Carolus Rexquote:Op woensdag 30 december 2020 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Iets met het origineel van Sabaton.
Mexiconnaisseurquote:Op woensdag 30 december 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik vind het ook minder dan Split Enz.
ook dat is zeker waarquote:Op woensdag 30 december 2020 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik vind het ook minder dan Split Enz.
Nummer 1000 is toch al een tijdje gepasseerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WE ZIJN HALVERWEGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Ik had het over Bon Joviquote:Op woensdag 30 december 2020 21:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Te weinig poedelhaar en makeup daarvoor. Het is potdikke geen Bon Jovi
KIJKquote:Op woensdag 30 december 2020 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
Kut m'n Metallica shirt niet eens uit de kast gehaald
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, zo wil ik het niet stellen, die vind ik altijd nog beter (vooral Bohemian, Eagles is op 't randje) maarIk niet maar dat is bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Onze lever krijgt klap op klap deze weekquote:
Ja aanwezig, was alleen te laat voor Slipknotquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Poppejans het volgende:
Iemand destijds naar KoRn Metallica en Slipknot geweest?
Eeuwige spijt dat ik daar niet bij was
LEGENDARISCHquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een vriendin die jouw muzieksmaak grotendeels deelt is toch een illusie..
FLEDDIEquote:Op woensdag 30 december 2020 21:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
KIJK
DAAR
GAAT
EEN
JOH
NIE
MET
EEN
T
SHIRT
VAN