Ga ik ook 3 uur slapenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Isorden het volgende:
Oh trouwens we zijn over het absolute topic aantal van vorig jaar heen![]()
![]()
Was ik te laat met mijn spoiler? Sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeffff komt Eilish dan pas
Ik zeg ook friends. Dat kunnen er nooit veel zijnquote:
Dat is al beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, ik voel druk
"The taste of cocker" ofzo?
Zooo blij dat ik LemmyGOD nog in t echt gezien hebquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf gewoon de hele nacht. Iron Maiden en Motörhead
Oh dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
laatste keer van Inkel wel straks.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]Ik heb hem even voor je aangepast, er stond er een tussen die absoluut niet in dat rijtje hoort te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf nog even wakker denk ik. Als ik dat trek.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Omdat Nederland een smaakvol land isquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef alors het volgende:
Waarom staat Viva Forever van de Spice Girls er eigenlijk niet in?
#metooquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zooo blij dat ik LemmyGOD nog in t echt gezien heb
Omdat Nederland een smakeloos land is, alorske.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef alors het volgende:
Smakeloos land heeft inderdaad wel spice nodig zou je zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef alors het volgende:
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
WAT?! NO MUNNIE?! SUCK A JOE COCKER!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |