SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Kan je in Polen een tijdje leuk van leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:46 schreef Doevelaer het volgende: Ach, Krzysztof gaat toch naar huis met 50K, er zijn maanden waarin ik dat niet verdien
In huis even pompen.quote:
bestaat spele.nl nog? Daar kon je begin 00's fijn dartenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pub darts werkt niet meer
Erg jammer
Hij komt nu hier mee opquote:
Zou hij al een nieuwe tv hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
benieuwd waar Yannick act nou weer woest om is.
@Mani89 godquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij komt nu hier mee op
Redelal friedempsjunquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij komt nu hier mee op
Bubble TroubleGenotquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
bestaat spele.nl nog? Daar kon je begin 00's fijn darten
Niks mis met Radical Redemption. Behalve het feit dat ´t een Tukker is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij komt nu hier mee op
Daar is geen vaccin voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik heb het dartsvirus wel te pakken.
Net te laat want na zondag is er wekenlang geen dartsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag heb ik eigenlijk alleen een voorkeur voor Gurney, de rest zal me jeukenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb bij het volgende potje geen duidelijke voorkeur
Ik denk ik meld het maar even
Pauperhardstylequote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met Radical Redemption. Behalve het feit dat ´t een Tukker is.
Is er geen lakeside meer? Jammer..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net te laat want na zondag is er wekenlang geen darts
Belgje ligt er al uit allenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joey is een toffe gast, maar toch jammer dat hij van die absolute knakenherrie produceertquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij komt nu hier mee op
Prumjur Liek strontquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En dat dankzij Bunting/Ratajski, you're in for a treatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, BDO is opgeheven dit jaarquote:
Als er een Belg meedoet zal ik daarvoor heel hard voor supporteren. Maar ik geniet ook van andere wedstrijden.quote:
Hopelijk snel Q-schoolquote:
Al bekend wat al die darters gaan doen? Komen ze naar de PDC?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
BDO is niet meer
althans de proftak
Zo alle profdarters die nog bij de BDO zaten zijn naar de PDC overgestapt? Of gaan ze een nieuwe bond oprichten?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
BDO is niet meer
althans de proftak
Overgestapt of stoppen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo alle profdarters die nog bij de BDO zaten zijn naar de PDC overgestapt? Of gaan ze een nieuwe bond oprichten?
Genoeg voetbal in januari.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al bekend wat al die darters gaan doen? Komen ze naar de PDC?
Zullen er vast een aantal proberen over te stappenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo alle profdarters die nog bij de BDO zaten zijn naar de PDC overgestapt? Of gaan ze een nieuwe bond oprichten?
Hoe moet Wolfie hier ooit overheen komen.quote:
Zat Adams niet vol met kanker?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe moet Wolfie hier ooit overheen komen.
Deel gaat voor Q-school (PDC) denk ik, de rest gaat WDF toernooien gooienquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al bekend wat al die darters gaan doen? Komen ze naar de PDC?
Hoe gaat dat nummer?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:58 schreef BB-King het volgende:
Zegt de man die Darude Sandstorm als opkomstnummer had.
Terwijl Co er zo'n goed kapsel voor heeft. Erg jammmer.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Alleen paupers vinden dat leuke muziek
vd Voort moet toch in quarantaine ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond de setting VD Voort / Barney / Maijer. Ik weet het zeker
Frikandel en Scholten zou zo leuk zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond de setting VD Voort / Barney / Maijer. Ik weet het zeker
Doet ie nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
vd Voort moet toch in quarantaine ?
TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUTquote:
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze act vind ik beduidend irritanter dan die hooker-recensies.
Nee, dat is als Turkije wintquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
TUT TUT TUT TUT TUT TUT TUT
Etcetera.
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze act vind ik beduidend irritanter dan die hooker-recensies.
Is toch ook veel leuker dan zo'n meezinger die dan wel weer leuker zijn voor publiekquote:
Goede smiley dr bijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:04 schreef Tagliano het volgende:
Rokers
Laagste allooi van de samenleving
Nog voordat Gerrie moest opkomen liep hij er al over te trollenquote:
Tijd voor een urinoir naast het tafeltje.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dirk gaat weer voor de vier liter water vandaag.
Erg slim ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
2e pijl hoog in de triple zodat je jezelf niet doodgooit
Je merkt wat de aanwezigheid van onlogisch met de mentaliteit van users doetquote:
lasdigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al verbeterd. d en t blijft lastig.
Dat vald wel mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al verbeterd. d en t blijft lastig.
capuchon jongen heeft het broekje inmiddels al op de enkelsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu al meer genoten dan de vorige partij tussen die twee nobuddies.
#joppequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dirk moet zichzelf nu gaan belonen.
75% so far.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Dirk gooit prima op de dubbels vandaag
Topfilmquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zat ik vannacht ineens Groundhog Day te kijken.
[ afbeelding ]
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:15 schreef Coco het volgende:
Ik moet altijd aan @:bluedisplay denken als ik die prince charming reclame zie.
Genot wordt buiten FOK! louter geassocieerd met gepijpt of gebeft worden. Ordinair volk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
Op Whatsapp vindt men het maar raar dat ik zojuist JAAAA DIRK POMPEN GENOT stuurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |