Nee jongeh, het meissie probeert zichzelf aan d'r goede voornemens te houdenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flauwekul, hopaaa, een 0 !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik heb hier nog een Picasso staan het Rijks hangt al vol daarom mag jij hem kopen voor slecht 15 miljoen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
Jongens en meisjes, ik heb nieuws![]()
Date aangesproken op het eten verhaal. Nou, ik heb echt in een deuk gelegen.
Hij voelde zich kapot lullig. Hij bleek die ochtend boodschappen te hebben gedaan, koelkast vol maar hij was zo onder de indruk dat hij niet begrijpt hoe hij zo stom heeft kunnen zijn![]()
'Ik heb zelf niet eens gegeten en ik ben een ontzettende vreetzak , ik was compleet betoverd door je'
Duizendmaal excuses gekregen en gevraagd of hij het goed mag maken
que? En dat "daar doe ik niet aan" jou kan je blijkbaar alles wijsmaken met een complimentjequote:Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
Hij voelde zich kapot lullig. Hij bleek die ochtend boodschappen te hebben gedaan, koelkast vol maar hij was zo onder de indruk dat hij niet begrijpt hoe hij zo stom heeft kunnen zijn![]()
'Ik heb zelf niet eens gegeten en ik ben een ontzettende vreetzak , ik was compleet betoverd door je'
kans maken met wat preciesquote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al die fokjes die die gozer afkraken omdat ze dan zelf kans denken te maken
(lol)
Goed punt.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
que? En dat "daar doe ik niet aan" jou kan je blijkbaar alles wijsmaken met een complimentje
Nog even quotenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel zo, maar dan stel je zoiets voor. Subtiel liet ik het nog vallen over bestellen en toen was het antwoord : Daar doe ik niet aan.
Tja.
Danspartner; ook niet geheel onbelangrijkquote:
Hooooooquote:Op zondag 3 januari 2021 22:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
que? En dat "daar doe ik niet aan" jou kan je blijkbaar alles wijsmaken met een complimentje
Anders ga je toch weer op Badoo? Die mannen daar kunnen ook mooie verhalen vertellenquote:
Dat betoverd klinkt wat slijmerig maar verder kan het toch prima zo zijn? Dat ie zo nerveus was dat ie vergat een goede gastheer te zijn?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:00 schreef Brybry het volgende:
Behalve dan dat ze voorstelde om wat te eten te bestellen en hij gewoon nee zeiquote:Op maandag 4 januari 2021 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat betoverd klinkt wat slijmerig maar verder kan het toch prima zo zijn? Dat ie zo nerveus was dat ie vergat een goede gastheer te zijn?
Oh ik heb maar de helft gelezen blijkbaar.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze voorstelde om wat te eten te bestellen en hij gewoon nee zei
Goed punt van @:duiveltja
stond n de kleine lettertjes...quote:Op maandag 4 januari 2021 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik heb maar de helft gelezen blijkbaar.
Ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
stond n de kleine lettertjes...
ik ben ook niet altijd de beste gastvrouw.... maar als iemand zegt: joh ik heb eigenlijk wel trek..
dan verzin je toch iets?
ook als je er zelf nog niet aan had gedacht of geen trek hebt
Goed punt ja! Kan het nog niet helemaal rijmen met elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze voorstelde om wat te eten te bestellen en hij gewoon nee zei
Goed punt van @:duiveltja
Iedereen reageert wel eens raar als hij verrast wordt laat gaan en als het echt niets is komt het volgende verkeerde moment echt niet over 3 jaar pas maar over 2 dates.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:52 schreef Brybry het volgende:
[..]
Goed punt ja! Kan het nog niet helemaal rijmen met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |