quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al het goede komt uit November
daar kan zelfs jij niet tegenopquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, je ziet haar altijd inhaalslagen maken
Ahwquote:Op woensdag 30 december 2020 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn en Drs P zijn volgens mij de meest gehate artiesten in de Top van mijn vriendin. En Eminem.
Dat is wel echt de stijl van Gretz en ess hequote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met bij elk nr 10x de songtekst kom je een eind ja
Als ik terugreken ben ik toen verwekt dus dan ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al het goede komt uit November
Ohquote:Op woensdag 30 december 2020 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik mooi hoor, deels door nostalgie. Ik doelde meer op de Limburgse "pareltjes"
Die komt morgenavond nog een keer langs.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Kon Boudewijn niet gewoon nog een liedje zingen?
zelfs ik ben het er mee eens dat The National beter is dan dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze wel leuk, maar The National en GnR zijn beter.
Ongeveer op dezelfde hoogte, maar ik moet bekennen dat ik naast Dodenrit niet veel nummers van hem kenquote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar kan zelfs jij niet tegenop
Wat zitten jullie over mij te kwebbelen de hele tijdquote:
Ik reken het goedquote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik terugreken ben ik toen verwekt dus dan ben ik het met je eens.
Of misschien moet ik dan zeggen 'al het goede komt in November' maar dat heb ik net niet getypt.
Nou we krijgen nog Hazes, dialect elende genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Hierna zijn we eindelijk van deze ellende af
Misschien wel op 1.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die komt morgenavond nog een keer langs.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zitten jullie over mij te kwebbelen de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |