Haha, Society niet kennen. Stemgenot hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
275 Don't Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John![]()
274 The Unforgiven Metallica![]()
273 Rockin' In The Free World Neil Young![]()
272 Against All Odds Phil Collins![]()
271 Memories Maroon 5![]()
![]()
270 Insomnia Faithless![]()
269 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
268 Testament Boudewijn de Groot![]()
267 November Rowwen Hèze![]()
266 Society Eddie Vedder![]()
![]()
265 Take Me Home, Country Roads John Denver![]()
![]()
264 My Immortal Evanescence![]()
![]()
nee.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
kan ik even bier pakken zonder dat het topic zo vol is?
Gewoon een emmertje met water vullen en in de woonkamer afsoppen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker uurtje hoor... wanneer moet ik nu in godsnaam gaan douchen
dank je. jij krijgt er ook 1. Isorden nietquote:
100x liever This Lovequote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vergeleken met This Love is Memories al echt een vooruitgang
Vrees van niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
kan ik even bier pakken zonder dat het topic zo vol is?
Dat heb ik met de voorlaatste dagquote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef MTheBassman het volgende:
ik kom eigenlijk wederom tot de conclusie dat ik de een na laatste dag het mooist vind. veel meer pareltjes die je vergeten bent en ondergewaardeerde platen, de laatste dag is toch nummers die ik te veel gehoord heb of kutnummers die te hoog staan.
Ik me nooit verdiept in Vedder solo, komt er maar niet van ...quote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, Society niet kennen. Stemgenot hier.
Bij mij niet Bosjequote:Op woensdag 30 december 2020 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij automatisch![]()
![]()
![]()
Heerlijkequote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
270 Insomnia Faithless
266 Society Eddie Vedder
![]()
![]()
![]()
De helft!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
270 Insomnia Faithless
266 Society Eddie Vedder
![]()
![]()
![]()
I walk this empty streetquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
270 Insomnia Faithless
266 Society Eddie Vedder
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Take me Home staat echt belachelijk hoogquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Boulevard Of Broken Dreams en Take me Home country roads zijn echt GENOT
Het gaat te snel inderdaad. Als ik iets typ, mis ik gelijk 30 berichten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Twaalf minuten per topic genot.
Knap, maar niet leuk meer eigenlijk.
We kunnen een discussietopic openenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom zou ik een gevuld emmertje water afsoppen?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een emmertje met water vullen en in de woonkamer afsoppen.
Bier?quote:
De paywall van NRC is anders nog steeds te omzeilenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek kost geld he..
oh wacht
Ik mis volgens mij ook steeds als ik gequote wordt omdat ik er niet een pop up van krijg als ik zelf nog steeds in het topic zit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
269 ken je denk ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
270 Insomnia Faithless
266 Society Eddie Vedder
![]()
![]()
![]()
Succes ermee. Gelukkig willen 291.000 mensen er wel voor betalenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De paywall van NRC is anders nog steeds te omzeilen![]()
Heb ik ook teruggeluisterd.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Gretzl het volgende:
Nick Cave - Into My Arms-terugluistergenot
Vind This Love echt verschrikkelijk. Die is door de jaren heen dan ook écht duizenden keren voorbij gekomen op alle radiozendersquote:
Ken ik die?quote:
Nee hoor, je ziet het gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik mis volgens mij ook steeds als ik gequote wordt omdat ik er niet een pop up van krijg als ik zelf nog steeds in het topic zit.
als het je eigen bier is oke... van mij krijg je niksquote:
Dat dusquote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek kost geld he..
oh wacht
Nog meer posten?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
De helft!
Over een jaar of 5 kun je gewoon meeposten
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
zullen we proberen het topic te beperken tot louter kwaliteit posts ?
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Denk het wel, dit nummer is echt, echt helemaal kapot gedraaid en toen je eindelijk van het origineel af was kwam er een remixquote:
gaat niet lukken ben ik bangquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Gaat nog niks brandenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one, and I walk a-
man ik doe niet anders om deze reeks op niveau te houden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Definieer 'kwaliteitspost'quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja ik dus niet, geen idee waarom dat is. maar had hier ook geen pop up van.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet het gewoon
Ok, ken al die titels van die meh-bandjes niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel, dit nummer is echt, echt helemaal kapot gedraaid en toen je eindelijk van het origineel af was kwam er een remix
Dit is toch louter kwaliteit?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gaat niet lukken ben ik bang
Zijn het toch al?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Hoor jij niet nog minder te kennen dan ikquote:
Op voorwaarde van kwaliteitsmuziek?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Nee, dan kun je gewoon meesposten over de nummers die je kentquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog meer posten?
Of bedoel je dat ik de helft moet posten van alle posts?
Dat was wel beter dan dit maar ook te vaak gedraaid jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind This Love echt verschrikkelijk. Die is door de jaren heen dan ook écht duizenden keren voorbij gekomen op alle radiozenders
Die staat ook in de OP, in de Top 2000 zoomcafé-versie.quote:
Hier ben ik al.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik rij teveel en heb zelden zin om heel de dag zelf muziek te kiezen. Radio gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, ken al die titels van die meh-bandjes niet.
Ik heb al meerdere pogingen gedaan, maar niet iedereen lijkt het op te pikkenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
100%
én het is puur genot. Jammergenoeg een korte versie waarschijnlijk.
Je lijkt peaceman wel met zijn lijstjequote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moet voldoen aan een aantal criteria
Jij gaat Van Inkel niet halenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Zo een fijne Delirium Tremens ingeschonken.
Proost!
Pachebel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij Memories denk ik een essnhillsje doen.
Het zegt mij zo niets
Krijg je daar een delier van?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Zo een fijne Delirium Tremens ingeschonken.
Proost!
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of het de lange versie van Insomnia wordt? Anders kun je die plaat net zo goed niet draaien.
ik heb echt geen flauw idee. Heb er geen goed gevoel bij als het moderne Maroon 5 is.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij Memories denk ik een essnhillsje doen.
Het zegt mij zo niets
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je lijkt peaceman wel met zijn lijstje
Oepsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gaat Van Inkel niet halen
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je lijkt peaceman wel met zijn lijstje
Eens, eens. Maar ik vrees dat Insomnia niet belangrijk genoeg is. Gelukkig hebben we wel 23 minuten Echoes gehad vandaagquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of het de lange versie van Insomnia wordt? Anders kun je die plaat net zo goed niet draaien.
at ga ik merkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |