Waarom zou ik een gevuld emmertje water afsoppen?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een emmertje met water vullen en in de woonkamer afsoppen.
Bier?quote:
De paywall van NRC is anders nog steeds te omzeilenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek kost geld he..
oh wacht
Ik mis volgens mij ook steeds als ik gequote wordt omdat ik er niet een pop up van krijg als ik zelf nog steeds in het topic zit.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Twaalf minuten per topic genot.
Knap, maar niet leuk meer eigenlijk.
269 ken je denk ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef essnhills het volgende:
275 Don't Let The Sun Go Down On... George Michael & Elton John![]()
![]()
![]()
![]()
274 The Unforgiven Metallica![]()
273 Rockin' In The Free World Neil Young![]()
![]()
272 Against All Odds Phil Collins![]()
![]()
271 Memories Maroon 5![]()
270 Insomnia Faithless
269 Boulevard Of Broken Dreams Green Day![]()
268 Testament Boudewijn de Groot![]()
267 November Rowwen Hèze![]()
266 Society Eddie Vedder
265 Take Me Home, Country Roads John Denver![]()
![]()
![]()
264 My Immortal Evanescence![]()
![]()
Succes ermee. Gelukkig willen 291.000 mensen er wel voor betalenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De paywall van NRC is anders nog steeds te omzeilen![]()
Heb ik ook teruggeluisterd.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Gretzl het volgende:
Nick Cave - Into My Arms-terugluistergenot
Vind This Love echt verschrikkelijk. Die is door de jaren heen dan ook écht duizenden keren voorbij gekomen op alle radiozendersquote:
Ken ik die?quote:
Nee hoor, je ziet het gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik mis volgens mij ook steeds als ik gequote wordt omdat ik er niet een pop up van krijg als ik zelf nog steeds in het topic zit.
als het je eigen bier is oke... van mij krijg je niksquote:
Dat dusquote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Serieuze journalistiek kost geld he..
oh wacht
Nog meer posten?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
De helft!
Over een jaar of 5 kun je gewoon meeposten
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
zullen we proberen het topic te beperken tot louter kwaliteit posts ?
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Denk het wel, dit nummer is echt, echt helemaal kapot gedraaid en toen je eindelijk van het origineel af was kwam er een remixquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |