Ik ben blij dat hij niet zo ruig is eigenlijk. Normaal vind ik Metallica net ff téquote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Als hij wat sneller gaat klinkt het leuker. Was best een traag nummer in het begin
Na Mustaine.quote:
Master of Puppetsquote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien tips geven voor goede Metallica-platen?
Kan ik er volgend jaar naar luisteren
Ik gun het Danny van harte. Dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
In tegenstelling tot velen hier heb ik me nooit zo druk gemaakt om de nummer 1 van dit jaar.
Wat moet ik me hier bij voorstellenquote:
Gaat op het lijstje!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn favoriet is absoluut and justice for all, met de titelsong ook als mijn favoriete plaat va nze
Mijne Kill 'em All.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn favoriet is absoluut and justice for all, met de titelsong ook als mijn favoriete plaat va nze
Een vriendin die jouw muzieksmaak grotendeels deelt is toch een illusie..quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vind jij t dat je vriendin een beetje muzieksmaak heeft? Ik vind dat stiekem toch best wel belangrijk
maar zeker minder dan Child in time.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het niet eens zoveel minder dan Bohemian of dat nummer van de Eagles
Ja maar Johan dat kan toch niet!quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun het Danny van harte. Dat scheelt ook wel.
Voor hetzelfde geld had je Di-Rect op 1
Of Claudia de Breijquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nope, gelukkig liggen die persoonlijk al wat verder achter me. Maar met het horen van dit soort nummers denk je er natuurlijk wel aan terug.quote:
Alleen de laatste nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Poppejans het volgende:
Iemand destijds naar KoRn Metallica en Slipknot geweest?
Eeuwige spijt dat ik daar niet bij was
Dat is dan ook wel kiezen uit twee kwaden.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neen.quote:
Mijne dezequote:
Vrouwenrockquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen
Matige 80s rock.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
sowieso de eerste 4 albums, 5e (black album) is ook goed maar commercieler. and justice for all is meer progressive klinkend.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan iemand me misschien tips geven voor goede Metallica-platen?
Kan ik er volgend jaar naar luisteren
In context: We hebben samen de V500 geluisterd (voor het grootste deel) en ze vond het overgrote deel erg leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vind jij t dat je vriendin een beetje muzieksmaak heeft? Ik vind dat stiekem toch best wel belangrijk
Iets met het origineel van Sabaton.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom staat Blitzkrieg er eigenlijk niet in
Voel je je er te goed voor?quote:
Ik kende alleen “master of puppets” van henquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij niet zo ruig is eigenlijk. Normaal vind ik Metallica net ff té
“De enige in Nederland die kan zingen is Waylon”quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar Johan dat kan toch niet!
terecht ook. Maar indoctrinatie helpt, weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niks matigs hier aanquote:
Dan spelen ze met alleen een sok om hun ...... oh wacht andere bandquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwoah, zo wil ik het niet stellen, die vind ik altijd nog beter (vooral Bohemian, Eagles is op 't randje) maarquote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het niet eens zoveel minder dan Bohemian of dat nummer van de Eagles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja ik vind het ook minder dan Split Enz.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar zeker minder dan Child in time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |