Zullen we een pubquiz met de CulSc doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Mensen, aangezien we nog een poosje in de lockdown zitten. Heeft iemand misschien nog toffe tips om thuis te doen? Leuke pubquiz, online workshop of weet ik het.
Ik vond het met Kerstmis zo tof. En met O&N waren er ook veel activiteiten, beetje spijt dat ik toen niets heb gedaan. Maar hoop dus dat er komende weken ook nog iets te doen is.
Die bloemenkrans workshop misschien?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Mensen, aangezien we nog een poosje in de lockdown zitten. Heeft iemand misschien nog toffe tips om thuis te doen? Leuke pubquiz, online workshop of weet ik het.
Ik vond het met Kerstmis zo tof. En met O&N waren er ook veel activiteiten, beetje spijt dat ik toen niets heb gedaan. Maar hoop dus dat er komende weken ook nog iets te doen is.
Wij doen al sinds maart elke week 2 a 3x de quiz van Upbeatles. Misschien ook iets voor jouquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ja, die lijkt mij wel tof. Maar nog liever iets wat ik samen met m'n vriend kan doen.quote:
De volksuniversiteit geeft hier ook online cursussen en workshops samen met de bieb. Kan je natuurlijk ook aan meedoen. https://www.rozet.nl/?gcl(...)R31mAxAaAiWQEALw_wcBquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel iets om in de gaten te houden. Die ga ik woensdag eens proberen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Wij doen al sinds maart elke week 2 a 3x de quiz van Upbeatles. Misschien ook iets voor jou
Sorry, ik was even film aan het kijken. Gravity, met Clooney. Ik vind z'n Midnight Sky beter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, het lijkt me heerlijk zorgeloos als je zonder zit maar vind het bereikbaar zijn toch fijner
Je pa nu weer ok? Thuis of herstellende?
Ja, fijn van je vader.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, ik was even film aan het kijken. Gravity, met Clooney. Ik vind z'n Midnight Sky beter.
Vader kwam oudjaarsdag weer thuis. Hij is erg veel/snel moe, waarschijnlijk door de narcoses. Verder alles piekfijn in orde.
Ik denk dat ik volgend jaar naar Tsjechië op vakantie ga...mooi daarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef AnneX het volgende:
Terwijl jullie door de suggesties scrollen en één voor één verwerpen, eten wij de laatste appelflap.
Idd mooiquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar naar Tsjechië op vakantie ga...mooi daar
Dat moet ik ook nog doen, 2019 en 2020quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Achterstallig album-fotowerk gedaan. Mooi album besteld van de rondreis uit 2018Op 30x45. Ben heel benieuwd of dat fraaier is dan 20x30 wat ik normaal bestel. Was bij afrekenen wel ff slikken ondanks de 20% korting
Plus dat ik keuzestress had
100 pagina's maar nog veel meer materiaal
Wij deden 1 x een roadtrip voor 3 weken en hebben Praag nog een keer apart bezocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar naar Tsjechië op vakantie ga...mooi daar
We zouden vanavond Midnight Sky kijken maar zitten nu naar productie van Cadbury's chocolade te kijken in aard daarvanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry, ik was even film aan het kijken. Gravity, met Clooney. Ik vind z'n Midnight Sky beter.
Vader kwam oudjaarsdag weer thuis. Hij is erg veel/snel moe, waarschijnlijk door de narcoses. Verder alles piekfijn in orde.
Ik kijk dat ook en wil nu weer crčme eggsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
We zouden vanavond Midnight Sky kijken maar zitten nu naar productie van Cadbury's chocolade te kijken in aard daarvan
En fijn, rustig aan opknappen en opbouwen daar dus
Ik had die in februari en vond het echt niksquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook en wil nu weer crčme eggs
quote:TEMPORARY SUSPENSION OF INTERNATIONAL DELIVERIES
We are undertaking some required Brexit systems development and whilst we carry this out we regret we are currently unable to deliver internationally.
Ik hou van zoetquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had die in februari en vond het echt niks
Te zoet die shizzle, heb je ook de aflevering hiervoor gezond over Hotel Chocolat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |