Proost.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:20 schreef mario390 het volgende:
ik werd nu
erst mijn 2de fles
drinken
It giet oan .quote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is bijna zover makkers! 🧨 🍾
Talloze branden in Den Haag vanavond, veel autobranden. Jongeren die zich tegen de politie keren. Het gaat lekker hierquote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is bijna zover makkers! 🧨 🍾
Over een half uur gaat het lossoequote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Talloze branden in Den Haag vanavond, veel autobranden. Jongeren die zich tegen de politie keren. Het gaat lekker hier
Oh en moker veel vuurwerk, wel minder dan voorgaande jaren maar alsnog erg veel.
https://regio15.nl/nieuws(...)eenlaan-in-rijswijk/quote:Op donderdag 31 december 2020 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een half uur gaat het lossoe
Jemig.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
https://regio15.nl/nieuws(...)eenlaan-in-rijswijk/
Kijk dit danstaan er een paar in de fik. Helemaal KOEKOEK.
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Benieuwd naar het 'Oud&Nieuw is dit jaar relatief rustig verlopen' nieuwsbericht.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Talloze branden in Den Haag vanavond, veel autobranden. Jongeren die zich tegen de politie keren. Het gaat lekker hier
Oh en moker veel vuurwerk, wel minder dan voorgaande jaren maar alsnog erg veel.
tjezusquote:Op donderdag 31 december 2020 23:29 schreef Haags het volgende:
[..]
nouquote:Op donderdag 31 december 2020 23:31 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nachmiddag had ik laatste
keer dit jaar drollen
maar nu ook en hauferl
Ze noemen het een ‘demonstratie’quote:Op donderdag 31 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel na vorig jaar....quote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze noemen het een ‘demonstratie’Politie durft Den Haag niet meer in
The same as every year, madamequote:
Jij ook murp.quote:
En t morgen een rustige jaarwisseling noemen. Let maar opquote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel na vorig jaar....
mrs pomeroyquote:Op donderdag 31 december 2020 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The same as every year, madame
De beste wensen.quote:
Die weet ik.momentje.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
was heeft live is life
met maradona te maken?
`ken je dat niet ?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
was heeft live is life
met maradona te maken?
Geen idee.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
was heeft live is life
met maradona te maken?
Die ene warming up van Maradona voor die wedstrijd wordt wel helemaal opgehemeld...quote:
En toepasselijk nu.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ene warming up van Maradona voor die wedstrijd wordt wel helemaal opgehemeld...
Dat wens ik u en uw naasten ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal alvast de beste wensen, gezondheid en vooral een beter 2021!!!!!
en Soul ook!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wens ik u en uw naasten ook.
Van het zelfde.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Allemaal alvast de beste wensen, gezondheid en vooral een beter 2021!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |