Ze klinken allemaal wel ongeveer hetzelfde jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:10 schreef 4-elements het volgende:
Weet nooit welke Unforgiven nou welke is...
We hebben vooral gezopen vanwege het woord zoom(ers)quote:Op woensdag 30 december 2020 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zei hij nog eens "legendarisch"?
Dit is volgens mij degene waaraan ik denk als ik 'Unforgiven' zie staan.quote:
Ik zeg doenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
Zal ik het harder zetten?
doe je lekker volgende keer toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, doe dan desnoods PindaKaapFanaticus - of zo.
quote:
Nee! Ik lijd mee met je man.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
Nooooitquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alweer? Ik ben wel klaar met Metallica
quote:
Ik denk het nietquote:
Nee, da'S mEMORY rEMAINSquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit die ene met Marianne Faithful aan het draaiorgeltje op het eind?
Nee, dat is The Memory Remainsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik denk het niet neequote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen echte radio muziek dus twijfelachtig.
Is dat niets voor jou? Beetje draaiorgel spelen bij wat metalbands.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
Dat van die zelfde acts de hele tijd door is wel een plaag dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metallica had ik nog niet gehoord vandaag, origineel!
Ja. de kinderen als die al slapen moeten kennis maken met dit meesterwerk...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
Ik zal hem hard eruit zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Mijn man haat Metallica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |