abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197131200
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #220 - smartypanties
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197141072
Hieronder komt de aankondiging van een nieuwe match van Faxie!

(Vorige opmerking moet in andere topic :P)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197141119
Nee hoor ;(

Had al wel vrij snel een like te pakken :o
pi_197155370
Ik heb een Paiq match er bij, maar volgens mij had ik die 2 jaar geleden ook en hadden we weinig contact. Nouja, we gaan het zien
pi_197157255
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 14:56 schreef Godshand het volgende:
Ik heb een Paiq match er bij, maar volgens mij had ik die 2 jaar geleden ook en hadden we weinig contact. Nouja, we gaan het zien
Bij Paiq is het toch anders met matches aangezien ze je worden aangeboden. Het is niet dat je een foto en een profieltekst ziet waarnaar je nieuwsgierig bent.
Heb toch het idee dat Paiq niet zo goed werkt.

Ik heb trouwens ook weer een foto reactie van iemand die dat eerder ook al had gedaan. Die heeft gewoon opnieuw een profiel aangemaakt ofzo.
pi_197157576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:18 schreef Womanly het volgende:

[..]

Bij Paiq is het toch anders met matches aangezien ze je worden aangeboden. Het is niet dat je een foto en een profieltekst ziet waarnaar je nieuwsgierig bent.
Heb toch het idee dat Paiq niet zo goed werkt.

Nee, het is een match op een foto reactie van mijn zijde.

Geen idee of ik ook een foto reactie nu naar jou heb gestuurd, heb wel een nieuw profiel weer O-)
pi_197157990
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen idee of ik ook een foto reactie nu naar jou heb gestuurd, heb wel een nieuw profiel weer O-)
Je hebt haar gezien? :o
pi_197159665
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 16:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh ben jij dat :P
Nee dat kan niet want ik heb hem niet geaccepteerd. :D
pi_197159672
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt haar gezien? :o
Schrikken ja :P
pi_197159820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 18:32 schreef Womanly het volgende:

[..]

Schrikken ja :P
Ben jaloers ;(
pi_197164002
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef Womanly het volgende:

[..]

Oh ben jij dat :P
Nee dat kan niet want ik heb hem niet geaccepteerd. :D
Je bedoelt dat je standaard foto reacties niet voor open staat? Of die ene niet?

Dat laatste kan best, de meeste accepteren die van mij niet, ipv wel :') Maar de aanhouder wint en er accepteert altijd wel een keer iemand... Zo krijg ik een grotere match lijst dan bij Tinder
pi_197164197
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je standaard foto reacties niet voor open staat? Of die ene niet?

Dat laatste kan best, de meeste accepteren die van mij niet, ipv wel :') Maar de aanhouder wint en er accepteert altijd wel een keer iemand... Zo krijg ik een grotere match lijst dan bij Tinder
Nee heb hem niet geaccepteerd. Als je op een datingapp zit met de naam 'verrassing' dan sla ik m liever over :P

Ja je hebt gelijk ook. Als je niets doet gebeurt er ook niks. Gewoon maar proberen en zien wat eruit komt.
pi_197166098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 21:44 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee heb hem niet geaccepteerd. Als je op een datingapp zit met de naam 'verrassing' dan sla ik m liever over :P

Ja je hebt gelijk ook. Als je niets doet gebeurt er ook niks. Gewoon maar proberen en zien wat eruit komt.
Datingapp met de naam verrassing (surprise?), nee daar ben ik geen lid van...

Nee, niks doen is kansloos idd
pi_197167495
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Datingapp met de naam verrassing (surprise?), nee daar ben ik geen lid van...

Nee, niks doen is kansloos idd
Nee niet de app zelf, een persoon op de app die zich verrassing noemt.
pi_197167739
Zo'n naam is vragen om ellende :')
pi_197167799
Weet niet precies hoe dat werkt, maar ik zou misschien wel accepteren. Pure nieuwsgierigheid naar de 'verrassing'. Misschien Marco Borsato wel, met recht een verrassing.
pi_197167803
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 02:55 schreef saskia_sas het volgende:
Weet niet precies hoe dat werkt, maar ik zou misschien wel accepteren. Pure nieuwsgierigheid naar de 'verrassing'. Misschien Marco Borsato wel, met recht een verrassing.
Daar zal hij wel op hopen ja
pi_197168260
Gister tweede date gehad, begon goed en was weer erg gezellig. Er is gezoend.
Maar......ik kom daar in de middag en zou een tijdje blijven en er was gewoon niks te eten :'(

Ik had de eerste date voor hapjes e.d. gezorgd want tja, dat doe je als het wat later begint te worden.
Maar hij dus niks , op de terugweg bij tankstation een broodje moeten kopen.
Dit is toch wel een hele grote afknapper voor een verder leuke man , weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
pi_197168485
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 07:58 schreef Brybry het volgende:
Maar......ik kom daar in de middag en zou een tijdje blijven en er was gewoon niks te eten :'(

Ik had de eerste date voor hapjes e.d. gezorgd want tja, dat doe je als het wat later begint te worden.
Dit is toch wel een hele grote afknapper voor een verder leuke man , weet niet zo goed wat ik hier mee moet.
Ik zou het niet als dealbreaker zien. Misschien de volgende keer als je daar naartoe gaat gewoon vragen of hij voor iets lekkers te eten zorgt.
Sommige mensen denken daar gewoon echt niet aan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197168566
quote:

Je kunt ook zelf voorstellen dat het tijd is om wat te eten te gaan regelen natuurlijk.
pi_197168695
quote:

Persoonlijk zou ik het zelf een enorme afknapper vinden als mijn date moeilijk gaat doen over zoiets kleins wat zo simpel op te lossen is. Niet alles kan en hoeft perfect te gaan op een (eerste) date. 🙄

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 09:12:48 ]
pi_197169471
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:12 schreef DW457 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het zelf een enorme afknapper vinden als mijn date moeilijk gaat doen over zoiets kleins wat zo simpel op te lossen is. Niet alles kan en hoeft perfect te gaan op een (eerste) date. 🙄
Same.. maar aan de andere kant verwacht je toch ook dat diegene zelf ook een keer trek krijgt. En bovendien toch de gastheer is.
Dus enige irritatie snap ik dan weer wel :)
pi_197169544
quote:

Snap eigenlijk wel wat je bedoelt. Als ik gewone visite uitnodig, haal ik al boodschappen. En als ik indruk op een date zou willen maken al helemaal. Natuurlijk kan je dat zelf regelen of pizza bestellen, gaat meer om de moeite.
Maar onregelmatige feestdagen, dus zou het voordeel van de twijfel geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door saskia_sas op 02-01-2021 10:56:57 (Aanvulling) ]
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:30:38 #24
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197169889
quote:

Da's allemaal bijzaak...
Vond je HEM leuk?
pi_197169953
quote:

Als er van te voren bekend is dat je langer zou blijven dan haal je als gastheer wat te eten in huis. Niemand is zo stom om daar niet bij stil te staan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197169977
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:35 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als er van te voren bekend is dat je langer zou blijven dan haal je als gastheer wat te eten in huis. Niemand is zo stom om daar niet bij stil te staan.
Kennelijk toch wel.
Of hij hoopte dat ze uit zichzelf weg zou gaan natuurlijk
pi_197170028
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kennelijk toch wel.
Bij dat laatste heb ik niet stil gestaan dat zou ook nog kunnen.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197170079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:39 schreef vipergts het volgende:

[..]

Bij dat laatste heb ik niet stil gestaan dat zou ook nog kunnen.
Ik ook niet.. tot jouw post dus :X
pi_197170161
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kennelijk toch wel.
Ja als je in de middag aankomt en je hebt niks in huis voor avondeten dan denk ik wel dat je er vanuit gaat dat ze op tijd weg gaat. Zo niet doe je wel aan voorbereiding.
pi_197170190
Anyway best armoede als je je gasten niks aanbied om te eten

Ik zorg altijd voor genoeg voor de gasten, maar ook omdat ik zelf een vreetzak ben :')
pi_197170224
quote:

Eten als in diner?
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:51:27 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197170266
quote:

Aii... missertje.. ik had persoonlijk ter plekke een pizza besteld ofzo :P
Je kunt hem nog een tweede kans geven natuurlijk... dit is gewoon een kwestie van een beetje opvoeden :7

Ik heb het meestlal andersom; hele koelkast vol met lekkers wat ik dan gedurende de week erop zelf op mag eten. Meestal ook omdat ik diverse opties in huis haal, waarvan er dan ééntje wordt gebruikt _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:53:52 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197170299
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:48 schreef Duiveltja het volgende:
Anyway best armoede als je je gasten niks aanbied om te eten

Ik zorg altijd voor genoeg voor de gasten, maar ook omdat ik zelf een vreetzak ben :')
Ik moet het wel halen, want ik heb standaard niet heel veel snoeperij in huis ivbm zelfbescherming :+ O-)
pi_197170377
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik moet het wel halen, want ik heb standaard niet heel veel snoeperij in huis ivbm zelfbescherming :+ O-)
Ach zo moet je bij mij niet verwachten dat je koffie krijgt. Ik heb even gekeken ik heb nog een dicht pak senseo pad. Uiterste houdbaarheidsdatum 15-10-2011.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:04:50 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197170449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:59 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ach zo moet je bij mij niet verwachten dat je koffie krijgt. Ik heb even gekeken ik heb nog een dicht pak senseo pad. Uiterste houdbaarheidsdatum 15-10-2011.
hehehe, dámn, da's slekt :D
10 jaar over datum, en dan was het nog senseo-prut ook _O- :D

padjes en cupjes zijn geen koffie. koffie zet je van bonen :7 En ik heb denk ik 10 soorten thee, meestal wel een flesje wijn in de kast (drink ik zelf niet), 15 soorten alcolholische meuk.. je gaat hier geen dorst hebben.
Ik heb pas wel een pak ijsthee gekiept wat er naar mijn gevoel al best lang aangebroken lag.. niet te zuipen die rommel :')
pi_197170493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja als je in de middag aankomt en je hebt niks in huis voor avondeten dan denk ik wel dat je er vanuit gaat dat ze op tijd weg gaat. Zo niet doe je wel aan voorbereiding.
Mja maar zelfs als je niks in huis hebt.. krijg je zelf op een zeker moment toch trek.
Is mij ook weleens gebeurd dat iemand rond etenstijd er nog steeds zit. Niet eens perse een date.
Maar dan zijn er nog steeds wel opties om iets van eten te regelen lijkt me.
Desnoods stel je voor een pizza te bestellen.

Dat ie niks in huis heeft vind ik niet zo’n ding.. maar even wat eten is zo geregeld als je dat graag wil
pi_197170521
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

padjes en cupjes zijn geen koffie. koffie zet je van bonen :7 En ik heb denk ik 10 soorten thee, meestal wel een flesje wijn in de kast (drink ik zelf niet), 15 soorten alcolholische meuk.. je gaat hier geen dorst hebben.
Ik heb pas wel een pak ijsthee gekiept wat er naar mijn gevoel al best lang aangebroken lag.. niet te zuipen die rommel :')
Hier ook beperkt assortiment hoor.
Koffie/thee/waterlimonade is het enige dat hier standaard in huis is.
Verder soms wat verdwaalde voorraad frisdrank (dat blijft hier na verjaardagen rustig nog maanden staan en bederft ook niet zo.. dus soms heb je mazzel)
En wijn en een mini assortiment sterke drank is er vaak ook wel. Maar weinig mensen die ik ken zitten om 15.00 aan de pirttu of wodka :)
pi_197170588
Thanks voor jullie reacties.

Hij nodigde mij uit, eind vd middag ,vind me overduidelijk leuk dus het was niet zo dat hij mij weg probeerde te krijgen ofzo.
En ja, het is gek dat hij zelf geen trek kreeg.

Bedoel, de eerste date had ik een tafel vol hapjes staan.

Het is toch niet heel gek om een stukje gastvrijheid te verwachten?

Dus tja, ik ben wat afgeknapt want ik vind het niet echt gentleman behaviour...
pi_197170685
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:12 schreef DW457 het volgende:

[..]

Het was geen eerste date.
pi_197170809
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

Hij nodigde mij uit, eind vd middag ,vind me overduidelijk leuk dus het was niet zo dat hij mij weg probeerde te krijgen ofzo.

Dat is dan weer een vrouwending een hele tafel met hapjes, maar wat gastvrijheid betreft heb je gelijk.
pi_197170899
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Erg he ik krijg zelden bezoek, ik ga altijd op bezoek en drink zelf geen koffie. Dus toen ik een koffieklant had mocht ze kiezen. Maar als ik brybry op bezoek zou krijgen of ieder ander om die reden zou ik gewoon van te voren even vragen of ze wensen heeft. Het gaat toch om een eerste indruk maken.
pi_197170904
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:26 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat is dan weer een vrouwending een hele tafel met hapjes, maar wat gastvrijheid betreft heb je gelijk.
Klopt. Ben van nature heel gastvrij en heb altijd wel wat in huis maar dat verwacht ik niet van een ander maar gewoon de basics , dat vind ik gewoon een kwestie van fatsoen.
pi_197170963
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Klopt. Ben van nature heel gastvrij en heb altijd wel wat in huis maar dat verwacht ik niet van een ander maar gewoon de basics , dat vind ik gewoon een kwestie van fatsoen.
Ik heb druiven en mandarijntjes voor je net gehaald. Verder zou ik er een eerste keer niet teveel bij stilstaan als hij echt leuk is. Dumpen kan altijd nog.
pi_197171059
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:37 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb druiven en mandarijntjes voor je net gehaald. Verder zou ik er een eerste keer niet teveel bij stilstaan als hij echt leuk is. Dumpen kan altijd nog.
Haha lief van je.

Tja, ik steek gewoon anders in elkaar. Ik vroeg aan hem bijv wat hij drinkt en haal dat in huis want ja, je wilt toch een goede indruk maken.

En dan kan je denken. Joh brybry , maak er geen drama van. Maar als je er niet aan denkt om je date iets aan te bieden dan verwacht ik niet dat je in de toekomst attent zal zijn...
En laten we eerlijk zijn,bijna elke vrouw vind het toch leuk om eens verrast te worden oid.
pi_197171080
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Eten als in diner?
Een boterham met kaas was ook goed geweest _O-
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:46:56 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197171116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier ook beperkt assortiment hoor.
Koffie/thee/waterlimonade is het enige dat hier standaard in huis is.
Verder soms wat verdwaalde voorraad frisdrank (dat blijft hier na verjaardagen rustig nog maanden staan en bederft ook niet zo.. dus soms heb je mazzel)
En wijn en een mini assortiment sterke drank is er vaak ook wel. Maar weinig mensen die ik ken zitten om 15.00 aan de pirttu of wodka :)
Sterke drank blijft goed, maar dat drink ik zelf heel soms.. whisky en wodka is wat ik zelf wel eens pak, maar een fles whisky wordt bij mij ook makkelijk een jaar oud, wodka iets minder, maar als het op is, ren ik ook niet naar de winkel om nieuw te halen.. ik heb een paar soorten rum staan, Tequila, een lekkere cognac, flessie 43, wat andere likeurtjes, flessie rood en wit.. op de meeste flessen ligt stof tho.

Ik drink zelf koffie en tegenwoordig ook weer wat meer thee, en siroop (halve assorti KC in de koelkast), mijn guilty pleasure is Monster, maar ook daarmee ben ik aan het minderen. En er ligt ook altijd standaard fanta, 7up, cola, cassis enzo in de koelkast nieuw, dat drink ik zelf nooit.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:47:12 #47
66083 Platina
78th Element
pi_197171122
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:43 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha lief van je.

Tja, ik steek gewoon anders in elkaar. Ik vroeg aan hem bijv wat hij drinkt en haal dat in huis want ja, je wilt toch een goede indruk maken.

En dan kan je denken. Joh brybry , maak er geen drama van. Maar als je er niet aan denkt om je date iets aan te bieden dan verwacht ik niet dat je in de toekomst attent zal zijn...
En laten we eerlijk zijn,bijna elke vrouw vind het toch leuk om eens verrast te worden oid.
Je hebt volledig gelijk, als iemand in het begin van de datingfase niet eens die moeite neemt dan gaat het echt niet beter worden.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:49:14 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197171156
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Erg he ik krijg zelden bezoek, ik ga altijd op bezoek en drink zelf geen koffie. Dus toen ik een koffieklant had mocht ze kiezen. Maar als ik brybry op bezoek zou krijgen of ieder ander om die reden zou ik gewoon van te voren even vragen of ze wensen heeft. Het gaat toch om een eerste indruk maken.
Ja, doe ik ook, ook al ben ik standaard vrij prepared, maar mensen drinken of eten wel eens wat raars.. of hebben allergieën of intolerantieshizzle.. als een date hier thuis is, eten ze hier ook meestal.. ga ik iig wel vanuit. Als ze voor het eten vluchten heb ik het verklooid :@ :Y)
pi_197171288
quote:

Ik vind dat je zeurt. Je zocht toch een man zonder kinderen hoewel je zelf kinderen hebt?
Nu heb je een man die vrede heeft met zo'n kromme wens, je autisme accepteert en dan val jij over "niks te eten".

Ooit gehoord van geven en nemen, laten gaan, aankijken hoe het verder gaat, 2e kans? Subtiel laten weten dat hij wat meer zijn best zou moeten proberen te doen?
Waarom gelijk al een afknapper terwijl jij ook verre van perfect bent? :?
pi_197171356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:47 schreef Platina het volgende:

[..]

Je hebt volledig gelijk, als iemand in het begin van de datingfase niet eens die moeite neemt dan gaat het echt niet beter worden.
Dat wil ik ook niet zeggen kijk maar naar mijn koffiepad verhaal.
pi_197171449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:47 schreef Platina het volgende:

[..]

Dit. Niet attent is niet attent.
pi_197172286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vind dat je zeurt. Je zocht toch een man zonder kinderen hoewel je zelf kinderen hebt?
Nu heb je een man die vrede heeft met zo'n kromme wens, je autisme accepteert en dan val jij over "niks te eten".

Ooit gehoord van geven en nemen, laten gaan, aankijken hoe het verder gaat, 2e kans? Subtiel laten weten dat hij wat meer zijn best zou moeten proberen te doen?
Waarom gelijk al een afknapper terwijl jij ook verre van perfect bent? :?
Ik zeur helemaal niet. En nee, ik zoek geen man zonder kinderen. Deze date heeft zelf kinderen gast :')
Oh en omdat ik autisme heb moet ik maar gelijk tevreden zijn en m'n mond houden ofzo?

Nope. Ben een leuke vrouw, leuke baan, alles op de rit. Dus ik mag best iets te eisen hebben.
pi_197172290
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:19 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het was geen eerste date.
Ah, maar dan nog. Big deal, samen naar de winkel gaan of wat bestellen kan ook fijn en gezellig zijn, toch?
pi_197172323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ah, maar dan nog. Big deal, samen naar de winkel gaan of wat bestellen kan ook fijn en gezellig zijn, toch?
Oh dat is ook wel zo, maar dan stel je zoiets voor. Subtiel liet ik het nog vallen over bestellen en toen was het antwoord : Daar doe ik niet aan.
Tja.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 14:20:52 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197172347
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh dat is ook wel zo, maar dan stel je zoiets voor. Subtiel liet ik het nog vallen over bestellen en toen was het antwoord : Daar doe ik niet aan.
Tja.
Hmm.. :{

Da's wel een verkeerd antwoord idd -O-
pi_197172388
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

Hmm maar als ie echt leuk is...
dit is niet de slechtste eigenschap die iemand kan hebben verder.
Dus als dat het enige is.. zou je natuurlijk het voordeel van de twijfel kunnen geven.
En evt opmerken dat je het superleuk vond maar eigenlijk best wel trek had toen je wegging.
pi_197172397
quote:

[..]

Tja.
Hij was niet heel mager? :)
pi_197172408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hij was niet heel mager? :)
Integendeel _O-
pi_197172410
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:15 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik zeur helemaal niet. En nee, ik zoek geen man zonder kinderen. Deze date heeft zelf kinderen gast :')
Oh en omdat ik autisme heb moet ik maar gelijk tevreden zijn en m'n mond houden ofzo?

Nope. Ben een leuke vrouw, leuke baan, alles op de rit. Dus ik mag best iets te eisen hebben.
zelfs al had je geen leuke baan.. je mag altijd zelf eisen hebben hoor ;)
pi_197172443
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

zelfs al had je geen leuke baan.. je mag altijd zelf eisen hebben hoor ;)
Zo is het O+
pi_197172444
quote:

[..]

Tja.
O jee je hebt een krent te pakken
  zaterdag 2 januari 2021 @ 14:31:40 #62
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197172477
quote:

[..]

Ik vind ook dat je hier op mag afknappen.

Als jij een eerste date veel moeite hebt gedaan, en hij totaal niks. Dat gaat echt niet veel beter worden straks.
Ik zou er zelf ook totaal op afknappen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197172834
Je date niet feeden :')
pi_197173480
Mijn koelkast is gevuld voor je hoor Brietje O+
pi_197173517
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:49 schreef Faxie het volgende:
Mijn koelkast is gevuld voor je hoor Brietje O+
En toastjes ?
pi_197173573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En toastjes ?
Toevallig heb ik die ook ja :Y En pasteitjes :Y
pi_197173624
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja en voor het brietje natuurlijk.

Hier ook toastjes en kaas in huis..
maar net buiten maar iemand wijsgemaakt dat ik samen woon :X... had toch het idee dat ie wel iets te graag van mijn toastjes wilde komen snoepen.
pi_197173735
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

maar net buiten maar iemand wijsgemaakt dat ik samen woon :X... had toch het idee dat ie wel iets te graag van mijn toastjes wilde komen snoepen.
Hij wilde van je uhmmpie een creampie maken ;(
pi_197174660
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dude! :N

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 17:21:23 ]
pi_197174666
quote:

[..]

Tja.
Ahw, ja, je hebt gelijk. NEXT!
pi_197174806
quote:

[..]

Ik dacht dat je nog steeds mannen zonder kinderen zocht. Dat is wat je toen je hier pas kwam herhaaldelijk aangaf. :P Dat is inmiddels dus al veranderd.

Nee, je hoeft je mond niet te houden omdat je autisme hebt, zo was dat niet bedoeld. Maar die man heeft wellicht moeite met dit soort dingen. Wat is daar mis mee? De perfecte man bestaat niet, want niemand is perfect.
pi_197174857
quote:

[..]

Mja ik was niet heel enthousiast.

Doe mij maar een toastje.
pi_197174926
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:21 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dude! :N
Wat? :o Je houdt niet van roomtaartjes? :N
pi_197174939
quote:

[..]

Dit kan ik beamen :Y
pi_197175409
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

:9

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh oh :D

quote:

[..]

;(
pi_197175413
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog steeds mannen zonder kinderen zocht. Dat is wat je toen je hier pas kwam herhaaldelijk aangaf. :P Dat is inmiddels dus al veranderd.

Nee, je hoeft je mond niet te houden omdat je autisme hebt, zo was dat niet bedoeld. Maar die man heeft wellicht moeite met dit soort dingen. Wat is daar mis mee? De perfecte man bestaat niet, want niemand is perfect.
:')
pi_197175417
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:42 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dit kan ik beamen :Y
O+ :@
pi_197175469
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

:9
[..]

Oh oh :D
[..]

;(
Snel, voordat ze op zijn... :@
pi_197178096
quote:

[..]

Tja.
Dat vind ik ook onfatsoenlijk ja. Ik snap wel dat je je bedenkingen hebt. Wat ga je nu doen?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 januari 2021 @ 20:55:13 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197178632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat vind ik ook onfatsoenlijk ja. Ik snap wel dat je je bedenkingen hebt. Wat ga je nu doen?
Eten bestellen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 januari 2021 @ 20:56:23 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197178670
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eten bestellen?
Juist niks bestellen of hebben als diegene honger heeft. Schat ik.
pi_197182161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En toastjes ?
Heb ik alleen in huis als ik zo'n avond van ga maken.

Anders is het overbodig vind ik. Zinloos gesnoep, nergens voor nodig... Wordt je alleen maar dik van. Ik snoep dan ook niet veel. Wel mandarijntjes of bananen soms, op sommige avonden wel eens chips maar vaak genoeg ook niks. Ik eet alleen de maaltijd ronden verder

Wat te drinken heb ik wel in huis. Maar ook nooit veel...
pi_197184707
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 22:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb ik alleen in huis als ik zo'n avond van ga maken.

Anders is het overbodig vind ik. Zinloos gesnoep, nergens voor nodig... Wordt je alleen maar dik van. Ik snoep dan ook niet veel. Wel mandarijntjes of bananen soms, op sommige avonden wel eens chips maar vaak genoeg ook niks. Ik eet alleen de maaltijd ronden verder

Wat te drinken heb ik wel in huis. Maar ook nooit veel...
Hier als snack meestal zoute crackers.
Maar dus zelden tot nooit beleg daarvoor in huis.
En om je visite nou kale crackers voor te zetten...
pi_197184946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Womanly het volgende:

[..]

Goede vraag. Ben er zelf nog niet helemaal over uit
pi_197186546
quote:

[..]

... Dus ik mag best iets te eisen hebben.
Juist, alsof je maar je bek moet houden en genoegen met minder moet nemen :') Ik vind jouw aanmerkingen helemaal niet raar, dat zou ik bij een date ook hebben. Het is iets wat iemand wel kenmerkt. Als iemand het al op de eerste dates vertikt om een beetje moeite te doen, dan gaat dat echt niet beter worden als je verder gaat. :)

Ik denk dat zijn reactie meer spreekt vanuit zijn eigen (date) frustraties.
  zondag 3 januari 2021 @ 12:51:47 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197187409
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Juist, alsof je maar je bek moet houden en genoegen met minder moet nemen :') Ik vind jouw aanmerkingen helemaal niet raar, dat zou ik bij een date ook hebben. Het is iets wat iemand wel kenmerkt. Als iemand het al op de eerste dates vertikt om een beetje moeite te doen, dan gaat dat echt niet beter worden als je verder gaat. :)

Hmm, ik kan me een soort van voorstellen dat je als kerel niet een geweldige gastheer bent, ik heb wel gekkere dingen gehoord, maar als je dan denkt van; 'sjit, dat had ik moeten doen', omdat je visite daar een opmerking over maakt, kun je daar 2 kanten mee op: je gaat kijken of je dat probleem op een adequate manier kunt fiksen door iets te bestellen, te gaan halen of weet ik veel wat je verzint,.. of je zegt : 'daar doe ik niet aan' :X Da's echt een do-or-die momentje..

Persoonlijk zou ik desnoods mijn date in de auto planten en 100 km rijden voor een 24/7 Mac of desnoods een 24/7 pomp voor wat te snacken...
Is niet nodig, want ik heb een (voor wat ik hier lees) redelijk goed gevulde koel- en voorraadkast waar altijd wel dingen instaan waarmee je iets kunt fabrieken.. afbakstokbroodje, knoflook wat kruiden en boter is al genoeg.. of een Ciabata met een uitje, paprika 3 paddo's en een dotje kaas bij ofzo; ben je gewoon de man.. hoe moeilijk kan iets zijn? ligt hier gewoon in de voorraadkast, net als een paar pakken toastjes, blikkie vis, zalm is standaard voorraad in de koelkast :P

Zeker in deze tijden moet je zorgen voor wat voorraad toch? :)
  Moderator / Redactie FP zondag 3 januari 2021 @ 13:19:35 #87
Brabo Bastard
pi_197187871
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, ik kan me een soort van voorstellen dat je als kerel niet een geweldige gastheer bent, ik heb wel gekkere dingen gehoord, maar als je dan denkt van; 'sjit, dat had ik moeten doen', omdat je visite daar een opmerking over maakt, kun je daar 2 kanten mee op: je gaat kijken of je dat probleem op een adequate manier kunt fiksen door iets te bestellen, te gaan halen of weet ik veel wat je verzint,.. of je zegt : 'daar doe ik niet aan' :X Da's echt een do-or-die momentje..

Persoonlijk zou ik desnoods mijn date in de auto planten en 100 km rijden voor een 24/7 Mac of desnoods een 24/7 pomp voor wat te snacken...
Is niet nodig, want ik heb een (voor wat ik hier lees) redelijk goed gevulde koel- en voorraadkast waar altijd wel dingen instaan waarmee je iets kunt fabrieken.. afbakstokbroodje, knoflook wat kruiden en boter is al genoeg.. of een Ciabata met een uitje, paprika 3 paddo's en een dotje kaas bij ofzo; ben je gewoon de man.. hoe moeilijk kan iets zijn? ligt hier gewoon in de voorraadkast, net als een paar pakken toastjes, blikkie vis, zalm is standaard voorraad in de koelkast :P

Dan zou ik mijn date alleen maar toiletpapier kunnen aanbieden ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197188051
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je zal maar zonder zitten terwijl je net naar de wc ging bij je date..

Dan liever geen broodje.
pi_197188491
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je zal maar zonder zitten terwijl je net naar de wc ging bij je date..

Dan liever geen broodje.
Goed excuus om samen te douchen 8-)
  zondag 3 januari 2021 @ 14:06:20 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197188521
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geloof ik geen kont van :+
pi_197189171
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dank je. Denk inderdaad dat meneer zelf nogal wat issues heeft en een zondebok zocht :Y
pi_197189181
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jij snapt het!
pi_197189202
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

Goed excuus om samen te douchen 8-)
Omdat er geen wcpapier is?
Ik eh.. kan toch betere excuses verzinnen denk ik.
pi_197189209
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:50 schreef Brybry het volgende:

[..]

Jij snapt het!
Daten met het draakje dan maar :)
pi_197189333
quote:

[..]

Dank je. Denk inderdaad dat meneer zelf nogal wat issues heeft en een zondebok zocht :Y

Waarom zou je op een 1e date helemaal uitpakken terwijl het zomaar kan zijn dat je date uit is op en kosteloos avondje "uiteten" of zo. Komt vaker voor dan je denkt.

Misschien had hij wel een goede reden waarom hij niks in huis had. Als je dit een afknapper vond dan is het toch gewoon next, ipv twijfelen.
  zondag 3 januari 2021 @ 15:04:59 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197189406
quote:

[..]

Jij snapt het!
Ik heb dan ws ook een jaartje of 20 meer ervaring dan je date :7

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daten met het draakje dan maar :)
Pff, mocht ik willen :') :X

:D

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom zou je op een 1e date helemaal uitpakken terwijl het zomaar kan zijn dat je date uit is op en kosteloos avondje "uiteten" of zo. Komt vaker voor dan je denkt.

Misschien had hij wel een goede reden waarom hij niks in huis had. Als je dit een afknapper vond dan is het toch gewoon next, ipv twijfelen.
Dat dacht hij ook, en nu loopt er een supercute chickie de deur uit :') .

Shooting from the hip werkt alleen in spaghetti westerns imo.. irl shiet je gewoon gericht raak of mis; and then you die, fuck, or just masturbate again. _O-
pi_197189433
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Shooting from the hip werkt alleen in spaghetti westerns imo.. irl shiet je gewoon gericht raak of mis; and then you die, fuck, or just masturbate again. _O-
Genoeg vrouwen met dezelfde kwaliteiten, waarbij hij zijn fout kan herstellen, iig niet herhalen. :D
pi_197189474
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen met dezelfde kwaliteiten, waarbij hij zijn fout kan herstellen, iig niet herhalen. :D
Ben je weer aan het daten? Ik bedoel in dating apps zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 15:08:56 ]
pi_197189522
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Ben je weer aan het daten? Ik bedoel in dating apps zitten.
Niet op Fok! iig. :P
pi_197189552
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet op Fok! iig. :P
Haha, okay!
  zondag 3 januari 2021 @ 15:22:10 #101
438527 MissButterflyy
pi_197189756
quote:

[..]

Het was hun tweede date, en de eerste date had zij wel moeite gedaan om te eten in huis te halen.
Maar helemaal niks in huis hebben, en ook niks willen halen, is wel een afknapper.
pi_197189891
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het was hun tweede date, en de eerste date had zij wel moeite gedaan om te eten in huis te halen.
Maar helemaal niks in huis hebben, en ook niks willen halen, is wel een afknapper.
Niks willen halen is idd niet goed, maar dat gegeven kwam later pas.
Het is wel apart dat iemand met kind(eren) niks in huis heeft.
pi_197190070
quote:

[..]

Nou IETS te eten is toch niet zo’n probleem?
Het hoeft geen luxe 5 sterren restaurant te zijn.
Zoals de draak voorstelde.. een belegd broodje is ook prima.
pi_197190115
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Heh balen , ben je zo oud? :D
  zondag 3 januari 2021 @ 17:04:16 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197191386
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heh balen , ben je zo oud? :D
Ja, ik ben er bang voor ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197191586
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, ik ben er bang voor ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 17:15:48 ]
  zondag 3 januari 2021 @ 17:27:21 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197191791
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:15 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, een collega op het werk was leuker, shit happens, doe je weinig aan als iemand tig uur per week op je chickie kan inwerken zonder dat je er weet van hebt. ;(
Dingen gebeuren in het leven; opstaan, pleister op je neus en -knie en weer doorfietsen he w/ .

Leeftijd is maar een getal jongeh.. en ja, tuurlijk werkt het verder door in een relatie als alleen dat, maar een probleem is nog steeds pas een probleem als je dat er zelf van maakt. :)
pi_197191974
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, een collega op het werk was leuker, shit happens, doe je weinig aan als iemand tig uur per week op je chickie kan inwerken zonder dat je er weet van hebt. ;(
Dingen gebeuren in het leven; opstaan, pleister op je neus en -knie en weer doorfietsen he w/ .

Leeftijd is maar een getal jongeh.. en ja, tuurlijk werkt het verder door in een relatie als alleen dat, maar een probleem is nog steeds pas een probleem als je dat er zelf van maakt. :)
De meeste geslaagde relaties lijken mij toch met iemand van je eigen leeftijd, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.
pi_197193061
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oei :{ Dat is naar zeg.

Mijn serieuze exen zijn 40plus en dat heeft niet gewerkt maar ik date eerder iemand van 42 dan van 32.
M'n goede voornemen voor dit jaar is dichter bij m'n eigen leeftijd daten _O-
  zondag 3 januari 2021 @ 18:53:50 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197193250
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:39 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

De meeste geslaagde relaties lijken mij toch met iemand van je eigen leeftijd, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.
'Lijken jou' :)

De tijd dat het me ene ruk interesseerde wat iemand anders dacht en/of van mij vindt ligt denk ik ongeveer ergens rond jouw geboortejaar.. misschien nog wel daarvoor ook >:) .. Sterker nog: de dingen die iedereen zogenaamd publiekelijk afkeurt zijn vaak de dingen die het leven leuk maken.. en de afkeurende partij doet dat meestal omdat ze strontjaloers zijn, en/of er zelf de ballen niet voor hebben omdat; opinie's :X

Er draaien genoeg relaties met fikse leeftijdsverschillen, ik zie het probleem niet zo.

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oei :{ Dat is naar zeg.

Mijn serieuze exen zijn 40plus en dat heeft niet gewerkt maar ik date eerder iemand van 42 dan van 32.
M'n goede voornemen voor dit jaar is dichter bij m'n eigen leeftijd daten _O-
As said: shit happens.. al een keer eerder gehad trouwens; relaties komen op een bepaald moment in een soort van 'sleur' terecht, en dan is het allemaal maar gewoon, en dan lijkt het gras al rap groener aan de overkant, doe je niks aan.

Als je mij zou daten, heb je een nieuw 'record', een dikke vette :7 Als je 32 bent, ik ook trouwens :P.
Mijn ex is van '87.
pi_197193525
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

'Lijken jou' :)

De tijd dat het me ene ruk interesseerde wat iemand anders dacht en/of van mij vindt ligt denk ik ongeveer ergens rond jouw geboortejaar.. misschien nog wel daarvoor ook >:) .. Sterker nog: de dingen die iedereen zogenaamd publiekelijk afkeurt zijn vaak de dingen die het leven leuk maken.. en de afkeurende partij doet dat meestal omdat ze strontjaloers zijn, en/of er zelf de ballen niet voor hebben omdat; opinie's :X

Er draaien genoeg relaties met fikse leeftijdsverschillen, ik zie het probleem niet zo.
[..]

As said: shit happens.. al een keer eerder gehad trouwens; relaties komen op een bepaald moment in een soort van 'sleur' terecht, en dan is het allemaal maar gewoon, en dan lijkt het gras al rap groener aan de overkant, doe je niks aan.

Als je mij zou daten, heb je een nieuw 'record', een dikke vette :7 Als je 32 bent, ik ook trouwens :P.
Mijn ex is van '87.
Ik gun je gewoon liefde maat.

Al gaat het er natuurlijk ook om wat jij zoekt he, met welke diepgang ed.

En ja een goede relatie en 24/7 bij elkaar zijn zal voor mij waarschijnlijk weggelegd zijn met iemand van rond de 33.

En ik ben wel de laatste die vanalles af zou keuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 19:10:25 ]
  zondag 3 januari 2021 @ 20:32:31 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197195297
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik gun je gewoon liefde maat.

Al gaat het er natuurlijk ook om wat jij zoekt he, met welke diepgang ed.

En ja een goede relatie en 24/7 bij elkaar zijn zal voor mij waarschijnlijk weggelegd zijn met iemand van rond de 33.

En ik ben wel de laatste die vanalles af zou keuren.
Ik weet pas wat ik zoek als ik het vind.. diepgang komt vanzelf als het klikt, de intentie is 'relatie' en hoe lang en op wat voor manier zien we wel naargelang het verhaal vordert. :)
pi_197195384
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik weet pas wat ik zoek als ik het vind.. diepgang komt vanzelf als het klikt, de intentie is 'relatie' en hoe lang en op wat voor manier zien we wel naargelang het verhaal vordert. :)
Lange relaties gehad?
  zondag 3 januari 2021 @ 20:37:33 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197195425
Achtereenvolgens 5, 13 en 9 jaar. Nu anderhalf jaar single.
pi_197195490
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
Achtereenvolgens 5, 13 en 9 jaar. Nu anderhalf jaar single.
Niet getrouwd hopelijk
  zondag 3 januari 2021 @ 20:44:01 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197195593
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Niet getrouwd hopelijk
Die van 13 jaar, anderhalf jaar getrouwd geweest, maar convenience, erfrechtgezeik, huis gekocht enzo, makkelijkste manier.. dat papiertje zegt niks zoals is gebleken.. als het mis gaat gaat het mis. :)
pi_197196088
Jongens en meisjes, ik heb nieuws *O*

Date aangesproken op het eten verhaal. Nou, ik heb echt in een deuk gelegen.

Hij voelde zich kapot lullig. Hij bleek die ochtend boodschappen te hebben gedaan, koelkast vol maar hij was zo onder de indruk dat hij niet begrijpt hoe hij zo stom heeft kunnen zijn :D
'Ik heb zelf niet eens gegeten en ik ben een ontzettende vreetzak , ik was compleet betoverd door je'

Duizendmaal excuses gekregen en gevraagd of hij het goed mag maken :D
  zondag 3 januari 2021 @ 21:02:26 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196141
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:

Hij voelde zich kapot lullig. Hij bleek die ochtend boodschappen te hebben gedaan, koelkast vol maar hij was zo onder de indruk dat hij niet begrijpt hoe hij zo stom heeft kunnen zijn :D
'Ik heb zelf niet eens gegeten en ik ben een ontzettende vreetzak , ik was compleet betoverd door je'

Shit, dat heb ik weer :+

2e kans zeker? ;(
pi_197196206
quote:

Niet alles geloven wat een man zegt :P
Sterk verhaal, vol gaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 21:05:14 ]
  zondag 3 januari 2021 @ 21:07:13 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196285
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef Amee het volgende:

[..]

I like this way of thinking :7
pi_197196290
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Shit, dat heb ik weer :+

2e kans zeker? ;(
O-)
pi_197196317
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, m'n beste vriendin zei ook al. 'Trap er niet in Brybry'

_O-
  zondag 3 januari 2021 @ 21:08:50 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196342
Ik heb geduld :P
pi_197196343
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

I like this way of thinking :7
Leer me de mannen kennen, jonguh 8-)
pi_197196359
quote:

Uhuh uhuh :D
pi_197196396
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, m'n beste vriendin zei ook al. 'Trap er niet in Brybry'

_O-
|:)

pi_197196397
Fok! zegt: Bullshit
Vriendinnen zeggen: Bullshit.

;(
pi_197196434
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef Brybry het volgende:

;(
Maar wat zegt je hart? O+
  zondag 3 januari 2021 @ 21:11:26 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196441
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Leer me de mannen kennen, jonguh 8-)
Ik ken er al heeeeel lang eentje :7 .. maar dat 'betoverd' verhaal geloof ik zomaar :X
pi_197196457
quote:

;(
Gewoon lekker je eigen zin doen.
Dumpen kan altijd nog.
pi_197196460
Dus hij is niet alleen een lul die zijn date niet doet feeden, hij gaat er achteraf ook nog eens over liegen. Nou, als dat geen blijvertje is.
  zondag 3 januari 2021 @ 21:12:16 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196470
quote:

;(
Doen wat je hartje je ingeeft.. opinions are like assholes ;)
pi_197196488
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar wat zegt je hart? O+
Ik denk niet dat het de liefde van m'n leven is , wel iemand die het als gewone vriend goed zou doen.
pi_197196498
quote:
84s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Doen wat je hartje je ingeeft.. opinions are like assholes ;)
Als ze jeuken is er iets niet in orde?
pi_197196505
quote:
80s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ken er al heeeeel lang eentje :7 .. maar dat 'betoverd' verhaal geloof ik zomaar :X
Jaaajaa, jij bent ook niet anders, he! Haha! Glibberige praatjes :P
pi_197196519
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef Amee het volgende:

[..]

pi_197196540
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:12 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het de liefde van m'n leven is , wel iemand die het als gewone vriend goed zou doen.
Een faxie!
  zondag 3 januari 2021 @ 21:14:56 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196572
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef Amee het volgende:

[..]

Hmnee, dat zeg ik niet vaak.. ik vind Bry echt serieus een 9, en dan heb ik alleen dat koppie nog maar gezien :@
pi_197196593
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Een faxie!
O no you didn't :o :X _O-
pi_197196607
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef Brybry het volgende:

[..]

O no you didn't :o :X _O-
No, you didn't :'(
pi_197196618
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmnee, dat zeg ik niet vaak.. ik vind Bry echt serieus een 9, en dan heb ik alleen dat koppie nog maar gezien :@
Een 9?! Woooow :D

O+
  zondag 3 januari 2021 @ 21:17:56 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196679
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

O+
:@
pi_197196707
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:16 schreef Brybry het volgende:

[..]

O+
Op naar de 10 als je meer laat zien *O*
  zondag 3 januari 2021 @ 21:19:42 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196736
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

pi_197196845
quote:

[..]

_O-
pi_197196862
quote:

[..]

Godver _O- _O-

It's a no. :{w
pi_197196887
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:11 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Gewoon lekker je eigen zin doen.
Dumpen kan altijd nog.
Al die fokjes die die gozer afkraken omdat ze dan zelf kans denken te maken

(lol)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197196922
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

(lol)
Echt he
pi_197196931
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Brybry het volgende:

[..]

Godver _O- _O-

It's a no. :{w
Wat is dit voor een flauwekul, hopaaa, een 0 ! :(
pi_197196953
quote:
8s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fappie's rechterhand is een 10.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197196955
Ja dat rijmt ook op lul ;(
  zondag 3 januari 2021 @ 21:26:19 #152
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197196988
quote:
8s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee jongeh, het meissie probeert zichzelf aan d'r goede voornemens te houden :P

SPOILER
pi_197198259
quote:

Ik heb hier nog een Picasso staan het Rijks hangt al vol daarom mag jij hem kopen voor slecht 15 miljoen.
Serieus leuk voor je het is wel iets waar een vrijgezel niet bij stilstaat als het goed voelt gewoon doen.
pi_197198425
quote:

que? En dat "daar doe ik niet aan" jou kan je blijkbaar alles wijsmaken met een complimentje
pi_197198445
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

(lol)
kans maken met wat precies
pi_197198451
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

que? En dat "daar doe ik niet aan" jou kan je blijkbaar alles wijsmaken met een complimentje
Goed punt.
pi_197198659
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:08 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

kans maken met wat precies
Paringsdans
pi_197198750
quote:

[..]

Tja.
Nog even quoten >:)
pi_197198933
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:16 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Paringsdans
daar heb je fok niet voor nodig
pi_197198989
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

daar heb je fok niet voor nodig
Nee ballen
  maandag 4 januari 2021 @ 01:22:50 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197201611
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:28 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nee ballen
Danspartner; ook niet geheel onbelangrijk :+
pi_197202603
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hoooooo :{w Ben er nog niet over uit O-)
pi_197202652
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 08:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

Als een faxie toch?
pi_197203179
quote:

[..]

Je hoeft er ook niet mee te trouwen. Als het leuk is kan je nog altijd scharrelen.
pi_197203250
quote:

[..]

Anders ga je toch weer op Badoo? Die mannen daar kunnen ook mooie verhalen vertellen
pi_197203617
quote:

Dat betoverd klinkt wat slijmerig maar verder kan het toch prima zo zijn? Dat ie zo nerveus was dat ie vergat een goede gastheer te zijn?
pi_197205766
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 10:18 schreef rival het volgende:

[..]

Dat betoverd klinkt wat slijmerig maar verder kan het toch prima zo zijn? Dat ie zo nerveus was dat ie vergat een goede gastheer te zijn?
Behalve dan dat ze voorstelde om wat te eten te bestellen en hij gewoon nee zei :)
Goed punt van @Duiveltja
pi_197206112
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze voorstelde om wat te eten te bestellen en hij gewoon nee zei :)
Goed punt van @:duiveltja
Oh ik heb maar de helft gelezen blijkbaar.
pi_197206194
Was ie blut? :+
pi_197206217
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:15 schreef rival het volgende:

[..]

Oh ik heb maar de helft gelezen blijkbaar.
stond n de kleine lettertjes...
ik ben ook niet altijd de beste gastvrouw.... maar als iemand zegt: joh ik heb eigenlijk wel trek..
dan verzin je toch iets?
ook als je er zelf nog niet aan had gedacht of geen trek hebt
pi_197206402
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik ben ook niet altijd de beste gastvrouw.... maar als iemand zegt: joh ik heb eigenlijk wel trek..
dan verzin je toch iets?
Ja.
Zeker als je iemand nog het hof wil maken. :D
pi_197206830
Ik zeg altijd tegen mijn dates dat ze zelf maar wat broodjes van huis had moeten meenemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197207493
quote:

[..]

Goed punt ja! Kan het nog niet helemaal rijmen met elkaar.
pi_197207560
Ik heb tevens contact met een andere Tinder match , dacht aanvankelijk dat het een playertypje was maar dat lijkt mee te vallen.
Gewoon een leuke vent en die date staat ook nog op de planning.

Ik hoef dan niet bang te zijn dat ik honger krijg want hij houd van koken en bestellen _O-
pi_197207592
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:52 schreef Brybry het volgende:

[..]

Goed punt ja! Kan het nog niet helemaal rijmen met elkaar.
Iedereen reageert wel eens raar als hij verrast wordt laat gaan en als het echt niets is komt het volgende verkeerde moment echt niet over 3 jaar pas maar over 2 dates.
pi_197207616
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:58 schreef vipergts het volgende:

[..]

Iedereen reageert wel eens raar als hij verrast wordt laat gaan en als het echt niets is komt het volgende verkeerde moment echt niet over 3 jaar pas maar over 2 dates.
Ja , hij leek zich wel echt héél erg lullig te voelen dus ik denk dat het een gevalletje verstandsverbijstering was ofzo :D
pi_197207822
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:56 schreef Brybry het volgende:
Ik heb tevens contact met een andere Tinder match , dacht aanvankelijk dat het een playertypje was maar dat lijkt mee te vallen.

Ik hoef dan niet bang te zijn dat ik honger krijg want hij houd van koken en bestellen _O-
Preventief even geïnformeerd? :)
pi_197207869
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Preventief even geïnformeerd? :)
Ja _O-
pi_197208536
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

dan verzin je toch iets?
Hij hoopte dat ze zei dat ze gewoon wat warms binnen wilde hebben ;(
pi_197209297
quote:

[..]

Misschien denkt die man op zijn beurt: Wth! Pas een tweede date en ze wil zich al thuis voelen en eten bestellen? En zeker verwachten dat ik het nog betaal ook en daarna geen seks krijgen? :D

Ik zou niet eens aan eten denken als ik date 😏

Als hij een fokker was dan hadden we zijn kant van het verhaal gelezen :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2021 16:30:15 ]
pi_197210070
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Misschien denkt die man op zijn beurt: Wth! Pas een tweede date en ze wil zich al thuis voelen en eten bestellen? En zeker verwachten dat ik het nog betaal ook en daarna geen seks krijgen? :D

Ik zou niet eens aan eten denken als ik date 😏

Als hij een fokker was dan hadden we zijn kant van het verhaal gelezen :P
Dat had ik graag gelezen ja.

Maar als je eind van de middag afspreekt loopt je toch het risico dat je ergens eens trek krijgt.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 januari 2021 @ 20:21:56 #182
Brabo Bastard
pi_197213422
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat had ik graag gelezen ja.

Maar als je eind van de middag afspreekt loopt je toch het risico dat je ergens eens trek krijgt.
Idd. En om nu al met volle maag aan te komen zetten... meestal ging ik lunchen of iets in die strekking met mijn date. Ging prima.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197213583
Laat dit een les zijn voor alle daters: Feed your date :Y) ^O^
  Moderator / Redactie FP maandag 4 januari 2021 @ 20:31:02 #184
Brabo Bastard
pi_197213657
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:28 schreef Brybry het volgende:
Als ze een hotdog wil, ben ik om O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197213738
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waarom verwachtte ik al zo'n reactie? _O-

Foei Thijs!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 januari 2021 @ 20:35:11 #186
Brabo Bastard
pi_197213802
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:33 schreef Brybry het volgende:

[..]

Waarom verwachtte ik al zo'n reactie? _O-

Foei Thijs!
:@

Het heeft ooit wel eens gewerkt _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197213882
De vrouw zorgt maar voor het eten hoor
pi_197214503
quote:
Het feeden is het probleem niet :{w
pi_197215088
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:37 schreef scrupuleus het volgende:
De vrouw zorgt maar voor het eten hoor
Jij komt er wel :')

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'(
pi_197215146
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef Brybry het volgende:

[..]

[..]

:'(
Wat lust je graag? :@
pi_197216244
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bij ikea of liever thuis?
pi_197216600
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Thuis, en dan mag ze zelf uiteraard de kadetjes meenemen :9
pi_197216890
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Thuis, en dan mag ze zelf uiteraard de kadetjes meenemen :9
Oh dacht dat jij juist van de kadetjes was :)
pi_197216918
quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heeft ie goede kadetjes?
pi_197216950
quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik gok dat we een andere definitie van kadetje hebben :@
pi_197217009
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou van wat ik ooit gezien heb ergens ;) :9

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:19 schreef DW457 het volgende:

[..]

Heeft ie goede kadetjes?
:Y
pi_197217433
Ok guilty as charged , heb Tinder maar weer gedownload. F*ck die ex, lekker swipen. Mss is wat mannen daten/spreken waar ik normaal niet voor zou gaan en “mijn type” een beetje loslaten.

Over die date van @Brybry, ik vind het altijd zo lastig om te bepalen wanneer een man/date aan het BS’en is.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 4 januari 2021 @ 23:24:52 #198
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197217991
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet je er wel wat mee doen natuurlijk en niet zoals hier alleen een beetje flirten en geen stappen nemen.
pi_197218019
quote:
12s.gif Op maandag 4 januari 2021 23:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Moet je er wel wat mee doen natuurlijk en niet zoals hier alleen een beetje flirten en geen stappen nemen.
Jamaarzewillensteedsmaarniet :'(
pi_197218992
quote:
Ja dag, met feeden worden ze viesdik...

Gewoon lekker sporten met je date, daarna een maaltijd en...

Weer sporten ;)
pi_197219450
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook _O-
Of in ieder geval andere ideeen bij het worstje.
pi_197219694
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef Brybry het volgende:
Eigenhandig :9
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 januari 2021 @ 09:47:13 #203
Brabo Bastard
pi_197220279
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan je meteen even de bedden testen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197221423
quote:

Neem zelf wat te vreten mee als independent woman. Zou gewoon als je samen een filmp aan het kijken bent op de bank wat bammetjes uit je tas pakken en beginnen te schransen. Kijk wat de reactie zal zijn.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 11:26:49 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197221588
quote:

Er brak een stukje van mijn hartje af -O-
  dinsdag 5 januari 2021 @ 11:28:38 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197221627
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 04:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja dag, met feeden worden ze viesdik...

Gewoon lekker sporten met je date, daarna een maaltijd en...

Weer sporten ;)
Je moet die calorieën er wel meteen weer vanaf 'trainen' eh.. :P
  dinsdag 5 januari 2021 @ 11:31:29 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197221688
Ik heb weer een chat die na een week nog steeds alleen oneliners oplevert, het lijkt wel een interview.. ze lijkt leuk, maar het voelt alsof ik elk woord eruit moet trekken. Begint een beetje te vervelen.. -O-
pi_197221741
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb weer een chat die na een week nog steeds alleen oneliners oplevert, het lijkt wel een interview.. ze lijkt leuk, maar het voelt alsof ik elk woord eruit moet trekken. Begint een beetje te vervelen.. -O-
Aan een dood paard moet je niet trekken. Gewoon nexten. :)
pi_197221782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Neem zelf wat te vreten mee als independent woman. Zou gewoon als je samen een filmp aan het kijken bent op de bank wat bammetjes uit je tas pakken en beginnen te schransen. Kijk wat de reactie zal zijn.
Thermofles koffie erbij.
_O-

quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er brak een stukje van mijn hartje af -O-
-O-

quote:
Hmmm....dan is ze of heel druk of ze heeft eigenlijk geen interesse.
pi_197221880
quote:
Als jij van 20 vrouwen aandacht zou krijgen, zou je er dan nog moeite voor doen?
pi_197222015
quote:
Een week mag ik wat van jouw geduld
pi_197223149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mannen hebben soms engelen geduld als het om boobies gaat.
pi_197223202
quote:

Hoe 'goed maken'? Gaat hij iets voor jou koken of uitgenodigd voor boodschappen date? Of wandelen en we zien wel?
Als ik echt betoverd zou zijn, zou ik met echt iets goeds komen namelijk. Iets waarmee ik jou zou betoveren.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 12:59:52 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197223332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Aan een dood paard moet je niet trekken. Gewoon nexten. :)
Paard is niet dood, maar volgens mij erg schuchter.. maar de verleiding wordt wel steeds groter. Het is gewoon kut converseren als je steeds van die oneliners terug krijgt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

-O-
[..]

Hmmm....dan is ze of heel druk of ze heeft eigenlijk geen interesse.
;(

Ik kan het slecht peilen bij deze dame.. ze blijft gewoon stug terug reageren al is het vrij traag, maar ik ben wel steeds degene die de kwartjes erin moet gooien. Het lijkt alsof ze zit te wachten tot ik aktie onderneem ofzo, maar ik loop er op deze manier niet bepaald warm voor.

Ik heb nog wel een andere interessante juffrouw op het oog, maar die is nog even aan het rondshoppen in de candystore, dus die laat ik even zwemmen tot ze moe is :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij van 20 vrouwen aandacht zou krijgen, zou je er dan nog moeite voor doen?
Ja, dan zoek ik de leukste uit, en de rest mag verder swipen of op de wachtbank. Statistisch gezien zitten er in een groep van 20 dames voor mij maar 0,2 leuke.. ik ben behoorlijk kieskeurig.. ik wil een dame waar ik enthousiast van word.. niet iets wat misschien wel 'goed genoeg' gaat blijken na veel moeite :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee man.. dat heb ik zelf keihard nodig :+
pi_197223395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 12:53 schreef saskia_sas het volgende:

[..]

Als ik echt betoverd zou zijn, zou ik met echt iets goeds komen namelijk. Iets waarmee ik jou zou betoveren.
Je zegt het goed "als ik..", niet iedereen is hetzelfde. Wat betreft daten is mijn ervaring dat je niet veel nodig hebt als het klikt.
pi_197223417
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
Paard is niet dood, maar volgens mij erg schuchter.. maar de verleiding wordt wel steeds groter. Het is gewoon kut converseren als je steeds van die oneliners terug krijgt.
Ze mot je niet. Vrij simpel. Jij loopt achter haar aan. ;)
pi_197223815
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 12:59 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, dan zoek ik de leukste uit, en de rest mag verder swipen of op de wachtbank. Statistisch gezien zitten er in een groep van 20 dames voor mij maar 0,2 leuke.. ik ben behoorlijk kieskeurig.. ik wil een dame waar ik enthousiast van word.. niet iets wat misschien wel 'goed genoeg' gaat blijken na veel moeite
Misschien handig om de essentie van mijn post te begrijpen en daarop te reageren ipv letterlijke tekst uit context halen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 13:30:27 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197223963
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 12:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Mannen hebben soms engelen geduld als het om boobies gaat.
Not my MO.. ik heb gewoon geen haast.. fwb on stand by (keuze zelfs als ik wil), no pressure whatsoever :)

En als het te lang duurt naar mijn zin en/of het gaat me een beetje vervelen, komt er echt een moment dat ik op unmatch ga klikken omdat de effort/result scale teveel naar één kant hangt. Soms gaat dat heel snel, soms duurt het een paar dagen voor ik het zat ben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ze mot je niet. Vrij simpel. Jij loopt achter haar aan. ;)
Ze 'mot' me wel, anders was ze allang weg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien handig om de essentie van mijn post te begrijpen en daarop te reageren ipv letterlijke tekst uit context halen.
Ik snap je wel, maar ik heb niet de indruk dat ze aan het multichatten is. Ze is gewoon een beetje schuchter en terughoudend.. dat kan diverse oorzaken hebben. Geduld werkt dan beter dan duimschroeven.
pi_197224174
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik snap je wel, maar ik heb niet de indruk dat ze aan het multichatten is. Ze is gewoon een beetje schuchter en terughoudend.. dat kan diverse oorzaken hebben. Geduld werkt dan beter dan duimschroeven.
Das het punt niet, met datingapps is de succesrate - naar mijn weten - dermate laag dat je op voorhand iedere match als kansarm moet beoordelen en doe je er gezond aan om het allemaal niet zo serieus te nemen, uit zelfbescherming.

Vrouwen die wel willen daten laten het wel aan je weten zijn enthousiast, wekken bij jou de zin op dat je ze vraagt om elkaar te ontmoeten.

Dat je niet voelt dat je die vraag moet stellen zegt al genoeg. Next.
pi_197224207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das het punt niet, met datingapps is de succesrate - naar mijn weten - dermate laag dat je op voorhand iedere match als kansarm moet beoordelen en doe je er gezond aan om het allemaal niet zo serieus te nemen, uit zelfbescherming.

Vrouwen die wel willen daten laten het wel aan je weten zijn enthousiast, wekken bij jou de zin op dat je ze vraagt om elkaar te ontmoeten.

Juist, hoewel hij dan wel echt het idee heeft dat ze desondanks interesse heeft :') Dan heb je een plaat voor je kop. Ze mot hem gewoon echt niet :)

Als je echt genoeg matches hebt kan zo'n niet terugchattende match je toch ook aan je reet roesten lijkt mij.
pi_197224245
Beter ZOEK je gewoon niet naar een date. Tijdverspilling. Als het komt dan komt het toch. :)

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 13:46:23 ]
pi_197224407
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:46 schreef Amee het volgende:
Beter ZOEK je gewoon niet naar een date. Tijdverspilling. Als het komt dan komt het toch. :)
Zo werkt het niet. Een partner belt niet spontaan aan, apps zijn gewoon een snelle en makkelijke manier om in contact te komen. Helemaal nu.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 13:56:12 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197224481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doe ik ook, daarom trek ik geen karren meer die niet willen rollen.. maar zolang hij rolt, rolt hij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Juist, hoewel hij dan wel echt het idee heeft dat ze desondanks interesse heeft :') Dan heb je een plaat voor je kop. Ze mot hem gewoon echt niet :)

Als je echt genoeg matches hebt kan zo'n niet terugchattende match je toch ook aan je reet roesten lijkt mij.
Jouw glazen bol, is die te huur of te leen? Want je weet wel heel erg veel 'feiten', of koop je gewoon aannames in bulk en gooi je die hier neer met een sausje van trollenkont? :+
Dat ik het hier post, wil niet zeggen dat ik daar wakker van lig of wel? :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:46 schreef Amee het volgende:
Psies, en daarom swipe ik dus ook niet.

Foto hangt op het prikbord, if you like, put in the effort..
pi_197224562
En Foksters daten is ook helemaal bon.
pi_197224636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. Een partner belt niet spontaan aan, apps zijn gewoon een snelle en makkelijke manier om in contact te komen. Helemaal nu.
Toch ook wel, hoor.
Ik heb nooit een dating account, maar er zijn genoeg leuk date gegadigden elders op internet en ook irl.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 januari 2021 @ 14:21:33 #226
Brabo Bastard
pi_197225042
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
1 gedate, wat een sekreet was dat. Zit ook niet meer op Fok trouwens.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197225088
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
Nee joh alle fokkers zijn vadsig en ugly
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:28:34 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197225202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

9 jaar FOK! relatie gehad.. niet heel veel mis mee, behalve dat er een einde aan kwam; groener gras verhaal, al ontkent ze dat in alle toonaarden natuurlijk.
Maar dat ligt niet aan FOK!, that's just life happening :X
pi_197225219
Zit vol sekreten op fok idd :D
Gewoon hun posthistorie volgen en kijken hoe ze posten. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 14:29:47 ]
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:34:02 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197225323
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:29 schreef Amee het volgende:
Hmm, eens zien..

Cuckolding, SD bedankt, Dames die geilen op volgers, Pornofilms met mods in de hoofdrol..

Ok.
pi_197225341
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:29 schreef Amee het volgende:
Ik zit er al wat jaar en heb er ook een aantal gedate. Eigenlijk stuk voor stuk lieve meiden. :Y
pi_197225363
quote:
80s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, eens zien..

Cuckolding, SD bedankt, Dames die geilen op volgers, Pornofilms met mods in de hoofdrol..

Ok.
Niceeee
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:37:49 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197225424
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Niceeee
Ben alleen geen mod meer, details O-)
pi_197225470
quote:
80s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, eens zien..

Ok.
Geil, toch? :D
Maar ik bedoelde niet in welke topics ze posten, maar HOE ze posten :P
Vaak kun je daaruit op maken hoe ze denken en zijn.

Dat is hoe ik het doe met fokkers :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 14:41:17 ]
pi_197225474
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

9 jaar FOK! relatie gehad.. niet heel veel mis mee, behalve dat er een einde aan kwam; groener gras verhaal, al ontkent ze dat in alle toonaarden natuurlijk.
Maar dat ligt niet aan FOK!, that's just life happening :X
Het zijn net mensen!

Zelf ook 2 relaties via FOK!
pi_197225486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik zit er al wat jaar en heb er ook een aantal gedate. Eigenlijk stuk voor stuk lieve meiden. :Y
Ja, die zijn er ook genoeg op fok idd! :Y
pi_197225581
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:40 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, die zijn er ook genoeg op fok idd! :Y
Ik heb de gekkies meer van de datingapps eigenlijk.
pi_197225604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik heb de gekkies meer van de datingapps eigenlijk.
Ben je inmiddels bezet of toch niet?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:47:27 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197225637
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:39 schreef Amee het volgende:

[..]

Geil, toch? :D
Maar ik bedoelde niet in welke topics ze posten, maar HOE ze posten :P
Vaak kun je daaruit op maken hoe ze denken en zijn.
Ja dag, ik ga al die zooi niet door zitten spitten.. straks vindt men me weer een stalker :+
Ik plukte gewoon even wat conveniënt topics uit de lijst :7

Maar je hebt wel gelijk hoor.. daar kun je best veel uithalen :)
De relatie die ik hier had heb ik niet uitgezocht op die manier, maar zij mij wel, ik kende haar van username, verder nog nooit gezien of me er verder in verdiept, maar ze vond me leuk, ook op basis van wat ik postte en deed op FOK!, gemeet, en het was eigenlijk meteen feest. :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het zijn net mensen!

Spoeling is wel wat dunner geworden door de jaren.. maar een jaartje of 10 geleden was het prijsschieten hier als je wilde.
pi_197225663
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Ben je inmiddels bezet of toch niet?
Oh nee, ik ben nu compleet datingapp-loos. :Y Ik ben wel klaar met swipen. Ik ga het celibaat in.
pi_197225685
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja dag, ik ga al die zooi niet door zitten spitten.. straks vindt men me weer een stalker :+

De relatie die ik hier had heb ik niet uitgezocht op die manier, maar zij mij wel, ik kende haar van username, verder nog nooit gezien of me er verder in verdiept, maar ze vond me leuk, ook op basis van wat ik postte en deed op FOK!, gemeet, en het was eigenlijk meteen feest. :P
[..]

Spoeling is wel wat dunner geworden door de jaren.. maar een jaartje of 10 geleden was het prijsschieten hier als je wilde.
Dan bedoel ik dus niet dat je het moet doen bij elke fokster, maar alleen die jouw interesse heeft. En niet de hele historie, maar wanneer je die persoon tegenkomt. :P
pi_197225704
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Oh nee, ik ben nu compleet datingapp-loos. :Y Ik ben wel klaar met swipen. Ik ga het celibaat in.
Whut? Een fokker die vrijwillig het celibaat in gaat? :P
pi_197225737
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het zijn net mensen!

2? Slet!
pi_197225759
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Whut? Een fokker die vrijwillig het celibaat in gaat? :P
Er wordt hier sowieso niet geneukt anders zouden jullie hier niet posten :Y
pi_197225760
quote:

[..]

Of ze heeft nu een nieuwe Nick en denkt nu :(
pi_197225773
quote:

[..]

Namen en rugnummers :P
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:55:26 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197225790
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan bedoel ik dus niet dat je het moet doen bij elke fokster, maar alleen die jouw interesse heeft. En niet de hele historie, maar wanneer je die persoon tegenkomt. :P
In de hoop dat die persoon irl dezelfde persoon is als zijn/haar online personality?

Een hoop mensen zien internet als de ultieme manier om zichzelf te kunnen zijn, maar zijn irl bange meningloze muisjes. Net als er ook veel mensen zijn die irl heel 'doorsnee' mensen zijn, maar die zich online profileren als neonazi's met een fluorescerende hanekam _O-

Kweenie, ik ben altijd een beetje sceptisch wdb. :)
pi_197225862
Ik ben inmiddels voorzien :o
pi_197225919
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef DW457 het volgende:
:o
pi_197225932
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

:o
Ja, net terwijl wij op t punt stonden te gaan daten....met je lekkere kadetjes.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:03:59 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197225963
quote:
Congrats! trouwdatum al bekend? *O*
pi_197225970
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:02 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, net terwijl wij op t punt stonden te gaan daten....met je lekkere kadetjes.
Zal ze wel vers houden voor iemand anders dan
pi_197226005
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

2? Slet!
2 in 15 jaar valt nog wel mee.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

FOK! is over de jaren heen wel wat veranderd natuurlijk :P
pi_197226026
quote:
80s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Congrats! trouwdatum al bekend? *O*
Iew! Trouwen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal ze wel vers houden voor iemand anders dan
:*
pi_197226041
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

Ja de vrouwen zijn een stuk moeilijker geworden :(
pi_197226124
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Er wordt hier sowieso niet geneukt anders zouden jullie hier niet posten :Y
Scherp! :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In de hoop dat die persoon irl dezelfde persoon is als zijn/haar online personality?

Een hoop mensen zien internet als de ultieme manier om zichzelf te kunnen zijn, maar zijn irl bange meningloze muisjes. Net als er ook veel mensen zijn die irl heel 'doorsnee' mensen zijn, maar die zich online profileren als neonazi's met een fluorescerende hanekam _O-

Kweenie, ik ben altijd een beetje sceptisch wdb. :)
Maw, op internet kun je hun ware ik zien. Wanneer ze denken zichzelf te kunnen zijn :P

Maar idd kan je daar niet ALLES uit op maken. Maar toch wel grotendeels. Vooral wanneer ze serieus posten in de serieuze subfora.

Een niet nare persoon gaat hoe dan ook nooit naar posten, omdat het er gewoon niet in zit.

En jammer van je fokster.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 15:12:53 ]
pi_197226147
quote:
Dat is snel besloten! :D
Fokster? :P
pi_197226704
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:13 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is snel besloten! :D
Fokster? :P
Yup, jij, wist je dat nog niet? O+

Nee, iemand leren kennen IRL (jaja, t kan nog).
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:43:19 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197226844
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

True, net als altijd; vroeger was alles beter >:O

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:12 schreef Amee het volgende:

[..]

Scherp! :D
[..]

Maw, op internet kun je hun ware ik zien. Wanneer ze denken zichzelf te kunnen zijn :P

Maar idd kan je daar niet ALLES uit op maken. Maar toch wel grotendeels. Vooral wanneer ze serieus posten in de serieuze subfora.

Een niet nare persoon gaat hoe dan ook nooit naar posten, omdat het er gewoon niet in zit.

En jammer van je fokster.
True, maar als je iemand online leuk vindt die irl toch anders blijkt te zijn omdat daar het maskertje niet 'af' is, heb je nog niks. Autisten zat die op FOK! het hoogste woord voeren, maar irl hun mond maar 3 keer per dag open doen om te eten.
Iedereen heeft een nare kant.. moet alleen even getriggerd worden :7

En ja, jammer, maar that's life.. niet alles duurt voor voor eeuwig. Prima jaren mee gehad hoor, maar het werkte gewoon niet meer en dan houdt het op, want dan komt de groener gras-regel in de vergelijking en dan is het sudden death.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:44:03 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197226867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:37 schreef DW457 het volgende:

[..]

Yup, jij, wist je dat nog niet? O+

Nee, iemand leren kennen IRL (jaja, t kan nog).
Op anderhalve meter met een mondkapje op is wel tricky swipen :P
pi_197226924
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
Autisten zat die op FOK! het hoogste woord voeren, maar irl hun mond maar 3 keer per dag open doen om te eten.
Vast, maar sowieso waarheid dat alle mannen met een fok account een megalodon pecker hebben toch.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:55:57 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197227165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vast, maar sowieso waarheid dat alle mannen met een fok account een megalodon pecker hebben toch.
:Y
pi_197227735
Ach, hier heb ik een grote bek en in real-life ook O-)
pi_197227811
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:20 schreef Brybry het volgende:
Vast :P
pi_197227945
quote:
Alright guys wie kopt deze in?
pi_197228027
"Hey meneer date. Ik heb hongeeeer :( "

dinsdag 5 januari 2021 @ 16:39:29 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197228162
quote:
Soms best handig *)
pi_197228180
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Soms best handig *)
Zeker als je een Fokker date, amiright? ;)
pi_197228397
Oh oh oh, daar gaan ze weer hoor :O
pi_197228505
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef Brybry het volgende:
*plop* :9
pi_197228508
Sorry, ik stop al ;( :')
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:34:15 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197229331
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeker als je een Fokker date, amiright? ;)
Dunno, ik zie nooit naackten FOK!kers :@
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:35:21 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197229347
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef Brybry het volgende:
Jouw voorzet, wij kunnen alleen inkoppen.
pi_197229383
pi_197229749
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dunno, ik zie nooit naackten FOK!kers :@
Daar is een oplossing voor:

Heel veel naakte FOK!kers
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:09:51 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197230011
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:56 schreef DW457 het volgende:

[..]

Daar is een oplossing voor:

Heel veel naakte FOK!kers
Oh, ik klikte er net naast, sorry :+
pi_197230634
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, ik klikte er net naast, sorry :+
Ja, je mist het ook wel snel hoor :+
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:41:20 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197233454
quote:

De meeste vrouwen die dat zeggen zijn precies het tegenovergestelde als je een beetje tegengas geeft.
pi_197233594
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De meeste vrouwen die dat zeggen zijn precies het tegenovergestelde als je een beetje tegengas geeft.
Sterker nog ze dagen je uit met zulke teksten
pi_197233634
Put your money where your mouth is :9
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:09:03 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_197234166
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Sterker nog ze dagen je uit met zulke teksten
Oh niet eens, 9 van de 10 keer is het gewoon bluffen en durven ze niet meer..
pi_197234192
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh niet eens, 9 van de 10 keer is het gewoon bluffen en durven ze niet meer..
Grote mond klein hartje
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:52:43 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242842
5 topickillers op rij.. best effectief.
pi_197244455
quote:
83s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
5 topickillers op rij.. best effectief.
7 nu w/
pi_197247186
Ohohoh die datingapps. Gister een gast met een zonnebril en een beker in zn mond tot op zijn neus zodat je zijn halve gezicht niet ziet. En dat was zijn enige foto. Toen ik er wat van zei, gaf hij aan dat hij net pas op de app was en even de kat uit de boom wilde kijken en werd ik gelijk geblokkeerd :')

Jaaaaaja
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:59:17 #286
438527 MissButterflyy
pi_197247201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Womanly het volgende:
Ohohoh die datingapps. Gister een gast met een zonnebril en een beker in zn mond tot op zijn neus zodat je zijn halve gezicht niet ziet. En dat was zijn enige foto. Toen ik er wat van zei, gaf hij aan dat hij net pas op de app was en even de kat uit de boom wilde kijken en werd ik gelijk geblokkeerd :')

Jaaaaaja
Die krijgen van mij echt geen like.
En al helemaal geen berichtje.
pi_197247220
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Die krijgen van mij echt geen like.
En al helemaal geen berichtje.
Het is paiq dus foto zie je pas na een paar zinnen.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:02:55 #288
438527 MissButterflyy
pi_197247258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Womanly het volgende:

[..]

Het is paiq dus foto zie je pas na een paar zinnen.
Ahhh paiq.

Dat heb ik niet meer. Je moet daar te veel moeite doen voor een gesprek en als je de foto’s ziet is het 99 van de 100 keer toch niks...
En dat is uiteindelijk ook niet leuk voor de mannen zelf. Heel oppervlakkig van mezelf, i know. Maar voor mij moet iemand er op de foto’s echt een beetje leuk uitzien.
pi_197247985
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ahhh paiq.

Dat heb ik niet meer. Je moet daar te veel moeite doen voor een gesprek en als je de foto’s ziet is het 99 van de 100 keer toch niks...
En dat is uiteindelijk ook niet leuk voor de mannen zelf. Heel oppervlakkig van mezelf, i know. Maar voor mij moet iemand er op de foto’s echt een beetje leuk uitzien.
Jij bent meer een type voor versieren in de kroeg, op Fok!meets of op festivals gok ik.
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2021 @ 19:23:49 #290
Brabo Bastard
pi_197250145
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ahhh paiq.

* El_Thijs haakt af
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 6 januari 2021 @ 19:24:42 #291
438527 MissButterflyy
pi_197250171
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent meer een type voor versieren in de kroeg, op Fok!meets of op festivals gok ik.
Dat denk ik ook ja.
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2021 @ 19:49:29 #292
Brabo Bastard
pi_197250780
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind versieren zo'n rare term eigenlijk. Alsof je met slingers en ballen een kroeg binnen loopt, een mooie meid ziet, slingers om haar nek gooit en in haar oor fluistert dat de ballen nog komen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197253268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vind versieren zo'n rare term eigenlijk. Alsof je met slingers en ballen een kroeg binnen loopt, een mooie meid ziet, slingers om haar nek gooit en in haar oor fluistert dat de ballen nog komen.
Hoe zou jij het noemen dan :)
pi_197253327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

* El_Thijs haakt af
Jij bent al bezet, toch? :?
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 januari 2021 @ 21:19:32 #295
Brabo Bastard
pi_197253477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe zou jij het noemen dan :)
Goede vraag, oprecht. Ik denk er nog even over na :P

quote:
5s.gif Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent al bezet, toch? :?
Mag ik al geen grapjes meer maken? ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197253628
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef Womanly het volgende:

Jaaaaaja
Ja want straks word je herkend op zo’n site. ;( Als je je daar al druk om maakt in het leven.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197253765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja want straks word je herkend op zo’n site. ;( Als je je daar al druk om maakt in het leven.
Prachtige momenten om familieleden te treffen :D
pi_197254504
quote:

[..]

Betoveren? :P
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:11:26 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197257115
quote:

[..]

Zou wel een stunt zijn om het op die manier te doen. Misschien werkt het.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:20:52 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197257350
quote:

[..]

Versieren, is in die context meer 'regelen', je kunt van alles 'versieren' je kunt ook even een auto 'versieren' , of ik heb even 3 kratten bier voor het feestje vanavond 'versierd' .. Voor zover ik weet is (of was) dat een redelijk normaal Rotterdams gebezigd gezegde. :)
Letterlijk zou wel handig zijn; slingertje eromheen, 2 serpentines en een handje confetti; inpakken en afvoeren die handel _O_ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')