wat vraag je? met moeder doen? ben je gek?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je het doen samen met je moeder?
De beste wensen kanjer.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes ik ga slapen. Tot volgend jaar 😘
hier blijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 22:40:59 ]
Naar de mis gaan samen met je moeder.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat vraag je? met moeder doen? ben je gek?
Welterusten Dot tot in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Pssssttt kusjes van ons
[Wat een mooie gozert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Pssssttt kusjes van onsKusjes terug, leuk stel zijn jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
ja dann moet je het anders formalilirenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar de mis gaan samen met je moeder.
Jij leest het anders dan ik bedoel, Entschuldigung.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann moet je het anders formaliliren
Mario die jou de les leest.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij leest het anders dan ik bedoel, Entschuldigung.
Sarah wel doch?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:47 schreef mario390 het volgende:
love of my life was me
niet ingevallen
Moet jij een knal voor je kop?quote:
Jij slaat zo zacht ,kom maar op.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een knal voor je kop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |