SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Engine 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Enigne.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mrslovequote:![]()
Ik heb hier ook al 2x tegen het dak gezeten omdat er ergens een tsar bomba afging.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mwa soms ineens harde boemquote:Op donderdag 31 december 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Mrslove![]()
[..]
Ik heb hier ook al 2x tegen het dak gezeten omdat er ergens een tsar bomba afging.
Snap daar de lol er niet van![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ply!quote:
Hoii Dot!quote:
quote:![]()
Hey vriend!
Grote vriend,Je hebt de stream?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ply!
[..]
Hoii Dot!
[..]![]()
Hey vriend!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We are the warriors
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh snap de lol wel hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 22:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa soms ineens harde boem
Snap daar de lol er niet van![]()
Maar ben ook geen 16 meer
Dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 31 december 2020 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hij klonk wel op Robert ten Brink
maar wat zou die het dan druk hebben gehadMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Idd dat dusquote:Op donderdag 31 december 2020 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Oh snap de lol wel hoorMaar ben ook geen 16 meer
![]()
Billy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Third orbit? Of q-dance?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend,Je hebt de stream?
Ik ben nog even de top 2000 aan het luisteren. Maar nu is Emmely weg dus kan ik ook wel overschakelen
https://www.goodbye2020.nl/quote:Op donderdag 31 december 2020 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Third orbit? Of q-dance?
Ik ben nog even de top 2000 aan het luisteren. Maar nu is Emmely weg dus kan ik ook wel overschakelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog 2 uurtjes.
Hier af en toe wat geknal maar toch erg rustig. Dat was vorige jaren wel anders.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
van Inkel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Wat veel.
Welke luister jij?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke zijn voor de verandering er eens op tijd bij en hebben een kleine rijm voor de winnaar @:haags en voor iedereen met de bolk in het hart:
:"Geachte bolkgenoten!"
:"Ondanks de corona bolkte u onverdroten!"
:"En maakte van 2020 in DTS een mooi jaar!"
:"Uw toewijding raakt ons diep, voorwaar!"
:"Nu komt de tijd om dit seizoen en jaar achter ons te laten!"
:"Op naar januari 2021, daar valt ook genoeg te blaten!"
:"Op deze drempel, staan wij ook allen even stil!"
:"Bij de bolker die winnend het nieuwe jaar in wil!"
:"U weet, dat als het over bolken gaat!"
:"Er één man is, die echt weet waar hij over praat!"
:"Een kampioen, die zijn gelijke niet kent!"
:"Een gewaardeerd user, ja, een jottem vent!"
:"In DTS is hij door de jaren gehard!"
:"Hij is er al lang bij, bijna vanaf de start!"
:"Heel de maand hard op de toetsen gerost!"
:"20K+! Geen mens die zoveel post!"
:"Dus komt straks de klok van twaalf, proost dan met uw biertje!"
:"Op onze Bolkkoning! Onze held haags_kwartiertje!
:"Bwahaha, hij heet helemaal geen haags_kwartiertje meer, malle koe!"
:"Stil nou, je verpest de rijm met je gedoe!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE MILJOENMILJARDSTE KAMPIOENSCHAP HAAGSE!1!!1 EN VOOR ALLE BOLKERS EEN FIJNE JAARWISSELING! MOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! TJILP TJILP TJILP TJILP TJIIIIIIIIIILP!!!11!!"
![]()
Denk overal wel. Alleen jammer van die opstootjes hier en daar. Maar was voorheen ook wel. We zullen het lezen morgen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog 2 uurtjes.
Hier af en toe wat geknal maar toch erg rustig. Dat was vorige jaren wel anders.![]()
En de strooiwagens rijden ook al rond.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Jeetje, hier nog maar 30m zicht. Schuld van @:m1st1g![]()
Ik ga voor early Multigroovequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die is weer mooiquote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie bolkrijm weer van hoeveel rrrr ook weer?![]()
Ja, snap ik vent. Veel plezier nogquote:Op donderdag 31 december 2020 22:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb visite dus ben er maar heel even![]()
![]()
7quote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie bolkrijm weer van hoeveel rrrr ook weer?
Ga je dat kijken?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ga terug naar m'n badkamer. TshusshIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zit je de daar de hele avond?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar m'n badkamer. Tshussh
Goede en hopelijk rustige jaarwisseling gewenst!
En een gezond 2021!
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
diarreahh?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar m'n badkamer. Tshussh![]()
Wel een gave usernamequote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar m'n badkamer. Tshussh![]()
![]()
![]()
Mooi programma jaquote:Op donderdag 31 december 2020 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga voor early Multigroove
Ik wil het wel proberen met een paar sec. eerder met mijn piemel te spelen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik lig in een slaapzak en met hoofdkussen daar te pitten ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit je de daar de hele avond?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Beste wensen straatquote:Op donderdag 31 december 2020 22:12 schreef Straatverlichting het volgende:
Goede en hopelijk rustige jaarwisseling gewenst!
En een gezond 2021!
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.goodbye2020.n(...)Unf7mE755L2N0CsoHaEq
@:engine![]()
Bass-D om 12 uur
En Noxa.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen met een paar sec. eerder met mijn piemel te spelen.![]()
![]()
![]()
Te veel last van vuurwerk in de slaapkamer?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lig in een slaapzak en met hoofdkussen daar te pitten ja.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goed geluid ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ja, de badkamer is nu de enige plek waar ik het minste last heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Te veel last van vuurwerk in de slaapkamer?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja pik,alvast de beste wensen van mij ook.quote:
Dan daar maar slapen sterkte ermeequote:Op donderdag 31 december 2020 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, de badkamer is nu de enige plek waar ik het minste last heb.
Oh dat zie ik nu pas. Nicequote:
Ik heb gewoon kriebels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eric Mesie?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nightmare.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was een goede cover van dit nummer.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar ligt de reverentie welquote:
Alvast de beste wensen voor heel dtsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Waarvan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jou ook lieverd.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Alvast de beste wensen voor heel dts
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:💋
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog steeds top 2000quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O schiet lekker opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook jacqquote:Op donderdag 31 december 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Alvast de beste wensen voor heel dtsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat ga je morgen doen Marioquote:Op donderdag 31 december 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
n u deze 15 liedjes
kijk ik niet meer de listWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De muziek.Gek is dat.quote:
Nee is niet zo gek tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer eigenlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je het doen samen met je moeder?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O mag dat wel zoveel mensen bij elkaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je al punten chufiquote:Op donderdag 31 december 2020 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeg maar tegen dr dat je uitslaapt![]()
![]()
En dany nog wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luitjes ik ga slapen. Tot volgend jaar 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat vraag je? met moeder doen? ben je gek?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je het doen samen met je moeder?![]()
![]()
De beste wensen kanjer.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes ik ga slapen. Tot volgend jaar 😘![]()
hier blijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes ik ga slapen. Tot volgend jaar 😘![]()
Pssssttt kusjes van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 22:40:59 ]![]()
Naar de mis gaan samen met je moeder.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vraag je? met moeder doen? ben je gek?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Welterusten Dot tot in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes ik ga slapen. Tot volgend jaar 😘
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Pssssttt kusjes van ons
[Wat een mooie gozert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Pssssttt kusjes van onsKusjes terug, leuk stel zijn jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dann moet je het anders formalilirenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar de mis gaan samen met je moeder.![]()
Jij leest het anders dan ik bedoel, Entschuldigung.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann moet je het anders formaliliren
Mario die jou de les leest.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij leest het anders dan ik bedoel, Entschuldigung.![]()
![]()
![]()
Sarah wel doch?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:47 schreef mario390 het volgende:
love of my life was me
niet ingevallen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet jij een knal voor je kop?quote:
Jij slaat zo zacht ,kom maar op.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een knal voor je kop?
Jij bent niet goed bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We wachten op Shii.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dit een vraag?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Blijven jullie de hele nacht op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Betje dronken wel.quote:![]()
Kom vechten dan. Mijn killerparkiet lacht je uit zodra je binnen stapt.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij slaat zo zacht ,kom maar op.
Mario en ik zijn er elke nacht Atemlos.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doei Dot, welterustenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes ik ga slapen. Tot volgend jaar 😘
de beste wensen, droom ze![]()
Ik ben bang van vogels.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Mijn killerparkiet lacht je uit zodra je binnen stapt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze van mij dromen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doei Dot, welterusten
de beste wensen, droom ze“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Did they get you to trade
Your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:01 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Fijne jaarwisseling allemaal!![]()
![]()
![]()
Van hetzelfde schatquote:Op donderdag 31 december 2020 23:01 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Fijne jaarwisseling allemaal!![]()
![]()
En je moet om 10 uur naar de kerkquote:Op donderdag 31 december 2020 23:03 schreef mario390 het volgende:
komt nog
en Prince Tribute Konzert
en om 2 00 MUSE![]()
italie al 2-3 dagen niks gekijkt ,werkte niks goedquote:Op donderdag 31 december 2020 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En je moet om 10 uur naar de kerk![]()
Je bent de enige niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ze hebben nu eindejaars tv-showquote:Op donderdag 31 december 2020 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
italie al 2-3 dagen niks gekijkt ,werkte niks goed![]()
Aantal posts voor m1st1g
Vandaag tot nu toe: 126
Deze maand tot nu toe: 5229
Dit jaar tot nu toe: 20540
Aantal forumposts
45.615 (14 per dag
In een jaar bijna de helft van al mijn posts gemaakt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 23:07:12 ]![]()
Wat moet jij in Den Haag?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
kijk hier elke 10 minutt en melding
https://alarmeringen.nl/zuid-holland/haaglanden/den-haag/![]()
Detail, jij bent een toffe gast die hier graag gezin wordt.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:05 schreef m1st1g het volgende:
Aantal posts voor m1st1g
Vandaag tot nu toe: 126
Deze maand tot nu toe: 5229
Dit jaar tot nu toe: 20540
Aantal forumposts
45.615 (14 per dag
In een jaar bijna de helft van al mijn posts gemaakt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Chorizo met roomkaas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankjewel.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Detail, jij bent een toffe gast die hier graag gezin wordt.![]()
![]()
Ik heb al driekwart stokbrood opquote:![]()
Tevens ook avondeten
Het is goed raak in Den Haagquote:Op donderdag 31 december 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
kijk hier elke 10 minutt en melding
https://alarmeringen.nl/zuid-holland/haaglanden/den-haag/![]()
Mwa,dat is zijn mening.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Proost.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:20 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu
erst mijn 2de fles
drinken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
It giet oan .quote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is bijna zover makkers! 🧨 🍾
Talloze branden in Den Haag vanavond, veel autobranden. Jongeren die zich tegen de politie keren. Het gaat lekker hierquote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is bijna zover makkers! 🧨 🍾
Oh en moker veel vuurwerk, wel minder dan voorgaande jaren maar alsnog erg veel.Zonder wrijving geen glans![]()
Over een half uur gaat het lossoequote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Talloze branden in Den Haag vanavond, veel autobranden. Jongeren die zich tegen de politie keren. Het gaat lekker hier
Oh en moker veel vuurwerk, wel minder dan voorgaande jaren maar alsnog erg veel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://regio15.nl/nieuws(...)eenlaan-in-rijswijk/quote:Op donderdag 31 december 2020 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een half uur gaat het lossoe
Kijk dit danstaan er een paar in de fik. Helemaal KOEKOEK.
Zonder wrijving geen glans![]()
Jemig.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)eenlaan-in-rijswijk/
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Benieuwd naar het 'Oud&Nieuw is dit jaar relatief rustig verlopen' nieuwsbericht.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Talloze branden in Den Haag vanavond, veel autobranden. Jongeren die zich tegen de politie keren. Het gaat lekker hier
Oh en moker veel vuurwerk, wel minder dan voorgaande jaren maar alsnog erg veel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
tjezusquote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
![]()
nouquote:Op donderdag 31 december 2020 23:31 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nachmiddag had ik laatste
keer dit jaar drollen
maar nu ook en hauferl![]()
![]()
Ze noemen het een ‘demonstratie’quote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh en moker veel vuurwerk, wel minder dan voorgaande jaren maar alsnog erg veel.Politie durft Den Haag niet meer in
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee dat snap ik ook wel na vorig jaar....quote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze noemen het een ‘demonstratie’Politie durft Den Haag niet meer in
The same as every year, madamequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook murp.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En t morgen een rustige jaarwisseling noemen. Let maar opquote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel na vorig jaar....
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
mrs pomeroyquote:Op donderdag 31 december 2020 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The same as every year, madame![]()
De beste wensen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.
Die weet ik.momentje.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
was heeft live is life
met maradona te maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
`ken je dat niet ?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
was heeft live is life
met maradona te maken?![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
was heeft live is life
met maradona te maken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die ene warming up van Maradona voor die wedstrijd wordt wel helemaal opgehemeld...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En toepasselijk nu.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ene warming up van Maradona voor die wedstrijd wordt wel helemaal opgehemeld...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wens ik u en uw naasten ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal alvast de beste wensen, gezondheid en vooral een beter 2021!!!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voertuigbranden.
Lekker, steken ze je auto in de fik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en Soul ook!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wens ik u en uw naasten ook.![]()
Van het zelfde.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal alvast de beste wensen, gezondheid en vooral een beter 2021!!!!!![]()
Haags, met een overweldigende voorsprong, heeft deze maand het DTS gewonnen.quote:![]()
![]()
🎉
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit zegt genoeg over hoe het er hier aan toe gaat vanavond.quote:23:31
De hoeveelheid fijnstof in de lucht neemt vogelvlucht in Den Haag
Ruim een uur geleden bleek de luchtkwaliteit in Den Haag al 'onvoldoende', maar dat is nu opgelopen naar 'zeer slecht'. Dat blijkt uit metingen van het meetstation aan de Amsterdamse Veerkade in Den Haag. Op deze locatie wordt de luchtkwaliteit normaal gesproken voor een belangrijk deel bepaald door de uitstoot van het wegverkeer, maar vanavond ook door de vele branden en het vuurwerk dat wordt afgestoken.Zonder wrijving geen glans![]()
Groetjes van Soul.quote:
Ook dichte mist bij jullie nu? Dat helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over hoe het er hier aan toe gaat vanavond.
Hier is het ook aardig mistig, en er brandt ook wat in de straat. Een vuurkorf ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lucht van vuurwerk blijft vooral hangen. Kruitdampen jongen niet normaalquote:Op donderdag 31 december 2020 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dichte mist bij jullie nu? Dat helpt ook niet mee.
Hier is het ook aardig mistig, en er brandt ook wat in de straat. Een vuurkorf ofzo.
Ik weet nog van toen in Vietnam.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Lucht van vuurwerk blijft vooral hangen. Kruitdampen jongen niet normaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geef Mutti een dikke kus van me.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
ik moet dann weer
naar mum
groetjes, en goed nieuw jaar gewenst
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig nieuwjaar!!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
ik moet dann weer
naar mum
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van hetzelfde mario. Ik spreek je weer in het volgende jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
ik moet dann weer
naar mum
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, biertjes zijn ingeschonken hier.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, we schenken de bubbeltjes in.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die staat aan de zijkant, ga ik straks mee vrederquote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, biertjes zijn ingeschonken hier.![]()
Op de seconde.![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ja het scheelt inderdaad niet zo veel. En ook meerdere dingen in de brand hier, een vuurkorf en een kerstboom ergens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier net zoveel vuurwerk als andere jarenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier gaat ook behoorlijk loos, nee niet netjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier net zoveel vuurwerk als andere jaren![]()
Mwa kan je elk jaar verwachten brandjesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het scheelt inderdaad niet zo veel. En ook meerdere dingen in de brand hier, een vuurkorf en een kerstboom ergens.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heeft weinig effect gehad vuurwerk verbodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier gaat ook behoorlijk loos, nee niet netjes.
Hier is het wel wat minder dan normaal, maar er is nog steeds niets te klagen.
Ook echt zwaar professioneel vuurwerk!
En bepaalde mensen verderop hebben het huis stampvol visite.![]()
![]()
Nederlanders iets verbieden...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft weinig effect gehad vuurwerk verbod
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het zou misschien normaal vele malen meer zijn geweest maar er steken er nog genoeg af.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft weinig effect gehad vuurwerk verbod![]()
Dat zal wel, mensen komen idd wel gewoon samenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef ToT het volgende:
Hier is het wel wat minder dan normaal, maar er is nog steeds niets te klagen.
Ook echt zwaar professioneel vuurwerk!
En bepaalde mensen verderop hebben het huis stampvol visite.
Hier juist veel siervuurwerk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
Minder sier , maar meer zwaar illegaal geknal![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Gelukkig en gezond nieuwjaar iedereen![]()
![]()
Zelfde!
![]()
![]()
Gelukkig nieuwsjaar iedereen![]()
mijn jaar kon niet beter eindigen dan het deed, en niet beter beginnen dan het begon.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja ik heb er niks mee, ben er ook een beetje kwaad over. Wij zitten hier met zijn tweetjes, geen vuurwerk...ben blij dat het klaar isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zal wel, mensen komen idd wel gewoon samen![]()
![]()
De beste wensen allemaal!
hier gaat flink veel de lucht in, maar wel vooral sier vuurwerk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook niet echtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik heb er niks mee, ben er ook een beetje kwaad over. Wij zitten hier met zijn tweetjes, geen vuurwerk...ben blij dat het klaar is
Maar kan aan de ene kant wel begrijpen dat veel mensen toch vuurwerk afsteken
Hoort er toch wel bij het oud en nieuwMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Wij steken ook altijd af, hoort er zeker bij maar nu even niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet echt
Maar kan aan de ene kant wel begrijpen dat veel mensen toch vuurwerk afsteken
Hoort er toch wel bij het oud en nieuw
Forum Opties Forumhop: Hop naar: