Laten we asjeblieft niks aan postnl overlatenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
PostNL ook. gewoon de postbode langs de deur met een prik.
Misschien aan wat coffeeshop-toeleveranciers vragen hoe je dat doet. Die hebben toch ervaring hoe je van de grote opslag steeds kleine leveringen doet, zodat er op de uiteindelijke locatie steeds nčt genoeg aanwezig is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die fysieke locaties bouwen kan ik ook wel inderdaad. Dat is niet zo heel schokkend.
De logistiek met die vaccins zelf is wel wat complexer natuurlijk.
Ja, maar dat is poeder, dat hoef je niet te koelen. Die overslaglocaties hebben geen grote koelkastenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien aan wat coffeeshop-toeleveranciers vragen hoe je dat doet. Die hebben toch ervaring hoe je van de grote opslag, steeds kleine leveringen doet, zodat er op de uiteindelijke locatie steeds nčt genoeg aanwezig is.
Ow, 261 doden in de laatste week (22 tem 28 december), 281 de week ervoor. Verbaast me dat die beslissing dan niet meer kritiek krijgt. Die "beschermende muur om de kwetsbare ouderen en mensen met een zwakke gezondheid" waar Rutte in maart over sprak lijkt alvast niet te werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, dat denk ik ook. En we hebben er nu 789 (32,2%)![]()
https://coronadashboard.r(...)ijk/verpleeghuiszorg
Toch hier ook wat over zeggen. Die paar militairen lekker laten zitten waar ze zijn want die gaan hier op geen enkele wijze verschil maken. Er zijn nu totaal iets van 400-800 man op missie waarvan hooguit 5% geneeskunde (battle-field-calculatie). Los dat de militaire nofi, imo niet veel kunnen bijdragen op en in een fijngevoelig ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Defensie vindt Afghanistan belangrijker.
Die missie moesten we niet vergeten. Terwijl de zorgtehuizen hier gewoon sterftehuizen worden.
PostNL laat dan weten dat ze tussen 13:00 uur en 17:00 uur aan de deur staan. Komen niet en melden n dag later te komen. De volgende dag vind je een briefje dat je t op kunt halen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Precies. Hier moeten alle overheidsorganen en organisaties betrokken worden, er zal maar iemand overgeslagen worden, en de oplossing moet vooral door de huidige structuren gedragen en uitgevoerd worden, ook al is dat niet wenselijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik noem dat out of the box denken.
Iets waar Duitsland altijd al goed in is geweest.
Wij zijn vooral goed in polderen, werkgroepje hier, projectgroepje daar, fiatgroepje daar, en nog een ander werkgroepje, maar het resultaat uit die werkgroepjes moet in een ander werkgroepje verwerkt worden.
Beter dan DHL, die hangen het met koelbox en al aan de voordeur... of in de container in de tuin...quote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef marsan het volgende:
[..]
PostNL laat dan weten dat ze tusse 13:00 uur en 17:00 uur aan de deur staan. Komen niet em melden dag later komen. De volgende dag vind je een briefje dat je t op kunt halen.
Of je vaccin aan de buren gegeven die dan van niets wetenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef marsan het volgende:
[..]
PostNL laat dan weten dat ze tusse 13:00 uur en 17:00 uur aan de deur staan. Komen niet em melden dag later komen. De volgende dag vind je een briefje dat je t op kunt halen.
Ja, dan kan je even op youtube zoeken hoe het moet.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Misschien kan je daar een vaccin krijgen, dat land zal zelfs eerder dan Nederland beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sorry, moet morgen naar Afghanistan, Navo Missie!
Of zeggen dat ze geweest zijn en 3 dagen later hoor je dat het bij een depot 140km verderop ligt.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Beter dan DHL, die hangen het met koelbox en al aan de voordeur... of in de container in de tuin...
Mijn pakketje is een keer in Spanje bezorgt omdat mijn achternaam een plaatsje in Spanje isquote:Op woensdag 30 december 2020 23:47 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Beter dan DHL, die hangen het met koelbox en al aan de voordeur... of in de container in de tuin...
Vlak voordat je het gaat gebruiken hoeft het niet meer zo koud hoor. Gewoon in de koelbox achterop de brommer.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, maar dat is poeder, dat hoef je niet te koelen. Die overslaglocaties hebben geen grote koelkasten
Of teruggestuurd is na 0 pogingen (ik werk fulltime thuis, de kans dat ik een bezorger mis is nihil)quote:Op woensdag 30 december 2020 23:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Of zeggen dat ze geweest zijn en 3 dagen later hoor je dat het bij een depot 140km verderop ligt.
Is al geregeld, voor 2 potten Nutella en een half schaap, zit dan wel de herhaal prik bij inbegrepen. Ik word gelijk meegenomen met de koeien in het rondje mond en klauwzeer.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien kan je daar een vaccin krijgen, dat land zal zelfs eerder dan Nederland beginnen.
Die heb ik ook vaak gehad. Ik heb een videodeurbel, dus kan precies zien of/wanneer ze geweest zijn. DHL: WE ZIJN WEL GEWEESTquote:Op woensdag 30 december 2020 23:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Of teruggestuurd is na 0 pogingen (ik werk fulltime thuis, de kans dat ik een bezorger mis is nihil)
Je kunt hierom lachen, maar AH heeft 35 jaar geleden zijn hele logistieke systeem al zo gebouwd dat alle spullen tijdig op de juiste plek zijn zonder dat ze onbruikbaar worden (over datum). Ik ken de keten van binnen uit, en ik denk serieus dat als je 'Zaandam' zou bellen dat ze het gaan doen ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het kabinet nog steeds kan volhouden om te wachten tot half januari.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:
Diederik Gommers vind dat ze "gewoon" maandag moeten beginnen met vaccineren
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onacrisis-vaccinatie
Hij zit ook in een positieve bubbel in ieder geval.
Ja idem hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die heb ik ook vaak gehad. Ik heb een videodeurbel, dus kan precies zien of/wanneer ze geweest zijn. DHL: WE ZIJN WEL GEWEEST
Ik: Volgens de logs van mijn deurbel niet
Ja, bezorger heeft aangeklopt
"Oh wat raar, mn bewegingssensor is ook niet afgegaan. Zullen we 't nog eens proberen?
Hier ligt nog een hele vracht pakketjes in het trappenhuis, met allemaal namen erop die er niet wonen, vaak ook gewoon heel ander adres, nu ben ik geen tokkie die dat wegpakt, maar kan me voorstellen dat er behoorlijk veel verdwijnt op die manier.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die heb ik ook vaak gehad. Ik heb een videodeurbel, dus kan precies zien of/wanneer ze geweest zijn. DHL: WE ZIJN WEL GEWEEST
Ik: Volgens de logs van mijn deurbel niet
Ja, bezorger heeft aangeklopt
"Oh wat raar, mn bewegingssensor is ook niet afgegaan. Zullen we 't nog eens proberen?
Organon is geen domme partij, die verzorgen al jaren dergelijke logistiekquote:Op woensdag 30 december 2020 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt hierom lachen, maar AH heeft 35 jaar geleden zijn hele logistieke systeem al zo gebouwd dat alle spullen tijdig op de juiste plek zijn zonder dat ze onbruikbaar worden (over datum). Ik ken de keten van binnen uit, en ik denk serieus dat als je 'Zaandam' zou bellen dat ze het gaan doen ook.
En zo zijn er natuurlijk nog wel meer partijen. Het hele spul ligt nu bij Organon, of hoe dat tegenwoordig ook heet, dus dikke kans dat ze daar ook wel snappen hoe het werkt, maar soms heb ik toch ook wel het idee dat het RIVM of het OMT of VWS zelf wil gaan verzinnen hoe het werkt terwijl er duizend partijen te vinden zijn die alle kennis en techniek al lang in huis hebben.
Had iemand hier al antwoord op gegeven? Want ik weet het ook niet zeker, maar ik heb wel ergens gelezen (waar weet ik niet meer) dat iemand die Covid19 heeft op dat moment niet gevaccineerd kan worden. Misschien komt dat uit de bijsluiter van Pfizer ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar als mensen al op de IC liggen heeft het dan nog zin om ze te vaccineren, herstellen ze dan sneller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |