Dit zegt genoeg over hoe het er hier aan toe gaat vanavond.quote:23:31
De hoeveelheid fijnstof in de lucht neemt vogelvlucht in Den Haag
Ruim een uur geleden bleek de luchtkwaliteit in Den Haag al 'onvoldoende', maar dat is nu opgelopen naar 'zeer slecht'. Dat blijkt uit metingen van het meetstation aan de Amsterdamse Veerkade in Den Haag. Op deze locatie wordt de luchtkwaliteit normaal gesproken voor een belangrijk deel bepaald door de uitstoot van het wegverkeer, maar vanavond ook door de vele branden en het vuurwerk dat wordt afgestoken.
Groetjes van Soul.quote:
Ook dichte mist bij jullie nu? Dat helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over hoe het er hier aan toe gaat vanavond.
Lucht van vuurwerk blijft vooral hangen. Kruitdampen jongen niet normaalquote:Op donderdag 31 december 2020 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dichte mist bij jullie nu? Dat helpt ook niet mee.
Hier is het ook aardig mistig, en er brandt ook wat in de straat. Een vuurkorf ofzo.
Ik weet nog van toen in Vietnam.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Lucht van vuurwerk blijft vooral hangen. Kruitdampen jongen niet normaal
Geef Mutti een dikke kus van me.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
ik moet dann weer
naar mum
groetjes, en goed nieuw jaar gewenst
[ afbeelding ]
Gelukkig nieuwjaar!!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
ik moet dann weer
naar mum
[ afbeelding ]
Van hetzelfde mario. Ik spreek je weer in het volgende jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
ik moet dann weer
naar mum
[ afbeelding ]
Ja, biertjes zijn ingeschonken hier.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, we schenken de bubbeltjes in.....
die staat aan de zijkant, ga ik straks mee vrederquote:Op donderdag 31 december 2020 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, biertjes zijn ingeschonken hier.
Ja het scheelt inderdaad niet zo veel. En ook meerdere dingen in de brand hier, een vuurkorf en een kerstboom ergens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier net zoveel vuurwerk als andere jaren
Hier gaat ook behoorlijk loos, nee niet netjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier net zoveel vuurwerk als andere jaren
Mwa kan je elk jaar verwachten brandjesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het scheelt inderdaad niet zo veel. En ook meerdere dingen in de brand hier, een vuurkorf en een kerstboom ergens.
Heeft weinig effect gehad vuurwerk verbodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier gaat ook behoorlijk loos, nee niet netjes.
Nederlanders iets verbieden...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft weinig effect gehad vuurwerk verbod
Het zou misschien normaal vele malen meer zijn geweest maar er steken er nog genoeg af.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft weinig effect gehad vuurwerk verbod
Dat zal wel, mensen komen idd wel gewoon samenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef ToT het volgende:
Hier is het wel wat minder dan normaal, maar er is nog steeds niets te klagen.
Ook echt zwaar professioneel vuurwerk!
En bepaalde mensen verderop hebben het huis stampvol visite.
Hier juist veel siervuurwerk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
Minder sier , maar meer zwaar illegaal geknal
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Gelukkig en gezond nieuwjaar iedereen![]()
![]()
Ja ik heb er niks mee, ben er ook een beetje kwaad over. Wij zitten hier met zijn tweetjes, geen vuurwerk...ben blij dat het klaar isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zal wel, mensen komen idd wel gewoon samen
Ik ook niet echtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik heb er niks mee, ben er ook een beetje kwaad over. Wij zitten hier met zijn tweetjes, geen vuurwerk...ben blij dat het klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |