Het veranderde niets aan mijn mening over hem.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Dit moet je gewoon ook eens live meegemaakt hebben
Johan Derksen en zijn omschrijving van de FIFA jaren terug.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mani89 is volgens mij de persoon die als eerste met dat begrip kwam. Dus je zult het hem moeten vragen
Wel eens gehoord van die persoon.quote:
@Mani89 help?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mani89 is volgens mij de persoon die als eerste met dat begrip kwam. Dus je zult het hem moeten vragen
Wat interesseert mij dat boek, BIER!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij hebben een boek toch?
dit kan ik bevestigen. ik vond het overigens wel fantastisch. Want ik heb smaak.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het veranderde niets aan mijn mening over hem.
We hebben allebei onze eigen Spotify lijstquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die man van je heeft ook geen enkel invloed thuis he ....
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van die persoon.
Ik BLIJF het GVD niet uitleggen!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waar komt nou eigenlijk het woord prostaatrock vandaanIs het omdat het ouwemannenrock is en ouwe mannen sneller last krijgen van hun prostaat? Of is het iets anders?
Betere regelsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef Viv het volgende:
@:Evenstar die regels werden ook veel te ingewikkeld.
Nieuw voorstel:
Iedere keer dat je je ergert aan Van Inkel: 1 shot
Helpt dit niet: nog 1 shot
Dan ben ik na een half uur kachel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:22 schreef Viv het volgende:
@:Evenstar die regels werden ook veel te ingewikkeld.
Nieuw voorstel:
Iedere keer dat je je ergert aan Van Inkel: 1 shot
Helpt dit niet: nog 1 shot
That mie in the corner?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom maar op met de Mie-grappen
Lennon is het vaak wel met mij eens hoor qua muziek.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lennon houden, Diana ruilen
Ja die MOET er echt komenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil volgend jaar een Top 2000 bingokaart. Ik hoor zoveel cliches
Lay all your love on mie?quote:
Waar heb je het eerder uitgelegd dan? Linkje volstaat!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik BLIJF het GDV niet uitleggen!!!
Nu heb ik een massage nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |