Da's goed Anoukquote:
Hoe laat is die?quote:
Jeroen van Inkelquote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wie mag de legende dan wel zijn?
Gewoon googlen op 'Joe cocker spaniel'quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er worden hier krochten van t internet opengetrokken waarvan ik niet wist dat ze er waren
Ge mint utquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
Oh trouwens we zijn over het absolute topic aantal van vorig jaar heen![]()
![]()
Valt best mee nuquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Zorro het volgende:
With A Little Help From My Friends
lopen de topics hier als een malle.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]Oeffff komt Eilish dan pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geen idee maar blijkbaar wil hij dat Jimi PAge gitaarspeeltquote:
Sowieso: SHOT!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wie mag de legende dan wel zijn?
Tussen 2 en 3quote:
[..]allemaal nummers die wel leuk zijn maar waar ik niet per se voor wil opblijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.
Maar goed iedereen beslist zelf uiteraard
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
En nog een dag te gaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
![]()
Joe's Cocksuckers.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, ik voel druk
"The taste of cocker" ofzo?
Niet mee eens?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeffff komt Eilish dan pas
Jaaaa, juichen.gif toetertjes allesquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
![]()
Dat je dit uur al trekt is best knapquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
allemaal nummers die wel leuk zijn maar waar ik niet per se voor wil opblijven
Maar goed iedereen beslist zelf uiteraard
Ga ik ook 3 uur slapenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
![]()
Was ik te laat met mijn spoiler? Sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeffff komt Eilish dan pas
Ik zeg ook friends. Dat kunnen er nooit veel zijnquote:
Dat is al beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, ik voel druk
"The taste of cocker" ofzo?
Zooo blij dat ik LemmyGOD nog in t echt gezien hebquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf gewoon de hele nacht. Iron Maiden en Motörhead
Oh dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
laatste keer van Inkel wel straks.
[..]Ik heb hem even voor je aangepast, er stond er een tussen die absoluut niet in dat rijtje hoort te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Omdat Nederland een smaakvol land isquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef alors het volgende:
Waarom staat Viva Forever van de Spice Girls er eigenlijk niet in?
#metooquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zooo blij dat ik LemmyGOD nog in t echt gezien heb
Omdat Nederland een smakeloos land is, alorske.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef alors het volgende:
Smakeloos land heeft inderdaad wel spice nodig zou je zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef alors het volgende:
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
WAT?! NO MUNNIE?! SUCK A JOE COCKER!
[ afbeelding ]
Godsammequote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
WAT?! NO MUNNIE?! SUCK A JOE COCKER!
[ afbeelding ]
Record jaaaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
![]()
Ik was in naar concert in Hydepark een week nadat Black Sabbath, Motörhead, Soundgarden, Faith No more daar stonden.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zooo blij dat ik LemmyGOD nog in t echt gezien heb
Dat blijkt maar weer idd...quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is, alorske.
Spice up your life!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Smakeloos land heeft inderdaad wel spice nodig zou je zeggen
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Gretzl het volgende:
Jacqueline was 15 toen ze dit nummer schreef?![]()
![]()
![]()
quote:
Godver en men dacht dat 2020 kut wasquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
I Would Stay
1 januari trouwens nieuwe muziek van Krezip
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was in naar concert in Hydepark een week nadat Black Sabbath, Motörhead, Soundgarden, Faith No more daar stonden.
Komen ze niet uit jouw stadje?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk overgewaardeerd. Rijmelarij.
Maar ik ben totaal niet nieuwsgierig naar wat ze op 1 januari gaat doenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een zwak voor Jacquelines stem.
Geen erg strategisch moment, paar weekjes voor de stemweek is beterquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
I Would Stay
Je gaat me toch niet vertellen dat dat een anagram van Krezip is?quote:
Waar heb je dát gehoord????quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
I Would Stay
Nee, een nieuw album, wel weer gewoon dezelfde muziekquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
I Would Stay
Nieuwe muziek zit ik dan weer niet op te wachtne.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
I Would Stay
Het is doodstil hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Cee het volgende:
Ongelofelijk overgewaardeerd. Rijmelarij.
Do I know what's rightquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef Kopiko het volgende:
Het wanproduct der wanproducten.
Het dieptepunt is bereikt.
De ware muzikale hel.
Radio 2 gaat hier voor de zekerheid klokslag 12 uur uit.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
I Would Stay
je denkt dat je deze even maar kreskipt?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
Oh Krezip,
ik denk dat ik deze maar skip
Bubbling After Fredje, daar staan ze niet bijquote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Radio 2 gaat hier voor de zekerheid klokslag 12 uur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |