Volgens mij begint mijn middag-oliebol spontaan naar boven te komen nu!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezamenlijk brakend rond de wc pot
Vrede op aardquote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn wij het op de valreep van de Top 2000 ook nog eens geworden
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
NEE JE MAG NIET BIJ MIJ!!!!
HOU OP MET ZEIKEN, MENS.
Mijn sauzijzenbroodje vind ook zijn weg terug weerquote:Op donderdag 31 december 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij begint mijn middag-oliebol spontaan naar boven te komen nu!
Kijk en hierom heb ik je ooit gevraagd of je met me samen wilt wonenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
HOU OP MET ZEIKEN, MENS.
Ze wil gewoon Corona verspreiden hèquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
HOU OP MET ZEIKEN, MENS.
Mijn oliebol is inmiddels verorberd door de wcquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn sauzijzenbroodje vind ook zijn weg terug weer
De heksquote:Op donderdag 31 december 2020 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wil gewoon Corona verspreiden hè
Tja met Claudia weet je wel welke van de twee het wordt he!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
Mag ik dan bij jou
With or Without You
Ook mooi bruggetje
Niet wat Claudia wil, maar goed, dan moet ze ook niet zo zeiken; wie vraagt die wordt overgeslagenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tja met Claudia weet je wel welke van de twee het wordt he!
Ik ga gewoon tijdens het volgende liedje olie in de pan doen voor de oliebollen, dat scheelt weer een paar minuten!quote:
Kijk, dat is denken in oplossingen in plaats van in problemenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga gewoon tijdens het volgende liedje olie in de pan doen voor de oliebollen, dat scheelt weer een paar minuten!
Zonnebloemolie!quote:Op donderdag 31 december 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
How long must we sing this song?
Nou @:Strani ze willen weten hoe lang je over het olijfolie gieten doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |