gaat niet lukken ben ik bangquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
zullen we proberen het topic te beperken tot louter kwaliteit posts ?

Gaat nog niks brandenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one, and I walk a-

man ik doe niet anders om deze reeks op niveau te houden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:

Nee.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:

Definieer 'kwaliteitspost'quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:

Ja ik dus niet, geen idee waarom dat is. maar had hier ook geen pop up van.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet het gewoon

Ok, ken al die titels van die meh-bandjes niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel, dit nummer is echt, echt helemaal kapot gedraaid en toen je eindelijk van het origineel af was kwam er een remix

Dit is toch louter kwaliteit?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gaat niet lukken ben ik bang

Zijn het toch al?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:

quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:

Hoor jij niet nog minder te kennen dan ikquote:

Op voorwaarde van kwaliteitsmuziek?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:

Nee, dan kun je gewoon meesposten over de nummers die je kentquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog meer posten?
Of bedoel je dat ik de helft moet posten van alle posts?

Dat was wel beter dan dit maar ook te vaak gedraaid jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind This Love echt verschrikkelijk. Die is door de jaren heen dan ook écht duizenden keren voorbij gekomen op alle radiozenders

Die staat ook in de OP, in de Top 2000 zoomcafé-versie.quote:

Hier ben ik al.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |