Dit liedje klinkt helemaal niet als baggerquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, 100%! Behalve het Iers en de raakvlakken dan
Is jouw username afgeleid van het Nightwish-nummer?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:47 schreef Amarantha het volgende:
1 van beste albums vind ik samen met unplugged van Nirvana.
Nee, maar dat Dimi de breek niet pakt is wel bagger.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit liedje klinkt helemaal niet als bagger
Nee gewoon random van Google geplukt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is jouw username afgeleid van het Nightwish-nummer?
Dit klinkt heel nicequote:
Het was op FOK! over het algemeen wel een mooie tijd, maar ik heb er ook wel vrede mee zo. Tijdens OS zal ik nog wel wat actief zijn en verder af en toe als ik alleen ben op een voetbalavondje, maar verder is mijn tijd hier een stuk beperkter.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Haha mooi zo![]()
VroegahToen 3fm nog luisteraars had en het topic nog leefde en SR en VBL enzo ja. Maar ja, het leven roept ook mij. Dus ik ben niet meer zo actief, lees hier en daar nog wel mee.
Hele album is een genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Long Nights van dit album is ook nog wel genot
is al jaren zo. Moet Radio 2 maar advertentieruimte inkopen. Voor niks gaat de zon opquote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wil me toch nog even beklagen over het gemis van de grote papieren uitgaven van de lijst in enkele van de grote dagbladen.
Op dit nummer toch niet echt.quote:
Ik heb ze bewaard sinds ik het volg. Groot gemisquote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wil me toch nog even beklagen over het gemis van de grote papieren uitgaven van de lijst in enkele van de grote dagbladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |