Het was hun tweede date, en de eerste date had zij wel moeite gedaan om te eten in huis te halen.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je op een 1e date helemaal uitpakken terwijl het zomaar kan zijn dat je date uit is op en kosteloos avondje "uiteten" of zo. Komt vaker voor dan je denkt.
Misschien had hij wel een goede reden waarom hij niks in huis had. Als je dit een afknapper vond dan is het toch gewoon next, ipv twijfelen.
Niks willen halen is idd niet goed, maar dat gegeven kwam later pas.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het was hun tweede date, en de eerste date had zij wel moeite gedaan om te eten in huis te halen.
Maar helemaal niks in huis hebben, en ook niks willen halen, is wel een afknapper.
Nou IETS te eten is toch niet zo’n probleem?quote:Op zondag 3 januari 2021 14:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je op een 1e date helemaal uitpakken terwijl het zomaar kan zijn dat je date uit is op en kosteloos avondje "uiteten" of zo. Komt vaker voor dan je denkt.
Misschien had hij wel een goede reden waarom hij niks in huis had. Als je dit een afknapper vond dan is het toch gewoon next, ipv twijfelen.
Heh balen , ben je zo oud?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb dan ws ook een jaartje of 20 meer ervaring dan je date
[..]
Pff, mocht ik willen![]()
![]()
[..]
Dat dacht hij ook, en nu loopt er een supercute chickie de deur uit.
Shooting from the hip werkt alleen in spaghetti westerns imo.. irl shiet je gewoon gericht raak of mis; and then you die, fuck, or just masturbate again.
Ja, ik ben er bang voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik ben er bang voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 17:15:48 ]
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]Ja, een collega op het werk was leuker, shit happens, doe je weinig aan als iemand tig uur per week op je chickie kan inwerken zonder dat je er weet van hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dingen gebeuren in het leven; opstaan, pleister op je neus en -knie en weer doorfietsen he.
Leeftijd is maar een getal jongeh.. en ja, tuurlijk werkt het verder door in een relatie als alleen dat, maar een probleem is nog steeds pas een probleem als je dat er zelf van maakt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De meeste geslaagde relaties lijken mij toch met iemand van je eigen leeftijd, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een collega op het werk was leuker, shit happens, doe je weinig aan als iemand tig uur per week op je chickie kan inwerken zonder dat je er weet van hebt.![]()
Dingen gebeuren in het leven; opstaan, pleister op je neus en -knie en weer doorfietsen he.
Leeftijd is maar een getal jongeh.. en ja, tuurlijk werkt het verder door in een relatie als alleen dat, maar een probleem is nog steeds pas een probleem als je dat er zelf van maakt.
Oeiquote:Op zondag 3 januari 2021 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een collega op het werk was leuker, shit happens, doe je weinig aan als iemand tig uur per week op je chickie kan inwerken zonder dat je er weet van hebt.![]()
'Lijken jou'quote:Op zondag 3 januari 2021 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De meeste geslaagde relaties lijken mij toch met iemand van je eigen leeftijd, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.
As said: shit happens.. al een keer eerder gehad trouwens; relaties komen op een bepaald moment in een soort van 'sleur' terecht, en dan is het allemaal maar gewoon, en dan lijkt het gras al rap groener aan de overkant, doe je niks aan.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
[..]
OeiDat is naar zeg.
Mijn serieuze exen zijn 40plus en dat heeft niet gewerkt maar ik date eerder iemand van 42 dan van 32.
M'n goede voornemen voor dit jaar is dichter bij m'n eigen leeftijd daten
Ik gun je gewoon liefde maat.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Lijken jou'![]()
De tijd dat het me ene ruk interesseerde wat iemand anders dacht en/of van mij vindt ligt denk ik ongeveer ergens rond jouw geboortejaar.. misschien nog wel daarvoor ook.. Sterker nog: de dingen die iedereen zogenaamd publiekelijk afkeurt zijn vaak de dingen die het leven leuk maken.. en de afkeurende partij doet dat meestal omdat ze strontjaloers zijn, en/of er zelf de ballen niet voor hebben omdat; opinie's
![]()
Er draaien genoeg relaties met fikse leeftijdsverschillen, ik zie het probleem niet zo.
[..]
As said: shit happens.. al een keer eerder gehad trouwens; relaties komen op een bepaald moment in een soort van 'sleur' terecht, en dan is het allemaal maar gewoon, en dan lijkt het gras al rap groener aan de overkant, doe je niks aan.
Als je mij zou daten, heb je een nieuw 'record', een dikke vetteAls je 32 bent, ik ook trouwens
.
Mijn ex is van '87.
Ik weet pas wat ik zoek als ik het vind.. diepgang komt vanzelf als het klikt, de intentie is 'relatie' en hoe lang en op wat voor manier zien we wel naargelang het verhaal vordert.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik gun je gewoon liefde maat.
Al gaat het er natuurlijk ook om wat jij zoekt he, met welke diepgang ed.
En ja een goede relatie en 24/7 bij elkaar zijn zal voor mij waarschijnlijk weggelegd zijn met iemand van rond de 33.
En ik ben wel de laatste die vanalles af zou keuren.
Lange relaties gehad?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet pas wat ik zoek als ik het vind.. diepgang komt vanzelf als het klikt, de intentie is 'relatie' en hoe lang en op wat voor manier zien we wel naargelang het verhaal vordert.
Niet getrouwd hopelijkquote:Op zondag 3 januari 2021 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
Achtereenvolgens 5, 13 en 9 jaar. Nu anderhalf jaar single.
Die van 13 jaar, anderhalf jaar getrouwd geweest, maar convenience, erfrechtgezeik, huis gekocht enzo, makkelijkste manier.. dat papiertje zegt niks zoals is gebleken.. als het mis gaat gaat het mis.quote:
Shit, dat heb ik weerquote:Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
Jongens en meisjes, ik heb nieuws![]()
Date aangesproken op het eten verhaal. Nou, ik heb echt in een deuk gelegen.
Hij voelde zich kapot lullig. Hij bleek die ochtend boodschappen te hebben gedaan, koelkast vol maar hij was zo onder de indruk dat hij niet begrijpt hoe hij zo stom heeft kunnen zijn![]()
'Ik heb zelf niet eens gegeten en ik ben een ontzettende vreetzak , ik was compleet betoverd door je'
Duizendmaal excuses gekregen en gevraagd of hij het goed mag maken
Niet alles geloven wat een man zegtquote:Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
Hij voelde zich kapot lullig. Hij bleek die ochtend boodschappen te hebben gedaan, koelkast vol maar hij was zo onder de indruk dat hij niet begrijpt hoe hij zo stom heeft kunnen zijn![]()
'Ik heb zelf niet eens gegeten en ik ben een ontzettende vreetzak , ik was compleet betoverd door je'
I like this way of thinkingquote:Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat een man zegt![]()
Sterk verhaal, vol gaten.
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik weer![]()
2e kans zeker?![]()
Ja, m'n beste vriendin zei ook al. 'Trap er niet in Brybry'quote:Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat een man zegt![]()
Sterk verhaal, vol gaten.
Uhuh uhuhquote:Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, m'n beste vriendin zei ook al. 'Trap er niet in Brybry'
Maar wat zegt je hart?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef Brybry het volgende:
Fok! zegt: Bullshit
Vriendinnen zeggen: Bullshit.
Ik ken er al heeeeel lang eentjequote:
Gewoon lekker je eigen zin doen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef Brybry het volgende:
Doen wat je hartje je ingeeft.. opinions are like assholesquote:Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef Brybry het volgende:
Ik denk niet dat het de liefde van m'n leven is , wel iemand die het als gewone vriend goed zou doen.quote:
Als ze jeuken is er iets niet in orde?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doen wat je hartje je ingeeft.. opinions are like assholes
Jaaajaa, jij bent ook niet anders, he! Haha! Glibberige praatjesquote:Op zondag 3 januari 2021 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ken er al heeeeel lang eentje.. maar dat 'betoverd' verhaal geloof ik zomaar
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaajaa, jij bent ook niet anders, he! Haha! Glibberige praatjes
Een faxie!quote:Op zondag 3 januari 2021 21:12 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de liefde van m'n leven is , wel iemand die het als gewone vriend goed zou doen.
Hmnee, dat zeg ik niet vaak.. ik vind Bry echt serieus een 9, en dan heb ik alleen dat koppie nog maar gezienquote:Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaajaa, jij bent ook niet anders, he! Haha! Glibberige praatjes
Een 9?! Woooowquote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmnee, dat zeg ik niet vaak.. ik vind Bry echt serieus een 9, en dan heb ik alleen dat koppie nog maar gezien
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op naar de 10 als je meer laat zien
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 3 januari 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die fokjes die die gozer afkraken omdat ze dan zelf kans denken te makenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen zin doen.
Dumpen kan altijd nog.
Echt hequote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al die fokjes die die gozer afkraken omdat ze dan zelf kans denken te maken
(lol)
Fappie's rechterhand is een 10.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul, hopaaa, een 0 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |