Dat klopt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Auto ongeluk of als jij van de trap flikkert is dan ook natuurlijke selectie.
Daar kijken we nu toch ook tegenaan?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:37 schreef Breekfast het volgende:
We zouden nu toch wel een keer de effecten van de lockdown moeten zien?
dankjewel en Sterkte voor jou. Mijn buurvrouw is eraan overleden en een goede vriendin ligt op de ICquote:Op donderdag 31 december 2020 15:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet meer in Noaberschap als reden. Ik merk ook dat mensen sinds de laatste "lockdown" zich hier goed aan de regels houden. Heel veel sterkte de komende tijd op je werk
De zus van mijn oma is vorige week overleden aan Corona. En ze had geen idee waar ze het had opgelopen.
Misschien is die Engelse variant eigenlijk wel de Twentse variant. Woedt hier al langer een besmettelijker variant rond.
Ruimt wel op...quote:Op donderdag 31 december 2020 15:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Auto ongeluk of als jij van de trap flikkert is dan ook natuurlijke selectie.
Kunnen we de zorgverzekering ook stop zetten. Laat die hele zorg maar zitten dan.
Psies... gewoon 2020 wegspoelen!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:45 schreef HPoi het volgende:
Morgen maar 2021 besmettingen, laten we daarvoor gaan en daarna alleen nog maar naar beneden aub.
Niet echt realistisch, dus op naar de slijterij maar weer.
Zo te lezen ben je daar al geweestquote:Op donderdag 31 december 2020 15:45 schreef HPoi het volgende:
Morgen maar 2021 besmettingen, laten we daarvoor gaan en daarna alleen nog maar naar beneden aub.
Niet echt realistisch, dus op naar de slijterij maar weer.
Veel sterkte voor jou en die goede vriendin!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef Mrmime het volgende:
[..]
dankjewel en Sterkte voor jou. Mijn buurvrouw is eraan overleden en een goede vriendin ligt op de IC![]()
We houden vol en hopelijk volgen snel betere tijden.
Wat naar Mmime. Sterkte.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef Mrmime het volgende:
[..]
dankjewel en Sterkte voor jou. Mijn buurvrouw is eraan overleden en een goede vriendin ligt op de IC![]()
We houden vol en hopelijk volgen snel betere tijden.
Idd, maar in landen met warm weer zijn er ook problemen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef HPoi het volgende:
Ik zie wel effect vd lockdown, maar voorlopig nog lang niet genoeg helaas. Denk ook niet dat het echt veel effect heeft, slechts gedeeltelijk. Kijk maar naar hoelang Italië en Spanje in lockdown zaten zonder dat de cijfers daalden. Het weer lijkt meer invloed te hebben dan een lockdown.
Kersteffect gaan we pas vanaf de 2de zien als dat er al is, tevens is het leven dan ook weer vrij normaal dus zal er meer getest worden en dan is het te hopen dat we geen effecten van oud en nieuw gaan zien vanaf 7 januari.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kersteffect is toch nog wat te vroeg?
Ik dacht even dat dit weer Duindorp wasquote:
Terecht.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2362649
Rechter zet streep door negatieve test voor Nederlanders bij terugkeer.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef trein2000 het volgende:
quote:Jeroen Pols, de jurist van actiegroep Viruswaarheid, heeft een kort geding tegen de Nederlandse Staat gewonnen.
Ze zullen zich vast wel houden aan het "dringende" advies 10 dagen in quarantaine te gaan....quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]![]()
Jammer leek me wel een van de nuttige maatregelen.
Uitspraak ging alleen maar om deze zaak, toch? Dat lees ik in ieder geval.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]![]()
Jammer leek me wel een van de nuttige maatregelen.
Hartstikke mooi.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |