Het lijkt allemaal best wel op elkaar he.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is The Memory Remains
Dat is The memory remainsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit die ene met Marianne Faithful aan het draaiorgeltje op het eind?
Dat is Unforgiven II.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit die ene met Marianne Faithful aan het draaiorgeltje op het eind?
Pak ff de On The Night versie van R+J dan. Thank me later.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Gretzl het volgende:
Tijd maar even optimaal benutten om Romea + Juliet en de Verdronken Vlinder terug te luisteren
+1 er is metal waar ik veel liever naar luister dan dit gejengelquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alweer? Ik ben wel klaar met Metallica
Ja, wat is dit nou voor vraag.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
Zal ik het harder zetten?
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef essnhills het volgende:
Is dit het niveau van ruigheid?
Dan is dit best te pruimen eigenlijk
Ik zie potentie.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou? Beetje draaiorgel spelen bij wat metalbands.
Sorryquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, doe dan desnoods PindaKaapFanaticus - of zo.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is The Memory Remains
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
Komt straks iets meer los maar het is meer een ballad. Dus je kan blijven luisteren!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef essnhills het volgende:
Is dit het niveau van ruigheid?
Dan is dit best te pruimen eigenlijk
Geef er een klap op danquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn tv begint te piepen dat ik te lang geen bewerking heb uitgevoerd
Kom ik wel langs met dubbeltjes.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zal hem hard eruit zetten
Nee, Memory Remains. Wel hetzelfde jaar en albumquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is Unforgiven II.
Of niet?
Hoezee, een man van cultuur!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Gretzl het volgende:
Tijd maar even optimaal benutten om Romea + Juliet en de Verdronken Vlinder terug te luisteren
Ik heb het gevoel dat het erger dan ooit is, maar geen idee waarom. Zou het dan toch komen door minder manipulatie, dat ze acts niet gelijkmatig over de lijst verdelen omdat ze een 'eerlijke' lijst willen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat van die zelfde acts de hele tijd door is wel een plaag dit jaar.
Goed teken ditquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:
1 heeft t goedquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is Unforgiven II.
Of niet?
Ja, krijg ik vannacht ook weerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik luister helemaal nooit graag naar metal. Verschrikkelijk vind ik het.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1 er is metal waar ik veel liever naar luister dan dit gejengel
Tja stel je voor..quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Vreemd dat deze er niet in mocht tot vrij recent.
Heavy metal kwaaltje ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal best wel op elkaar he.
Oke tofquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt straks iets meer los maar het is meer een ballad. Dus je kan blijven luisteren!!!
zucht nog een hoop werk te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister helemaal nooit graag naar metal. Verschrikkelijk vind ik het.
Ik weet sinds gister wat atten isquote:Op woensdag 30 december 2020 22:12 schreef alopio het volgende:
Gewoon geen regels doen, atten die boel
Zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Heeft Metallica wel echt ruigere liedjes? Bekende ook? Of heb ik een verkeerde associatie
Je maakt een grap?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Heeft Metallica wel echt ruigere liedjes? Bekende ook? Of heb ik een verkeerde associatie
Ik vind het vrij vreemd dat One eerder mocht dan deze vooral, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat hij niet bewerken met een hamer bedoelt als bewerkingquote:
Die smiley vertelt genoeg tochquote:
Hadden ze die regel maar gehouden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Niet mocht?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Dan luister je het te weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |