Bedoel je toentertijd of wat de beste man expliciet tijdens dit tafelgesprek zei? Hij noemde nu ook andere medicatie, notabene door de WHO ooit zelf goedgekeurd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat ging om Hydroxychloroquine in combinatie met Zink. Niet dit middel.
Alhoewel ik het voor de komende maanden/het komende jaar nog wel somber inzie, is dit me ook weer een beetje te dramatisch.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:58 schreef Sfancta het volgende:
Vind het een hele akelige gedachte dat we waarschijnlijk nooit meer ons oude leventje terugkrijgen.
Hoe kan dat eigenlijk dat ze in Wuhan staan te hossen terwijl die mensen niet gevaccineerd zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:05 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Alleen is het volgens 95% van de experts in dit land, belgie, Fauci, en de rest van de wereld (en ja je kan een enkeling vinden die wat anders roept - daarom 95% - ) niet de waarheid.
In Wuhan en Nieuw Zeeland stonden ze gisteren alweer massaal als vanouds hossend feest te vieren op festivals LOL.
In ergste geval kan je altijd nog mijn backup plan doen en gewoon daar gaan wonen, of Taiwan? Als je tenminste enigins jong bent en economisch belangrijk qua opleiding etc?
Door goed beleid, zeg maar een soort anti-hugo de jonge, hebben ze het in China (en taiwan, nieuw-zeeland, vietnam, thailland, ...) (praktisch) 100% geelimineerd, waardoor dat dus kan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk dat ze in Wuhan staan te hossen terwijl die mensen niet gevaccineerd zijn?
Terecht, goed bedoeld en experimenteren moet een huisarts vooral doen tijdens onderzoek en niet als behandeling wat goochelen met hoeveel dan net te veel (of niet) genoeg is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een tafelgesprek gekeken van cafe weltschmertz (www.verbodenjaaroverzicht.nl voor de geinteresseerden)
Daar zat die huisarts uit Meijel aan tafel die al in dd beginfase gebruik maakte van hydroxychloroquine en dit middel o.a.
Hij is daar toen door de inspectie gruwelijk voor op zijn vingers getikt.
Wat een... *inhoudloze* reactiequote:
Ongelofelijk, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:08 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Door goed beleid, zeg maar een soort anti-hugo de jonge, hebben ze het in China (en taiwan, nieuw-zeeland, vietnam, thailland, ...) (praktisch) 100% geelimineerd, waardoor dat dus kan.
China had recentelijk ook een bierfeest met 1,2 miljoen mensen en al maanden geen restricties meer op nachtclubs enzo. Nieuw zeeland had gisteren festivals met 20.000 man zonder beperkingen. Taiwan begin november pride met 130.000 mensen en foto's met mensen met free hug signs
Dus ja, dat kan. Democratisch, westerse cultuur, aziatische cultuur, totalitair, het lukt ze allemaal.
Ja, dat betekent dat het tijd is om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat een... *inhoudloze* reactie
EDIT: oh nevermind. Het was in de quote terecht gekomen. Gebeurt mij ook soms X'D
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat je er geen energie in hebt gestoken om hem te beantwoorden!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat betekent dat het tijd is om te gaan slapen.
Sjonge... ik ben jaloers. Waarom lukt het ons maar nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:08 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Door goed beleid, zeg maar een soort anti-hugo de jonge, hebben ze het in China (en taiwan, nieuw-zeeland, vietnam, thailland, ...) (praktisch) 100% geelimineerd, waardoor dat dus kan.
China had recentelijk ook een bierfeest met 1,2 miljoen mensen en al maanden geen restricties meer op nachtclubs enzo. Nieuw zeeland had gisteren festivals met 20.000 man zonder beperkingen. Taiwan begin november pride met 130.000 mensen en foto's met mensen met free hug signs
Dus ja, dat kan. Democratisch, westerse cultuur, aziatische cultuur, totalitair, het lukt ze allemaal.
Omdat we het niet proberen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Sjonge... ik ben jaloers. Waarom lukt het ons maar niet
Daarom zeg ik, je kan altijd verhuizen, als je tenminste iets economisch belangrijks doet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Sjonge... ik ben jaloers. Waarom lukt het ons maar niet
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat zo'n strategie hier niet eens wordt overwogen, allemaal met kulredenen, nmm. Ik denk dat het voor de meeste mensen al een grote opluchting zou zijn als we in ieder geval binnen het land weer grotendeels normaal kunnen leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ongelofelijk, eigenlijk.
Dank je.
Ja nu nog even volhouden tot meer dan tweederde van ons gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:24 schreef Evenstar het volgende:
Kan het misschien zijn dat wij door de laatste set maatregelen en de kerstvakantie gewoon geluk hebben gehad met de nieuwe variant? Dat het net niet de bocht recht omhoog heeft kunnen maken, omdat men met strengere maatregelen kwam?
Dat heeft met veel meer dingen dan alleen beleid te maken. Dit is nogal misleidend zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:08 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Competente overheidsorganen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat heeft met veel meer dingen dan alleen beleid te maken. Dit is nogal misleidend zo.
Nee, dat vooral juist niet. Als je tenminste competentie niet wil verwarren met repressie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Competente overheidsorganen bijvoorbeeld.
Zou kunnen. Alleen we hebben al diverse gevallen die geen link met elkaar of het VK hebben. Dus heel veel hoop heb ik er niet op. Beetje februari Vibes.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:24 schreef Evenstar het volgende:
Kan het misschien zijn dat wij door de laatste set maatregelen en de kerstvakantie gewoon geluk hebben gehad met de nieuwe variant? Dat het net niet de bocht recht omhoog heeft kunnen maken, omdat men met strengere maatregelen kwam?
Tja je hoeft geen gepromoveerd viroloog te zijn om te zien dat het de komende maanden alle hens aan dek blijft om die variant onder controle te houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Alleen we hebben al diverse gevallen die geen link met elkaar of het VK hebben. Dus heel veel hoop heb ik er niet op. Beetje februari Vibes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |