Toch ga je je titel van vorig jaar verspelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:38 schreef Isorden het volgende:
Zie net dat ik de 5000 posts voor deze reeks ook gepasseerd ben
Dago kon dit jaar niet af en toe naar de kroegquote:Op donderdag 31 december 2020 13:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toch ga je je titel van vorig jaar verspelen.
HOE KAN DIT
is dit het definitieve einde van het tijdperk isorden?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toch ga je je titel van vorig jaar verspelen.
HOE KAN DIT
Ja,ik miste het geknal buiten ook wel een beetje tijdens het bakken.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze foto is typerend voor Oudjaarsdag 2020.
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
JaOm van te smullen.
Limoentjuh halve Stonesgodin
Hebben een hoop mensen op gestemd denk ik zoquote:Op donderdag 31 december 2020 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
wat doet sky full of stars zo hoog.
Nee hoor, staat maar op 95.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:41 schreef Isorden het volgende:
Niet mn favo Dire Strais, maar staat zeker top 5
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:41 schreef Zorro het volgende:
Mooi Coldplay gemist omdat pissen.
Al was dat meer Yellow dan Clocks
Bij dezen is mijn privé-onderzoekje afgesloten.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dago kon dit jaar niet af en toe naar de kroeg
quote:
Nee, Knopflerquote:
Ja, de live optredens van the Beatles zijn een stuk minder de laatste jaren...quote:Op donderdag 31 december 2020 13:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moet nog wel meer van ze luisteren
Maar dat komt wel goed.
The Beatles vind ik persoonlijk wel leuker tot nu toe![]()
Maar de live optredens van the Stones zijn geweldig![]()
![]()
Daar krijgen we er veel later in de lijst nog zeker 2 vanquote:Op donderdag 31 december 2020 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gitaarspel op de Spaanse gitaar.
Die is wel mooi maar ken die alleen door een cover die vele malen beter is dan Coldplayquote:Op donderdag 31 december 2020 13:39 schreef TheVulture het volgende:
The Scientist heeft trouwens nooit echt in de buurt van de top 10 gestaan, waar dat wel had gemogen... by far de mooiste van Coldplay
Godverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |