Ja , hij leek zich wel echt héél erg lullig te voelen dus ik denk dat het een gevalletje verstandsverbijstering was ofzoquote:Op maandag 4 januari 2021 14:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Iedereen reageert wel eens raar als hij verrast wordt laat gaan en als het echt niets is komt het volgende verkeerde moment echt niet over 3 jaar pas maar over 2 dates.
Preventief even geïnformeerd?quote:Op maandag 4 januari 2021 14:56 schreef Brybry het volgende:
Ik heb tevens contact met een andere Tinder match , dacht aanvankelijk dat het een playertypje was maar dat lijkt mee te vallen.
Gewoon een leuke vent en die date staat ook nog op de planning.
Ik hoef dan niet bang te zijn dat ik honger krijg want hij houd van koken en bestellen
Hij hoopte dat ze zei dat ze gewoon wat warms binnen wilde hebbenquote:Op maandag 4 januari 2021 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
stond n de kleine lettertjes...
ik ben ook niet altijd de beste gastvrouw.... maar als iemand zegt: joh ik heb eigenlijk wel trek..
dan verzin je toch iets?
ook als je er zelf nog niet aan had gedacht of geen trek hebt
Misschien denkt die man op zijn beurt: Wth! Pas een tweede date en ze wil zich al thuis voelen en eten bestellen? En zeker verwachten dat ik het nog betaal ook en daarna geen seks krijgen?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze voorstelde om wat te eten te bestellen en hij gewoon nee zei
Goed punt van @:duiveltja
Dat had ik graag gelezen ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Misschien denkt die man op zijn beurt: Wth! Pas een tweede date en ze wil zich al thuis voelen en eten bestellen? En zeker verwachten dat ik het nog betaal ook en daarna geen seks krijgen?
Ik zou niet eens aan eten denken als ik date 😏
Als hij een fokker was dan hadden we zijn kant van het verhaal gelezen![]()
Idd. En om nu al met volle maag aan te komen zetten... meestal ging ik lunchen of iets in die strekking met mijn date. Ging prima.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat had ik graag gelezen ja.
Maar als je eind van de middag afspreekt loopt je toch het risico dat je ergens eens trek krijgt.
Als ze een hotdog wil, ben ik omquote:Op maandag 4 januari 2021 20:28 schreef Brybry het volgende:
Laat dit een les zijn voor alle daters: Feed your date![]()
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:33 schreef Brybry het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik al zo'n reactie?![]()
Foei Thijs!
Het feeden is het probleem nietquote:Op maandag 4 januari 2021 20:28 schreef Brybry het volgende:
Jij komt er welquote:Op maandag 4 januari 2021 20:37 schreef scrupuleus het volgende:
De vrouw zorgt maar voor het eten hoor
quote:
Oh dacht dat jij juist van de kadetjes wasquote:Op maandag 4 januari 2021 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thuis, en dan mag ze zelf uiteraard de kadetjes meenemen
Heeft ie goede kadetjes?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij juist van de kadetjes was
Ik gok dat we een andere definitie van kadetje hebbenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij juist van de kadetjes was
Nou van wat ik ooit gezien heb ergensquote:Op maandag 4 januari 2021 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gok dat we een andere definitie van kadetje hebben
quote:
Moet je er wel wat mee doen natuurlijk en niet zoals hier alleen een beetje flirten en geen stappen nemen.quote:
Jamaarzewillensteedsmaarnietquote:Op maandag 4 januari 2021 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je er wel wat mee doen natuurlijk en niet zoals hier alleen een beetje flirten en geen stappen nemen.
Ja dag, met feeden worden ze viesdik...quote:Op maandag 4 januari 2021 20:28 schreef Brybry het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |