Die mis ik dan weer totaal niet. De opperboomer.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Mis nog steeds de jaren met Bert Haandrikman. Wat een Top-God was dat zeg!
Groeten terug!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten en veel![]()
![]()
van @:houdjemond vanuit haar nieuwe huis zonder internet (voorlopig)
Groeten terugquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Ja van Kate Bush.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn wel betere versies van deze toch
Fijne nacht PzKpfw! Volgens mij was jouw naam laatst de code om mee te doen met Among Usquote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de vele genotsplaatjes in aantocht ga ik de luiken toch maar sluiten. Morgen staat er ook weer een lange dag voor de boeg.
Slaap lekker kameraad!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks de vele genotsplaatjes in aantocht ga ik de luiken toch maar sluiten. Morgen staat er ook weer een lange dag voor de boeg.
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
Ik ga ook slapen trouwens, wel weer genoeg gepost de afgelopen 12 uur![]()
![]()
Groeten terug!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Ik bedoel het was wel zijn 15 minutes of famequote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou hij het top 2000 café nu ook missen?
vanwege de lekkage?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Ah ik miste haar al enorm!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Trustenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
vind jequote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ook jij een fijne nachtrustquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
Trustequote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
Leukquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Trusten Esquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal het morgen aanslingeren.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
Pitzequote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef essnhills het volgende:
![]()
Emmely moet iets anders dan een pony knippenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met onze Emmely bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Gekdom kon het nog een beetje voor iemand die populair is, dat is eigenlijk de enige. Hoewel ik Gijs in zijn eigen show ook strontirritant vind trouwens.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. De mensen die de top goed presenteren, daar zijn de eigen shows weer niet denderend van
Deze en Fear of the dark zou ik nog wel alleen kunnen opzetten. Voor de rest prima hoor maar niet zelf.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze van Iron Maiden gaat nog wel.
Groetjes terug!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Alfred Lagarde GODquote:Op donderdag 31 december 2020 00:18 schreef Kopiko het volgende:
Ik citeer Alfred Lagarde graag even: "Betòn!!"
Ach, krijgen we Bruce weer?quote:
Eens!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze en Fear of the dark zou ik nog wel alleen kunnen opzetten. Voor de rest prima hoor maar niet zelf.
Vind die pony wel mooi staan bij haarquote:Op donderdag 31 december 2020 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Emmely moet iets anders dan een pony knippen
De IRC-chat ben ik niet zo actief in. Lastiger bij te houden (je hebt ook maar 2 min. om een nummer een cijfer te geven) en ik vind het hier gewoon een stuk leuker cq epischerquote:Op donderdag 31 december 2020 00:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit jij niet ook nog in de chat en op MuMe?
Vroeg me al af waarom ze haar mond hieldquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Kusjes terugquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Hoe is de situatie met haar spullen? ;{ Of weet je daar niks over?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Die ja, ik vind haar normaal wel leukquote:Op donderdag 31 december 2020 00:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met onze Emmely bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
Huh, heb jij op de Maiden gestemd?quote:
lang lang geleden vond ik Hans Schiffers altijd uitstekendquote:Op donderdag 31 december 2020 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Gekdom kon het nog een beetje voor iemand die populair is, dat is eigenlijk de enige. Hoewel ik Gijs in zijn eigen show ook strontirritant vind trouwens.
Groetjes terug en zo allesquote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Dan ga ik goed dronken worden vannacht (voor het eerst in jarenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elke keer dat je je aan Van Inkel ergert, een slok.
Groetjes terug @houdjemond ! Hopelijk snel weer online en lekker gesetteld.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Issie nog steeds. Een van de weinige djs waarvan je zag dat ie ook echt genoot van de muziekquote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
lang lang geleden vond ik Hans Schiffers altijd uitstekend
die zijn ook echt zwaar overrated aan het worden.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedenk me nu dat we ook nog een stuk of 7 keer U2 moeten krijgen. Dat is ook wel cringy
op zijn woonbootquote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Issie nog steeds. Een van de weinige djs waarvan je zag dat ie ook echt genoot van de muziek
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zijn ook echt zwaar overrated aan het worden.
Ik denk dat laagjes beter staanquote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind die pony wel mooi staan bij haar
Toch allemaal geen tijd voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Zorro het volgende:
Och, waarom zouden we het intro erbij doen ook?
Eahneau en de beste U2 is ook al lang en breed achter de rug met One Tree Hillquote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedenk me nu dat we ook nog een stuk of 7 keer U2 moeten krijgen. Dat is ook wel cringy
Eerste dj die de finale live ging presenteren, na een paar jaar vooropgenomen Frits Spitsquote:
Die 8 uur extra moeten ze voor andere dingen gebruiken?quote:
ik dacht ook eventjes dat dit U2 wasquote:
Ik vind Tower of Strength de ultieme v500-classic uit de 80s, al mag Winning er ook zijn. Verder natuurlijk Spit It Out.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Gretzl het volgende:
The Cult, een typische V500-classic voor mij dit nummer (ik associeer het meer met de Orinoco-lijst dan enige ander event)
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik dacht ook eventjes dat dit U2 was
en dat deed hij zeer professioneelquote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eerste dj die de finale live ging presenteren, na een paar jaar vooropgenomen Frits Spits
Eh, ja!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh, heb jij op de Maiden gestemd?
Nog steeds NMD, bleek wel weer net. Maar een mute was gelukkig niet nodigquote:
Problemen mee gehad?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:20 schreef peaceman het volgende:
Dit vindt Jan Smeets geen leuke band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |