Hahaha nou uit het hele lijstje ken jij er wel meer hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoor jij niet nog minder te kennen dan ik
Als je met enige regelmaat NPO2 aan hebt staan wordt het een oja'tjequote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij Memories denk ik een essnhillsje doen.
Het zegt mij zo niets
Elton?quote:
Koekoek. Hopelijk geen Bugno3-tje voor jou straks.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Zo een fijne Delirium Tremens ingeschonken.
Proost!
Ik geloof dit directquote:
Ik vind Insomnia een van de belangrijkste tracks om volledig te draaien in de hele lijst. Samen met Freebird denk ik de belangrijkste en misschien Whole Lotta Lovequote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, eens. Maar ik vrees dat Insomnia niet belangrijk genoeg is. Gelukkig hebben we wel 23 minuten Echoes gehad vandaag
Zal zo wel bevestigd wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee. Heb er geen goed gevoel bij als het moderne Maroon 5 is.
Ja vind ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Deze hoort bij de lijst, maar staat die niet een beetje hoog (als in een plek of 800 te hoog)?
Zou Elton die reactie ook krijgen als hij thuis de kamer binnenloopt?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd zo'n kippenvel bij de reactie van het publiek als Elton op het podium verschijnt.
Mobiel meeposten is het helemaal niet te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging 2 minuten drinken halen.
Hop, 80 posts erbij
Is dat een ander woord voor kater?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koekoek. Hopelijk geen Bugno3-tje voor jou straks.
Ik luister 51 weken per jaar podcastsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als je met enige regelmaat NPO2 aan hebt staan wordt het een oja'tje
Baited!quote:
Daar is ook geen korte versie vanquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, eens. Maar ik vrees dat Insomnia niet belangrijk genoeg is. Gelukkig hebben we wel 23 minuten Echoes gehad vandaag
Ik heb al jaren een Blendle-abonnement. Ik zou niet zo gemakkelijk een abonnement voor 1 krant kunnen kiezen. Toch zonde dat 1 van de beste kranten van NL niet meedoet met het Blendle-projectquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Succes ermee. Gelukkig willen 291.000 mensen er wel voor betalen
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar is ook geen korte versie van
Daar is een versie van 16 minuten van.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar is ook geen korte versie van
Ervaringen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koekoek. Hopelijk geen Bugno3-tje voor jou straks.
Veel te vroeg....quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN MISTER ELTON JOHN
surprise surprisequote:
Ik kan maar beter op tijd zijn met dit tempoquote:
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er ook maar een biertje bijgepakt. Ik drink eigenlijk nooit op woensdag, maar jullie posts over bier hebben me overgehaald
De laatste 2x Brand herfstbokjes gaan er aan
Ok, ik roep ook maar wat. Klinkt als zijn pianospel. Las na mijn post pas dat dit Sjors & Elton zijn hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baited!
Nee, die komt later pas op.
Dan heb je 'm gemist, en daarmee niets gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik luister 51 weken per jaar podcasts
Nee, ijlen en wartaal in dit topic. Zie topics van 26 december rond 2:20uquote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor kater?
Dat lijkt me wel heel erg heet, niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef essnhills het volgende:
Dont the suuuun
go down on meee yeaah![]()
Nice! Ook mee Van Inkelen straks?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er ook maar een biertje bijgepakt. Ik drink eigenlijk nooit op woensdag, maar jullie posts over bier hebben me overgehaald
De laatste 2x Brand herfstbokjes gaan er aan
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan maar beter op tijd zijn met dit tempo
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit >>>>>>>>>>>>>> I Won't Let The Sun Go Down On Me van Nik Kershaw
Is het een nieuw nummer?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je 'm gemist, en daarmee niets gemist
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN... DAVID BOWIE!
Simpel liedje wat zichzelf minutenlang blijft herhalen maar weinig irritantquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee. Heb er geen goed gevoel bij als het moderne Maroon 5 is.
Echt hequote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
Was het gisteravond wel een beetje zinvol of nog steeds niet? Eergisteren zoog het geitenballenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nice! Ook mee Van Inkelen straks?
Ach, ik ga meedoen met Dry January, dus ik houd mezelf voor dat ik nu wel wat mag drinkenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemTijdens de Top 2000 bijna elke dag gedronken, op 1 dag na. Ach ja, het is vakantie.
DAMMIT, bedoelde het andersomquote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit >>>>>>>>>>>>>> I Won't Let The Sun Go Down On Me van Nik Kershaw
Ik lach hardop.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ladies and gentlemen
Elton's John!
[ afbeelding ]
Onderbroekenlol ditquote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ladies and gentlemen
Elton's John!
[ afbeelding ]
Dan was het wél een goed nummer geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dan is het bier vast al opquote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nice! Ook mee Van Inkelen straks?
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN... CONWAY TWITTY
Ik maak traditiegetrouw m'n album- en nummerlijst ook in de laatste dagen van het kalenderjaar. Maar nu zit ik zo in de Top 2000-mood dat ik er misschien beter aan doe om gewoon een rustig moment te kiezen in het weekend.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wilde vanavond mn top 100 van nrs van 2020 gaan maken, maar vrees dat ik er niet aan toekom
ow dat vind ik altijd zo moeilijk... maar zeker 1 van de betere ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Top-3 mannelijke stemmen in pop music
Tonightquote:Op woensdag 30 december 2020 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was het wél een goed nummer geweest.
Volgens mij was de score uiteindelijk 10 gisteren, dus een stuk beterquote:Op woensdag 30 december 2020 22:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was het gisteravond wel een beetje zinvol of nog steeds niet? Eergisteren zoog het geitenballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |