abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:49:22 #76
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197152722
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HIMYM is er echt af.
Even in de gaten houden of het straks in februari op Disney+ gaat verschijnen, zou mij niet geheel verbazen!
pi_197152726
Ik ga straks ook maar eens poetsen en schrobben; fris het nieuwe jaar beginnen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:49:43 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197152729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

-O-

Nja ik had zelf ook niet echt de behoefte om er binnen een maand nog 5 seizoenen doorheen te jassen met ook The Crown en The Queen's Gambit. Maar wel jammer. Ach ja, ik vind uiteindelijk wel een manier om de serie af te kijken
Komt vast wel goed inderdaad. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 12:50:15 #79
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197152733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga straks ook maar eens poetsen en schrobben; fris het nieuwe jaar beginnen *O*
Ik heb daar net een start meegemaakt. Wel op eigen tempo
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:50:21 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197152736
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Even in de gaten houden of het straks in februari op Disney+ gaat verschijnen, zou mij niet geheel verbazen!
Ben benieuwd. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:53:59 #81
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197152779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

_O-
Heerlijk, denken in oplossingen :P

Ik zie de antwoorden natuurlijk pas als ik zelf stem dus ik wacht nog even :P
Na 4 stemmen is er al wel een héle duidelijke voorkeur!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:56:27 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197152819
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Na 4 stemmen is er al wel een héle duidelijke voorkeur!
Maar de poststemmen moeten nog geteld worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:57:35 #83
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197152839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Na 4 stemmen is er al wel een héle duidelijke voorkeur!
Ik heb toch maar gekeken door op Sabrina te stemmen. Ik zie dat nu de voorkeur duidelijk uitgaat naar Virgin River!

Ik denk dat ik zo eerst een aflevering van Virgin River ga kijken en daarná eentje van Sabrina! Best wel out of the box gedacht he :o :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:59:42 #84
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197152875
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:36 schreef Em31 het volgende:
Had hij dan eerst een andere baan naast FOK? of dit was het zeg maar.
Zover ik weet, is Fok! zijn enige inkomstenbron sinds het succesvol is :P
En dat begrijp ik nog wel in het licht van het succes toentertijd. Maar intussen is de situatie, zover ik daar zicht op heb, al een aardige tijd zodanig dat het niet meer vanzelf gaat om je volledige bestaan hiervan afhankelijk te laten zijn. Waarbij ik ook het idee heb dat het niet per se nodig is om voltijd bezig te zijn met het forum. Dus dat moet in principe wel ruimte geven om ernaast te zorgen voor een wat betrouwbaardere inkomstenbron, in mijn ogen :Y

Dat zou dan ook weer wat druk af kunnen halen van de noodzaak voor Fok! om die inkomsten te genereren, wat de hele boel weer iets robuuster zou maken. Maar goed, geen idee of dat advies zou zijn waar Danny wat aan heeft of vrolijk van wordt :P
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:04:46 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197152954
Best apart gezicht. Een nieuwjaarsconcert, waarbij de orkestleden allemaal vlak bij elkaar zitten, maar er is verder geen publiek bij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:07:13 #86
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197153000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb toch maar gekeken door op Sabrina te stemmen. Ik zie dat nu de voorkeur duidelijk uitgaat naar Virgin River!

Ik denk dat ik zo eerst een aflevering van Virgin River ga kijken en daarná eentje van Sabrina! Best wel out of the box gedacht he :o :D
Gewoon binnen het kwartier een hele duidelijke én creatieve oplossing *O* *O* *O*

Ook maar een poll opzetten voor je baan dan _O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:08:40 #87
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197153023
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Gewoon binnen het kwartier een hele duidelijke én creatieve oplossing *O* *O* *O*

Ook maar een poll opzetten voor je baan dan _O-
Zonder jullie was het niet gelukt O+

Ja inderdaad! Ik ga gewoon al mijn beslissingen in dit leven overlaten aan pollresultaten op fok! Het leven kan zó simpel zijn. *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197153039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Zover ik weet, is Fok! zijn enige inkomstenbron sinds het succesvol is :P
En dat begrijp ik nog wel in het licht van het succes toentertijd. Maar intussen is de situatie, zover ik daar zicht op heb, al een aardige tijd zodanig dat het niet meer vanzelf gaat om je volledige bestaan hiervan afhankelijk te laten zijn. Waarbij ik ook het idee heb dat het niet per se nodig is om voltijd bezig te zijn met het forum. Dus dat moet in principe wel ruimte geven om ernaast te zorgen voor een wat betrouwbaardere inkomstenbron, in mijn ogen :Y

Dat zou dan ook weer wat druk af kunnen halen van de noodzaak voor Fok! om die inkomsten te genereren, wat de hele boel weer iets robuuster zou maken. Maar goed, geen idee of dat advies zou zijn waar Danny wat aan heeft of vrolijk van wordt :P
Het is van afstand ook moeilijk in te schatten. Volgens mij was FOK zo rond 2005 bijzonder veel geld waard. Danny heeft toen niet gecasht, waarschijnlijk met het idee dat er meer uit te halen was. Daarna is er voor mijn gevoel meer dan 10 jaar vrij weinig aan het verbeteren van het forum gedaan, terwijl elders Facebook, Twitter, enz. de boel overnamen en hier de nieuwe aanwas tot stilstand kwam.

En dan heeft Corona de inkomsten extra doen dalen, dus nu zijn we hier. Het enige wat ik me achteraf afvraag, en me een vermijdbare fout lijkt, is waarom er zo weinig aan het forum is gedaan in de tussentijd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 13:12:59 #89
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197153102
Maar één vuurwerkslachtoffer dit jaar. Dat had ik dan ook weer niet verwacht. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197153107
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:57 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik heb toch maar gekeken door op Sabrina te stemmen. Ik zie dat nu de voorkeur duidelijk uitgaat naar Virgin River!

Ik denk dat ik zo eerst een aflevering van Virgin River ga kijken en daarná eentje van Sabrina! Best wel out of the box gedacht he :o :D
Dat is nog eens een goede oplossing! _O_

Nee, maar heb zelf (weet niet hoe het met jou zit) vaak dat ik eerst iets afgekeken wil hebben. Of het moet echt om heel verschillend soort series gaan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:13:38 #91
2681 Dave
Aardig op drave
pi_197153116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:09 schreef Fred_B het volgende:
Het enige wat ik me achteraf afvraag, en me een vermijdbare fout lijkt, is waarom er zo weinig aan het forum is gedaan in de tussentijd.
Dat zal wel een kwestie van 'het werkt toch goed, dus waarom daar geld aan besteden' zijn geweest.
:o)
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:14:27 #92
2681 Dave
Aardig op drave
pi_197153129
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Sabrina gekeken, maar vraag me af of we het over hetzelfde hebben.
:o)
pi_197153137
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is nog eens een goede oplossing! _O_

Nee, maar heb zelf (weet niet hoe het met jou zit) vaak dat ik eerst iets afgekeken wil hebben. Of het moet echt om heel verschillend soort series gaan :P
Oudere mensen ( :') ) zijn nog gewend een stuk of 10 series door elkaar te volgen, omdat er maar eens per week een uitzending was.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:17:25 #94
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197153181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is van afstand ook moeilijk in te schatten. Volgens mij was FOK zo rond 2005 bijzonder veel geld waard. Danny heeft toen niet gecasht, waarschijnlijk met het idee dat er meer uit te halen was. Daarna is er voor mijn gevoel meer dan 10 jaar vrij weinig aan het verbeteren van het forum gedaan, terwijl elders Facebook, Twitter, enz. de boel overnamen en hier de nieuwe aanwas tot stilstand kwam.

En dan heeft Corona de inkomsten extra doen dalen, dus nu zijn we hier. Het enige wat ik me achteraf afvraag, en me een vermijdbare fout lijkt, is waarom er zo weinig aan het forum is gedaan in de tussentijd.
Ja, wel mee eens :Y
In de digitale wereld geldt 'stilstand is achteruitgang' toch ook echt wel. En dan is het nu misschien door corona wel in een stroomversnelling geraakt, maar de trend was sowieso al niet al te best natuurlijk. Daar goed beleid op maken is ook niet makkelijk, zeker niet als er een compleet inkomen van afhangt. Maar dat soort beleidsmatige keuzes over hoeveel ontwikkel je, hebben niet echt geholpen inderdaad en het wordt ook steeds lastiger om dat nog om te keren :Y
pi_197153185
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:13 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat zal wel een kwestie van 'het werkt toch goed, dus waarom daar geld aan besteden' zijn geweest.
Het werkte dus niet goed, aangezien het aantal leden/posts/posts van veelposters in verhouding tot het totaal niet verbeterde.

Bovendien veranderde de tijdsgeest ook van achter je pc anoniem alles afzeiken, naar meer normaal en respectabel gedrag op dit soort forums.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197153203
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:14 schreef Dave het volgende:
Ik heb gisteren de eerste aflevering van Sabrina gekeken, maar vraag me af of we het over hetzelfde hebben.
Die van Boys, Boys, Boys of de tienerheks?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197153209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Zover ik weet, is Fok! zijn enige inkomstenbron sinds het succesvol is :P
En dat begrijp ik nog wel in het licht van het succes toentertijd. Maar intussen is de situatie, zover ik daar zicht op heb, al een aardige tijd zodanig dat het niet meer vanzelf gaat om je volledige bestaan hiervan afhankelijk te laten zijn. Waarbij ik ook het idee heb dat het niet per se nodig is om voltijd bezig te zijn met het forum. Dus dat moet in principe wel ruimte geven om ernaast te zorgen voor een wat betrouwbaardere inkomstenbron, in mijn ogen :Y

Dat zou dan ook weer wat druk af kunnen halen van de noodzaak voor Fok! om die inkomsten te genereren, wat de hele boel weer iets robuuster zou maken. Maar goed, geen idee of dat advies zou zijn waar Danny wat aan heeft of vrolijk van wordt :P
Dankje voor de uitleg!

Ik kreeg er aan het begin van het doneren eerlijk gezegd een beetje een vreemd gevoel bij omdat het ook zo overkwam dat het geld naar persoonlijke dingen ging, in plaats van FOK zelf. :@ maar dat zit dus voor hem nogal verworven.

Ik merk ook nooit dat hij hier is verder, dus had gewoon helemaal het idee dat hij een andere baan had. :+
pi_197153249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Oudere mensen ( :') ) zijn nog gewend een stuk of 10 series door elkaar te volgen, omdat er maar eens per week een uitzending was.
_O-

Ja op zich met series volgen op tv vind ik het niet zo'n moeite om meerdere dingen tegelijk te volgen. Maar ik merk op Netflix, waar je zo makkelijk aan iets nieuws kan beginnen, dat ik dan soms series helemaal niet afkijk omdat er zoveel nog bij komt (en dat is lang niet altijd omdat ik die serie dan toch niet zo leuk vond)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:23:30 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197153292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:12 schreef ijs_beer het volgende:
Maar één vuurwerkslachtoffer dit jaar. Dat had ik dan ook weer niet verwacht. :o
Met al die bommen die af gingen, valt dat wel mee inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197153303
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HIMYM is er echt af.
Misschien staat het er met twee maanden weer op.

En troost je, veel mensen vonden het einde stom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')