SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Ik ook niet, maarja... als je ziet hoeveel stupide tokkievolk er rondloopt wat schijt heeft aan alles. Tja, oorzaak - gevolg he.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer dat de besmettingscijfers zullen dalen tot en met de persconferentie van 12 januari ..... .....
9.000 besmettingen per dag is gewoon de norm voor een (kei)harde lockdown in Nederland
Nu gaat diversiteit zelfs voor doden zorgen.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens is de discussie die we voeren over voorrang niet uniek voor ons land. Ik las een tijdje geleden een stuk in ik meen de NY Times waarin ook bijvoorbeeld het vaccineren van zorgmedewerkers of andere mensen met cruciale beroepen werd afgewogen tegen het vaccineren van de meest kwetsbaren.
Wat daarentegen in de discussie daar wel en hier niet naar voren kwam, is dat diversiteitsbeleid een rol speelde in het debat. Leerkrachten hoog bovenaan de lijst? Dat is niet oké, want die zijn overwegend wit. Maar daar staat tegenover dat ze kinderen in achterstandspositie les geven, dus misschien is het toch wel oké. Et cetera.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:31 schreef ondeugend het volgende:
Nou, ik ga maar aan de borrel om de ellende te verdoven
Stay safe
Als je die cijfers toch iedere keer ziet... Wat doen wij toch in Twente.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:29 schreef Remco het volgende:
Twente weer een stukje dichterbij groep immuniteit
Ik bekijk het gewoon positief. Hoe hoger, hoe dichter bij groepsimmuniteit. Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:31 schreef Confetti het volgende:
Afschuwelijke cijfers. Afschuwelijk.
Ja ik ga de woonkamer ook ff leegmaken voor het feest vanavond.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:31 schreef ondeugend het volgende:
Nou, ik ga maar aan de borrel om de ellende te verdoven
Stay safe
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:32 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Jongens kunnen jullie ophouden met persoonlijke aanvallen op elkaar Hugo de Jonge? [/modbreak]
Ja, daar zijn ze in de VS redelijk in doorgeslagen imho.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu gaat diversiteit zelfs voor doden zorgen.
Ik heb echt geen idee ook vandaag weer is Twente weer uitgetekend in rood op de kaart. Kan zo onderhand echt niet anders dan dat de regio Twente anders rapporteerd.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je die cijfers toch iedere keer ziet... Wat doen wij toch in Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |