#Me2 .....quote:Op woensdag 30 december 2020 23:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
Ik herken echt geen greintje zelfreflectie in het hele artikel. Vooral dat anderen het ook zo slecht doen, en dan tussen neus en lippen door dat Duitsland mobiele vaccinatieunits heeft gebouwd, dus dat zij het daarom snel kunnen doen. Nergens de vraag "Hadden wij dat ook moeten doen?"
Nee, dit is dan het antwoord:
[..]
Schiet mij maar lek.
Echt hè? "Hugo, waarom heb jij dat snoepje gestolen?"quote:Op woensdag 30 december 2020 23:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
#Me2 .....gaan we we toch nog met een ontploffing het jaar uit.
Hun prioriteit ligt bij hun opdracht en die opdracht is door de politiek vastgelegd. Klinkt mischien lullig voor civilisten maar zo werkt dat nu eenmaal en de reguliere troepen aldaar hebben medische ondersteuning nodig dus tenzij Nederland besluit alle troepen weg te halen daar moet die medische staf gewoon in Afghanistan blijven.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was geen Rutte maar een woordvoerder van defensie die zei dat de Taliban ook heel belangrijk was.We kunnen echt niet verwachten dat defensie zich volledig beschikbaar stelt voor NL.
Dus moeten de Nederlanders in verpleegtehuizen hier maar wachten tot de Taliban verslagen is, of zo.
Waar ligt je prioriteit dan?
Ik vind dit triest. En nieuwe complete faal.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hun prioriteit ligt bij hun opdracht en die opdracht is door de politiek vastgelegd. Klinkt mischien lullig voor civilisten maar zo werkt dat nu eenmaal en de reguliere troepen aldaar hebben medische ondersteuning nodig dus tenzij Nederland besluit alle troepen weg te halen daar moet die medische staf gewoon in Afghanistan blijven.
Alle politie agenten zijn hier vrij met nieuw jaar en worden niet ingezet.quote:
Daarom baal ik zo van die uitgestelde vaccinatie.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof die paar militairen het verschil zouden maken
Kunnen we de coördinatie van het vaccineren niet bij defensie neerleggen? Huisartsen optrommelen, GGD coördineren, ga zo maar door.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom baal ik zo van die uitgestelde vaccinatie.
Alles telt. Niet op het grote plaatje, maar wel individueel.
Als ik heel eerlijk ben, dan denk ik dat geen enkele 'kerel van de GGD' die daadwerkelijk die spuiten erin moet janken dit zegt. Al die procedurele ongein komt van beleidsmakers, niet van de mensen in het veld. Die gaan echt wel tot aan het gaatje, dat zie je in feite al maandenlang in zieken- en verpleeghuizen. Of supermarkten, of scholen, of bij pakketbezorgers, of op welke branche deze crisis dan ook maar van invloed is.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kunnen we de coördinatie van het vaccineren niet bij defensie neerleggen? Huisartsen optrommelen, GGD coördineren, ga zo maar door.
Lijkt me wel mooi. Die kerel van GGD die dan zegt: "Ja maar moeilijk, ik moet om 5 uur thuis eten anders is mn vrouw boos"
Dude van defensie: Oh echt? Meen je dat? Nou dan moet je maar naar huis. Ga jij aan Henk vertellen dat zijn oma dood is omdat je om 5 uur thuis moest zijn, want anders werden je aardappelen koud? Nou? Ga je dat doen? Nee. Dat dacht ik ook. Dus, niet zeiken en vaccineren, nu.
Dan wil ik wel een livestream.
van 9-5 vaccineren is dus ook echt het GGD plan.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kunnen we de coördinatie van het vaccineren niet bij defensie neerleggen? Huisartsen optrommelen, GGD coördineren, ga zo maar door.
Lijkt me wel mooi. Die kerel van GGD die dan zegt: "Ja maar moeilijk, ik moet om 5 uur thuis eten anders is mn vrouw boos"
Dude van defensie: Oh echt? Meen je dat? Nou dan moet je maar naar huis. Ga jij aan Henk vertellen dat zijn oma dood is omdat je om 5 uur thuis moest zijn, want anders werden je aardappelen koud? Nou? Ga je dat doen? Nee. Dat dacht ik ook. Dus, niet zeiken en vaccineren, nu.
Dan wil ik wel een livestream.
Ik bedoelde eigenlijk de Gouw, of die knapen van GGD GHOR van dat interview afgelopen week. Die stuurden namelijk op 8 uur per dag vaccineren.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, dan denk ik dat geen enkele 'kerel van de GGD' die daadwerkelijk die spuiten erin moet janken dit zegt. Al die procedurele ongein komt van beleidsmakers, niet van de mensen in het veld. Die gaan echt wel tot aan het gaatje, dat zie je in feite al maandenlang in zieken- en verpleeghuizen. Of supermarkten, of scholen, of bij pakketbezorgers, of op welke branche deze crisis dan ook maar van invloed is.
Zal wat lastig zijn qua bevoorrading, maar ik hoop dat ze wel ruime openingstijden hebben en flink doorprikken.quote:
Ik vind van 7:30-22:30 wel een mooi window.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kom wel om 4 uur 's nachts, hoor
Sorry, moet morgen naar Afghanistan, Navo Missie!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ok. FOK-OMT heeft indien geen tegengeluid jou aangewezen om dit te gaan coördineren.
Succes komende weken.
Dat zijn ook beleidsmakersquote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de Gouw, of die knapen van GGD GHOR van dat interview afgelopen week. Die stuurden namelijk op 8 uur per dag vaccineren.
Zoals overal, de mensen met hun poten in de modder valt niets te verwijten.
Als ze 24/7 doen en me een 'prikcursus' geven kom ik zelfs 's nachts prikken. Hoe eerder uit deze ongein hoe beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kom wel om 4 uur 's nachts, hoor
Even naar Zaandam bellen. Albert Heijn weet precies hoe je een logistieke keten bouwt die 24/7 draait.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zal wat lastig zijn qua bevoorrading, maar ik hoop dat ze wel ruime openingstijden hebben en flink doorprikken.
PostNL ook. gewoon de postbode langs de deur met een prik.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even naar Zaandam bellen. Albert Heijn weet precies hoe je een logistieke keten bouwt die 24/7 draait.
2 normale shifts is van 7 tot 23. Dat is voor genoeg mensen prima haalbaar, zowel de vaccineerders als de klanten.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van 8 tot 8 lijkt me wel realistisch hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |