Volgens mij begint mijn middag-oliebol spontaan naar boven te komen nu!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezamenlijk brakend rond de wc pot
Vrede op aardquote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn wij het op de valreep van de Top 2000 ook nog eens geworden
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
NEE JE MAG NIET BIJ MIJ!!!!
HOU OP MET ZEIKEN, MENS.
Mijn sauzijzenbroodje vind ook zijn weg terug weerquote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij begint mijn middag-oliebol spontaan naar boven te komen nu!
Kijk en hierom heb ik je ooit gevraagd of je met me samen wilt wonenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
HOU OP MET ZEIKEN, MENS.
Ze wil gewoon Corona verspreiden hèquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
HOU OP MET ZEIKEN, MENS.
Mijn oliebol is inmiddels verorberd door de wcquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn sauzijzenbroodje vind ook zijn weg terug weer
De heksquote:Op donderdag 31 december 2020 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wil gewoon Corona verspreiden hè
Tja met Claudia weet je wel welke van de twee het wordt he!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Mag ik dan bij jou
With or Without You
Ook mooi bruggetje
Niet wat Claudia wil, maar goed, dan moet ze ook niet zo zeiken; wie vraagt die wordt overgeslagenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja met Claudia weet je wel welke van de twee het wordt he!
U2 can do this!quote:
Ik ga gewoon tijdens het volgende liedje olie in de pan doen voor de oliebollen, dat scheelt weer een paar minuten!quote:
Kijk, dat is denken in oplossingen in plaats van in problemenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga gewoon tijdens het volgende liedje olie in de pan doen voor de oliebollen, dat scheelt weer een paar minuten!
Zonnebloemolie!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
How long must we sing this song?
Nou @:Strani ze willen weten hoe lang je over het olijfolie gieten doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |