Is er geen lakeside meer? Jammer..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net te laat want na zondag is er wekenlang geen darts
Belgje ligt er al uit allenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik heb het dartsvirus wel te pakken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joey is een toffe gast, maar toch jammer dat hij van die absolute knakenherrie produceertquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij komt nu hier mee op
Prumjur Liek strontquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En dat dankzij Bunting/Ratajski, you're in for a treatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, BDO is opgeheven dit jaarquote:
Als er een Belg meedoet zal ik daarvoor heel hard voor supporteren. Maar ik geniet ook van andere wedstrijden.quote:
Hopelijk snel Q-schoolquote:
Al bekend wat al die darters gaan doen? Komen ze naar de PDC?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
BDO is niet meer
althans de proftak
Zo alle profdarters die nog bij de BDO zaten zijn naar de PDC overgestapt? Of gaan ze een nieuwe bond oprichten?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
BDO is niet meer
althans de proftak
Overgestapt of stoppen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo alle profdarters die nog bij de BDO zaten zijn naar de PDC overgestapt? Of gaan ze een nieuwe bond oprichten?
Genoeg voetbal in januari.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al bekend wat al die darters gaan doen? Komen ze naar de PDC?
Zullen er vast een aantal proberen over te stappenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo alle profdarters die nog bij de BDO zaten zijn naar de PDC overgestapt? Of gaan ze een nieuwe bond oprichten?
Hoe moet Wolfie hier ooit overheen komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |