naar productie van Cadbury's chocolade te kijken in aard daarvan
En fijn, rustig aan opknappen en opbouwen daar dus
Ik had die in februari en vond het echt niksquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook en wil nu weer crème eggs
quote:TEMPORARY SUSPENSION OF INTERNATIONAL DELIVERIES
We are undertaking some required Brexit systems development and whilst we carry this out we regret we are currently unable to deliver internationally.
Ik hou van zoetquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had die in februari en vond het echt niks
Te zoet die shizzle, heb je ook de aflevering hiervoor gezond over Hotel Chocolat?
Cacaospecifieke chocolades, echt heel erg benaderd als ware het wijn of koffie ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou van zoet
Nee dat andere had ik niet gezien
Nope, maar ook geen fan van macaronsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef AnneX het volgende:
Wie kent dit adres in Den Haag en heeft er wel eens geproefd? https://www.dspatisserie.nl/logomacarons/
Die maken lekkere dingen. Alleen de brownies sturen ze op.
Sterkte vandaag! En... Je mag weer werken, nou je smaak nog volledig terugquote:Op zondag 3 januari 2021 06:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeldzaam slecht geslapen. Eerste werkdag van het jaar wordt vast een toppertje![]()
Wat voor missies?quote:Op zondag 3 januari 2021 08:00 schreef Holyme het volgende:
[..]
Sterkte vandaag! En... Je mag weer werken, nou je smaak nog volledig terug![]()
Ik sta in mn blitse nieuwe legging moed te verzamelen om te gaan lopen. Vast de nieuwe missie downloaden, stiekem hopen dat het een korte is
Ik loop met Spotify + Zombies, Run! app. Nu bezig met de aanvullende missies van seizoen 2, bijna klaar voor S3quote:
Succes! Top dat je weer aan het werk kuntquote:Op zondag 3 januari 2021 06:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeldzaam slecht geslapen. Eerste werkdag van het jaar wordt vast een toppertje![]()
Klinkt cool, ik ga me er even in verdiepenquote:Op zondag 3 januari 2021 09:07 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik loop met Spotify + Zombies, Run! app. Nu bezig met de aanvullende missies van seizoen 2, bijna klaar voor S3
Ik kan he-le-maal niks met horror, maar met de onverwachte achtervolgingen uitgezet is dat goed te doen. Die achtervolgingen aan en dan in het donker lopen was al iets minder, maar ook qua conditie was dat niet optimaalquote:Op zondag 3 januari 2021 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt cool, ik ga me er even in verdiepenMijn lief is ook gefascineerd maar die heeft een trauma van Michael Jackson's Thriller, dus ik weet niet of ze het aandurft
![]()
Klinkt wel heel leuk...quote:Op zondag 3 januari 2021 11:18 schreef Holyme het volgende:
Oh! En sommige home front missions vond ik ook best tof, die voegden ze toe vanwege coronaMet opdrachten als dead bug walking, en dat de stem die je hoort verteld dat ie het meer een puppy getting bellyrubs vindt, en dat je vervolgens op je rug ligt te spartelen terwijl je "puppypuppypuppy" hoort
Oh nee, dat is niet van Spotifyquote:Op zondag 3 januari 2021 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk...
Ik heb alleen geen spotify en nou speciaal daarvoor een abbo te nemen is ook zo wat
Oh ik lees dat er ook nog “the walk” is.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:26 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niet van SpotifyZombies, Run! is een aparte app, ik gebruik daarnaast Spotify voor muziek tussen de verhaallijnen door.
Boterhammetje roosteren kan ook als je geen crackers kunt vinden.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:36 schreef Sarabi het volgende:
De laatste 16u veel last van maagpijnook weinig geslapen.
Het lijkt nu wat weg te trekken maar durf eigenlijk niets te eten. Misschien maar op zoek naar droge crackers.
Jij keek zeker Wie is de molquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Bahquote:Op zondag 3 januari 2021 11:36 schreef Sarabi het volgende:
De laatste 16u veel last van maagpijnook weinig geslapen.
Het lijkt nu wat weg te trekken maar durf eigenlijk niets te eten. Misschien maar op zoek naar droge crackers.
Yep. Vond het wel heel mooi wat ik nu al zag. Hou zo van die oude gebouwen en natuur. Maar hoop toch eindelijk wel de reis naar Engeland te maken die al 2 keer gecancelled is.quote:
Bananenijsquote:Op zondag 3 januari 2021 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Morguh SC!
prima geslapen hier. vandaag eens kijken of yoga gaat lukken in de planning![]()
ik heb op dit moment 3 ( overrijpe) bananen in de fruitmand. iemand tips? ik dacht bananen brood, maar heb geen cremefraiche in huis..
Waarom heb je crème fraîche nodig voor bananenbrood? Die combi heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Morguh SC!
prima geslapen hier. vandaag eens kijken of yoga gaat lukken in de planning![]()
ik heb op dit moment 3 ( overrijpe) bananen in de fruitmand. iemand tips? ik dacht bananen brood, maar heb geen cremefraiche in huis..
Geen creme fraiche in mijn bananenbrood hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Morguh SC!
Jij bent gewoon meer profi dan ikquote:Op zondag 3 januari 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
Ik doe gewoon evenveel bananen (meestal 3 of 4) als eieren. Dat met de staafmixer helemaal mengen. Dan een willekeurige soort bloem er doorheen roeren tot het een stevig beslag is. En dan eventueel nog andere zooi doorheen als rozijnen, kokos, noten, chocolade, kruiden of pindakaas. In de oven tot bruin en stevig.
Ik eet gewoon belachelijk veel bananen, en dan worden ze ook vaak slecht. En die zijn dan ook nooit dezelfde maat. Dus een recept zegt dan toch niet zoveel. Plus dat ik het zonder roomboter wil maken, want anders vind ik het meer cake dan brood. Wel lekkerder hoor, daar niet van.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Jij bent gewoon meer profi dan ik
Ik maak het niet enorm vaak dus een beetje houvast vind ik dan altijd wel fijn
Wat voor sambal is het?quote:Op zondag 3 januari 2021 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een sambal gekregen die zo belachelijk pittig is, dat ik echt moet voorkomen dat die m'n lippen aanraakt want dat blijft branden. Maar toch smeer ik overal (echt een heeeeeel klein beetje) op, want het is zo belachelijk lekker en smaakvol.
Mja hier eet dochterlief ze meestal op voor ze overrijp zijn.. dus dan komt het er niet zo van.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet gewoon belachelijk veel bananen, en dan worden ze ook vaak slecht. En die zijn dan ook nooit dezelfde maat. Dus een recept zegt dan toch niet zoveel. Plus dat ik het zonder roomboter wil maken, want anders vind ik het meer cake dan brood. Wel lekkerder hoor, daar niet van.
Een sambal van madame jeanette pepersquote:Op zondag 3 januari 2021 12:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat voor sambal is het?
Ik maakte ooit peper/paprika chutney...
maar met een andere peper dan het recept voorschreef... want had die vers in de vensterbank staan. Echt zo lekker... maar veel te heet. Gebruik hem nu alleen om mn vlees mee in te smeren... dat werkt prima.
Maar zo los is het niet te eten
Bananenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet gewoon belachelijk veel bananen, en dan worden ze ook vaak slecht. En die zijn dan ook nooit dezelfde maat. Dus een recept zegt dan toch niet zoveel. Plus dat ik het zonder roomboter wil maken, want anders vind ik het meer cake dan brood. Wel lekkerder hoor, daar niet van.
Ik wil eigenlijk niet naar buiten, maar t is droog en een frisse neus is mooi meegenomenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier aankleden.
Lief wil TOCH naar buiten.
Ik vond heel de dag in pyama op de bank ook prima..
Goed, frisse neus dus.
En meteen de auto halen... zodat we vanavond gewoon in kunnen stappen zonder een kwartier te lopen.
2 vliegen in 1 klap.
Nee ik ook niet dus.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet naar buiten, maar t is droog en een frisse neus is mooi meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*Screenshotje maaktquote:Op zondag 3 januari 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
Ik doe gewoon evenveel bananen (meestal 3 of 4) als eieren. Dat met de staafmixer helemaal mengen. Dan een willekeurige soort bloem er doorheen roeren tot het een stevig beslag is. En dan eventueel nog andere zooi doorheen als rozijnen, kokos, noten, chocolade, kruiden of pindakaas. In de oven tot bruin en stevig.
quote:Op zondag 3 januari 2021 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werk klaar
Meteen maar rondje ervaringen uitgewisseld want dit was het clubje waar collega en ik vermoedelijk de Kerona mee hebben gedeeld. Voor het eerst koffie geprobeerd. Ruikt wel alweer, smaak is nog niet terug. Of het was een slappe bak, kan ookBest wel fijn en geruststellend dat het weer terug aan het komen is. Lullig juist met de lekker eten feestdagen maar leve de vriezer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een stuk gefietst, fris wel, volgende keer een warmere broek aan. Maar net toen ik af wilde slaan voor nog een fijn ommetje zag ik de accu knipperen en ik moest aan het eind van het ommetje een beste bult op om daarna weer naar huis te gaan. Toch maar niet gedaan.We have far more in common than that which devides us..
ssssssttt; ik probeer dat nog even tot en met woensdag te ontkennen!quote:Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuurgh, na een heerlijk rondje struinen door de wijk creept nu langzaam de weerwerkenrealiteit mn hersens binnen
Voorlopig zal het ook wel bij wandelen blijven denk ik? Lockdown wordt waarschijnlijk verlengd hoorde ik vanmiddag?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:19 schreef z80 het volgende:
Ook even een rondje gelopen. Stukje bos mee aan het rondje geplakt. Totaal bijna 15KM. Net zoals gister grijs. Maar nu met wind voelt het meteen een heel stuk kouder.
Bak lasagne de oven in geschoven. Wachten op de bliep.
Van wie hoorde je dat?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voorlopig zal het ook wel bij wandelen blijven denk ik? Lockdown wordt waarschijnlijk verlengd hoorde ik vanmiddag?
Deutschland.quote:
Ah, ja ik vergeet weleens dat jullie beide meer in Duitsland leven dan in Nederlandquote:
Nou ja, het was ook gewoon op het NOS enzo. Dus.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, ja ik vergeet weleens dat jullie beide meer in Duitsland leven dan in Nederland
Benieuwd naar de Nederlandse situatie over twee weken en mogelijke verlenging
Er is nu spraken van een verlenging van de huidige lockdown t/m 10 januari. Wat ook wel te verwachten was.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voorlopig zal het ook wel bij wandelen blijven denk ik? Lockdown wordt waarschijnlijk verlengd hoorde ik vanmiddag?
Dat is wel vrij lang.. ben benieuwd.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef borisz het volgende:
Ik ga er voor NL vanuit dat het verlengd wordt t/m eind februari. Mede gelet op de Engelse mutatie.
Dat lijkt me wel heel lang hoor. Ik hoop toch dat ze geleidelijk wel weer steeds wat meer mogelijk gaan maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef borisz het volgende:
Ik ga er voor NL vanuit dat het verlengd wordt t/m eind februari. Mede gelet op de Engelse mutatie.
Ik hoop met je mee. Maar de geluiden om ons heen (DU, BE, UK, FR) zijn eerder zwaarder dan tandje eraf...quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel lang hoor. Ik hoop toch dat ze geleidelijk wel weer steeds wat meer mogelijk gaan maken.
Zeker nu erkend lijkt te gaan worden dat scholieren verspreiders zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Maar de geluiden om ons heen (DU, BE, UK, FR) zijn eerder zwaarder dan tandje eraf...
Maar toch bizar dat dat zo lang op zich liet wachten?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zeker nu erkend lijkt te gaan worden dat scholieren verspreiders zijn
Als je om redenen niet structureel test, en er redenen zijn om kleine lichamen te bestempelen als een lager risico op verspreiding, weet je dat niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar toch bizar dat dat zo lang op zich liet wachten?
Uhu... ik vrees ook dat het voorlopig niet beter word.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Maar de geluiden om ons heen (DU, BE, UK, FR) zijn eerder zwaarder dan tandje eraf...
Probleem is dat die kleinere maar veel kleffere lichamen.. nooit getest zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je om redenen niet structureel test, en er redenen zijn om kleine lichamen te bestempelen als een lager risico op verspreiding, weet je dat niet.
Nu er dan juffen doodgaan in een jou wel bekend dorp zal er vast eens iemand statistiek gaan bedrijven op alle testuitkomsten van de GGD....
Wij keken iets over antiekhandel in engeland.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:00 schreef fietsie het volgende:
Wij kijken "Eerste hulp bij tattoo disasters". Ik heb medelijden met de tattoo in dit geval: dat er zo'n enge griezel van een "vent" onder zit...
De scholen en opvang moesten hoe dan ook openblijven. Want sluiten is lastig voor de werkende ouders. En dat laatste is meerdere keren in politiek DenHaag gezegd. Ook in Duitsland was sluiten van onderwijsinstellingen lange tijd onbespreekbaar. Terwijl er al een heleboel wetenschappelijke documenten lagen dat schooljeugd 1 van de verspreiders was.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je om redenen niet structureel test, en er redenen zijn om kleine lichamen te bestempelen als een lager risico op verspreiding, weet je dat niet.
Nu er dan juffen doodgaan in een jou wel bekend dorp zal er vast eens iemand statistiek gaan bedrijven op alle testuitkomsten van de GGD....
Nou ik denk eigenlijk wel dat dat een grote rol speelde..quote:Op zondag 3 januari 2021 18:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk echt niet dat "omdat het lastig is voor de ouders" nou de nummer 1 (of 2 ) reden is dat het sluiten van scholen zo lang onbespreekbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |