quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Random vraag, omdat het kan. Liefhebbers van koffie hier? Tips voor verse koffiebonen?
Moet weer bestellen
Is echt heel slecht. Alleen omdat ze lokaal zijn stemt elke limburgjosti op deze meuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef laxus13 het volgende:
Zo slecht is dit niet jongons. Beste van RH ❤
Koffiebonen? Die meuk komt hier niet inquote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Random vraag, omdat het kan. Liefhebbers van koffie hier? Tips voor verse koffiebonen?
Moet weer bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
En die andwer ook. In één uur godbetert!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar junior staat er nog echt in ook
Welke danquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertraagde Post door mijn handicap he voordat je denk dat ik nostalgie koester aan Limburg
Ik hoop niet dat Limburgs mede 1990 lid @:adames dit leest
Man met bril koffie, kan je bestellen in hun webshop. Top koffiequote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Moet weer bestellen
Dat is geen koffie nie man!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koffiebonen? Die meuk komt hier niet in
Alleen oploskoffie met veel suiker en een scheut melk
Maar hij zingt niet echt in dialect toch? Alleen met een accent.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Amsterdams is dialect voor mij. Of een spraakgebrek.
1 per stem.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel emailadcounts hebben werkloze Limburgers aangemaakt om te stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |