quote:
Die man van je heeft ook geen enkel invloed thuis he ....quote:Op woensdag 30 december 2020 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik Neil Young ook niets aan vind.
Waar komt nou eigenlijk het woord prostaatrock vandaanquote:Op woensdag 30 december 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier wilde ie ook eens op de Prostaatrocktour
Dat je het bijhoudtquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel voor tijdens de top2000, 289 was het na 1 januari maar telt dat?
Lennon houden, Diana ruilenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me... ik doe echt mijn best. Aan mij ligt het niet
Guinnessquote:
Dat voelt als een nieuw WR op de 3000 meter schaatsen als je eigenlijk al een WR op de 5000 meter breekt.quote:
Laatste tour had ie wel een nieuwe vers erbij over oliepijpleidingenquote:
moet je de rest van het concert eerst uitzittenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Dit moet je gewoon ook eens live meegemaakt hebben
quote:
Dit nog niet live meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Dit moet je gewoon ook eens live meegemaakt hebben
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die man van je heeft ook geen enkel invloed thuis he ....
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me... ik doe echt mijn best. Aan mij ligt het niet
Die van 9 ging te snel hoorde ik, dus ik heb even een tandje terug geschroefdquote:
Mani89 is volgens mij de persoon die als eerste met dat begrip kwam. Dus je zult het hem moeten vragenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waar komt nou eigenlijk het woord prostaatrock vandaanIs het omdat het ouwemannenrock is en ouwe mannen sneller last krijgen van hun prostaat? Of is het iets anders?
Naja als we door 290 heen zijn hebben we het absolute record te pakken, maar daar zitten ok de topics van door het jaar heen.quote:
Sven Kramers WR op de 5K uit 2007quote:Op woensdag 30 december 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat voelt als een nieuw WR op de 3000 meter schaatsen als je eigenlijk al een WR op de 5000 meter breekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |