SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Engine 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Enigne.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mrslovequote:![]()
Ik heb hier ook al 2x tegen het dak gezeten omdat er ergens een tsar bomba afging.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mwa soms ineens harde boemquote:Op donderdag 31 december 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Mrslove![]()
[..]
Ik heb hier ook al 2x tegen het dak gezeten omdat er ergens een tsar bomba afging.
Snap daar de lol er niet van![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ply!quote:
Hoii Dot!quote:
quote:![]()
Hey vriend!
Grote vriend,Je hebt de stream?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ply!
[..]
Hoii Dot!
[..]![]()
Hey vriend!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We are the warriors
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh snap de lol wel hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 22:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa soms ineens harde boem
Snap daar de lol er niet van![]()
Maar ben ook geen 16 meer
Dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 31 december 2020 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hij klonk wel op Robert ten Brink
maar wat zou die het dan druk hebben gehadMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Idd dat dusquote:Op donderdag 31 december 2020 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Oh snap de lol wel hoorMaar ben ook geen 16 meer
![]()
Billy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Third orbit? Of q-dance?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend,Je hebt de stream?
Ik ben nog even de top 2000 aan het luisteren. Maar nu is Emmely weg dus kan ik ook wel overschakelen
https://www.goodbye2020.nl/quote:Op donderdag 31 december 2020 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Third orbit? Of q-dance?
Ik ben nog even de top 2000 aan het luisteren. Maar nu is Emmely weg dus kan ik ook wel overschakelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog 2 uurtjes.
Hier af en toe wat geknal maar toch erg rustig. Dat was vorige jaren wel anders.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
van Inkel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Wat veel.
Welke luister jij?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke zijn voor de verandering er eens op tijd bij en hebben een kleine rijm voor de winnaar @:haags en voor iedereen met de bolk in het hart:
:"Geachte bolkgenoten!"
:"Ondanks de corona bolkte u onverdroten!"
:"En maakte van 2020 in DTS een mooi jaar!"
:"Uw toewijding raakt ons diep, voorwaar!"
:"Nu komt de tijd om dit seizoen en jaar achter ons te laten!"
:"Op naar januari 2021, daar valt ook genoeg te blaten!"
:"Op deze drempel, staan wij ook allen even stil!"
:"Bij de bolker die winnend het nieuwe jaar in wil!"
:"U weet, dat als het over bolken gaat!"
:"Er één man is, die echt weet waar hij over praat!"
:"Een kampioen, die zijn gelijke niet kent!"
:"Een gewaardeerd user, ja, een jottem vent!"
:"In DTS is hij door de jaren gehard!"
:"Hij is er al lang bij, bijna vanaf de start!"
:"Heel de maand hard op de toetsen gerost!"
:"20K+! Geen mens die zoveel post!"
:"Dus komt straks de klok van twaalf, proost dan met uw biertje!"
:"Op onze Bolkkoning! Onze held haags_kwartiertje!
:"Bwahaha, hij heet helemaal geen haags_kwartiertje meer, malle koe!"
:"Stil nou, je verpest de rijm met je gedoe!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE MILJOENMILJARDSTE KAMPIOENSCHAP HAAGSE!1!!1 EN VOOR ALLE BOLKERS EEN FIJNE JAARWISSELING! MOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! TJILP TJILP TJILP TJILP TJIIIIIIIIIILP!!!11!!"
![]()
Denk overal wel. Alleen jammer van die opstootjes hier en daar. Maar was voorheen ook wel. We zullen het lezen morgen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog 2 uurtjes.
Hier af en toe wat geknal maar toch erg rustig. Dat was vorige jaren wel anders.![]()
En de strooiwagens rijden ook al rond.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Jeetje, hier nog maar 30m zicht. Schuld van @:m1st1g![]()
Ik ga voor early Multigroovequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die is weer mooiquote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie bolkrijm weer van hoeveel rrrr ook weer?![]()
Ja, snap ik vent. Veel plezier nogquote:Op donderdag 31 december 2020 22:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb visite dus ben er maar heel even![]()
![]()
7quote:Op donderdag 31 december 2020 22:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie bolkrijm weer van hoeveel rrrr ook weer?
Ga je dat kijken?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ga terug naar m'n badkamer. TshusshIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zit je de daar de hele avond?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar m'n badkamer. Tshussh
Goede en hopelijk rustige jaarwisseling gewenst!
En een gezond 2021!
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
diarreahh?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar m'n badkamer. Tshussh![]()
Wel een gave usernamequote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:11 schreef DJMO het volgende:
Ik ga terug naar m'n badkamer. Tshussh![]()
![]()
![]()
Mooi programma jaquote:Op donderdag 31 december 2020 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga voor early Multigroove
Ik wil het wel proberen met een paar sec. eerder met mijn piemel te spelen.quote:Actioni contrariam semper et ĉqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik lig in een slaapzak en met hoofdkussen daar te pitten ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit je de daar de hele avond?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Beste wensen straatquote:Op donderdag 31 december 2020 22:12 schreef Straatverlichting het volgende:
Goede en hopelijk rustige jaarwisseling gewenst!
En een gezond 2021!
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.goodbye2020.n(...)Unf7mE755L2N0CsoHaEq
@:engine![]()
Bass-D om 12 uur
En Noxa.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen met een paar sec. eerder met mijn piemel te spelen.![]()
![]()
![]()
Te veel last van vuurwerk in de slaapkamer?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lig in een slaapzak en met hoofdkussen daar te pitten ja.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goed geluid ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ja, de badkamer is nu de enige plek waar ik het minste last heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Te veel last van vuurwerk in de slaapkamer?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja pik,alvast de beste wensen van mij ook.quote:
Dan daar maar slapen sterkte ermeequote:Op donderdag 31 december 2020 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, de badkamer is nu de enige plek waar ik het minste last heb.
Oh dat zie ik nu pas. Nicequote:
Ik heb gewoon kriebels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eric Mesie?quote:Actioni contrariam semper et ĉqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nightmare.![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was een goede cover van dit nummer.quote:
Actioni contrariam semper et ĉqualem esse reactionem
Daar ligt de reverentie welquote:
Alvast de beste wensen voor heel dtsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Waarvan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor jou ook lieverd.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Alvast de beste wensen voor heel dts
Actioni contrariam semper et ĉqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: